Nou,ik ben natuurlijk nog maar net begonnen.
Vrijdag een heel klein stukje gegeven,zaterdag begonnen met voeren.
Ik heb eerst contact op genomen met Rodi omdat de ene verkoopster zei dat ik het velletje van de worst er beter af kon halen en de ander zei dat ik het allemaal zo mocht geven.
Rodi raadde me aan om het vel er af te halen omdat deze van runder blaas is gemaakt en dus misschien een allergische reactie kan veroorzaken.
Gelukkig heb ik goed naar mijn eigen gevoel geluisterd,want dat dacht ik zelf ook al.
Normaal gesproken mogen ze dat gewoon op eten.(Niet geheel onbelangrijk om te weten)
Nou ze hadden het op gegeten en vonden het lekker,dat was al stap 1.
Geen diarree tot nu toe,de drollen waren wel iets minder hard dan met Renske maar met Renske vond ik ze te hard en te donker eigenlijk.
Goed,Hoeveelheid iets omhoog gedaan.Ging goed...
Maar gisteren denk ik dat Romy toch te veel heeft gehad en ze eet nogal snel.
Het ging goed,maar toen ik terug kwam van het laatste rondje om een uur of half 10 heeft ze 5x achter elkaar de bank onder gekotst.
Al het eten kwam er weer uit,en ja was wel een beetje veel.En ze had `s-middags ook een stuk poep op gegeten(van haar zelf)Nou die kots was niet te harden!
Ik let er goed op dat ze dat niet op eet(gewoonte van uit haar vorig adresje)
Dussss,nu hoop ik maar dat het daadwerkelijk gewoon te veel was,ik heb haar net zondag helemaal gewassen en zit niet te wachten op een hond vol kots en/of diarree met dat lange haar.
Ik vond het even niet leuk,denk ik heel goed voer te kopen,dan hoop ik wel dat het goed gaat.
Ik begrijp ook wel dat ze van Renske naar Renske met Smuldier naar Renske en toen naar volledig vers (Rodi)gaan dat de maag en darmen daar wel aan moeten wennen.
Ik hoop zonder te veel gezeur!
Ze heeft wel heel veel gedronken daarna en dat niet uitgespuugd.Ik heb haar vannacht nog even de tuin in gelaten zodat ze nog even kon plassen want ze had wel erg veel gedronken.Beetje sneu om haar dat de hele nacht op te laten houden.
Met vlinder gaat het tot nu toe goed terwijl die toch de zwakste darmen van de twee heeft.
Vanmorgen wilde ze allebei wel heel erg graag eten.
Ik heb Romy maar een heel klein beetje gegeven met heel iets gekookt water er over heen.Ik hoop dat ze haar eten binnen houdt.
Ze is na het ten meteen gaan liggen,kunnen de darmpjes rustig de boel gaan verteren.
Dus,ik heb nog geen idee hoe het gaat vallen.
Ik hoop goed,want ik moet vandaag(of morgen)wel een nieuwe voorraad halen.
Ik zit nu ook met 7 pakken Renske over.(winkel neemt ze niet terug)
En die Rodi is wel heeeeel erg duur.Kost me zo`n 25 euro per week!!
Maar als dit de oplossing is dan laat ik het hierbij,ik wil niet steeds switchen en dat de hondjes onder de schijt of kots zitten (goede morgen

)
Wordt vervolgd.....