Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verdomme !!! Yla 04-05-04 ~`24-11-13
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Verdomme !!! Yla 04-05-04 ~`24-11-13
Ik heb sinds zaterdag 4.5 uur geslapen, daardoor kan ik waarschijnlijk de eigenlijke pijn niet goed meer beheersen, het komt ineens zo verschrikkelijk hard binnen. Kan niet meer stoppen met huilen. Ben 'blij' dat we hier morgen voor enkele dagen vertrekken. Ben ondertussen ook te weten gekomen dat de eigenaren van de andere hond, al het bloed van Yla voor de deur hebben laten opruimen. Daar waren Ria en ik zo bang voor, die grote plas bloed te zien.

-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
Uiteraard slaapgebrek breekt je..en hoop dat je ff iets kan bijtanken aankomende nacht...en huil gewoon..het is vreselijk wat jullie en Yla is overkomen..eerst verdoofd van de klap en nu komt de klap harder door het echt te beseffen..Hoe raar ook ..maar misschien door de afleiding van mensen inlichten..praten..telefoontje politie en dierenambulance..vanmiddag bezoek en afscheid..het hield jullie steeds wel bezig en in beweging..en nu valt er rust en komt de harde werkelijkheid en mss daardoor echt gevangen in je verdriet...wat er nu compleet uitkomt en uit moet..thom schreef:Ik heb sinds zaterdag 4.5 uur geslapen, daardoor kan ik waarschijnlijk de eigenlijke pijn niet goed meer beheersen, het komt ineens zo verschrikkelijk hard binnen. Kan niet meer stoppen met huilen. Ben 'blij' dat we hier morgen voor enkele dagen vertrekken. Ben ondertussen ook te weten gekomen dat de eigenaren van de andere hond, al het bloed van Yla voor de deur hebben laten opruimen. Daar waren Ria en ik zo bang voor, die grote plas bloed te zien.
Begrijpelijk dat jullie bang waren voor plas bloed enz..uiteraard wil je even niet naar die plaats waar het gebeurt is maar ga je misschien zelf wel een denkbeeld vormen van hoe het zal zijn...Zou ook even niet er naar toe willen maar fijn dat er mensen zijn die jullie dan inlichten betreft dit en die zorg weg kunnen nemen al is het een drup op een gloeiende plaat..
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
O wat naar :s.
Ben er stil van. Ongelofelijk veel sterkte
Ben er stil van. Ongelofelijk veel sterkte
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Kirry
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk ook al een gehele tijd aan jullie. Dit wens je geen enkele hondeneigenaar toe. Wel 'fijn' dat jullie morgen vertrekken en er even tussenuit gaan. Vooral even weg van alles.
Over die aangifte. Je zit er misschien niet op te wachten, maar ik zou het ook zeker doen. Vooral voor eventuele andere honden die hetzelfde lot kunnen tegenkomen wanneer deze hond een keertje losglipt of ontsnapt. Je moet er niet aan denken, maar die kans blijft reëel.
Over die aangifte. Je zit er misschien niet op te wachten, maar ik zou het ook zeker doen. Vooral voor eventuele andere honden die hetzelfde lot kunnen tegenkomen wanneer deze hond een keertje losglipt of ontsnapt. Je moet er niet aan denken, maar die kans blijft reëel.
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
knuffel vanuit hier (hug) zo heftig allemaal
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zie haar voor me zaterdag voordat ik naar bed ging, vrolijk even knuffelen en op Yla haar manier brommen, ik zie haar voor me zaterdagnacht, toen ik haar streelde en toesprak, maar vooral zo gewond en onder het bloed, ik zie haar voor me vandaag, zo groot, mooi, maar ook zo kwetsbaar en teer.

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Het enige wat ik jou bieden kan is een knuffel en een paar woorden, het is maar zo weinig maar ik hoop echt dat jij er iets aan hebt 
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach toch liefste Yla, grootste schat van ons, we vragen ons maar af waarom, waarom........

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik blijf maar posten, maar kan er nog niet los van komen. Mochten jullie er misschien genoeg van krijgen, straks vertrek ik tot vrijdag eind van de ochtend. Een paar dagen samen met mijn Ria én zonder internet, dus kan niks lezen en nergens op reageren.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
geeft niks thom, post maar hoor
het is ook niet te bevatten dit
het is ook niet te bevatten dit

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Muk
Welnee, voel je vooral niet bezwaard om te posten. Dit is zo heftig om mee te maken, dat verwerk je niet zo 1-2-3. Het zal tijd kosten om dit een plaatsje te geven.thom schreef:Ik blijf maar posten, maar kan er nog niet los van komen. Mochten jullie er misschien genoeg van krijgen, straks vertrek ik tot vrijdag eind van de ochtend. Een paar dagen samen met mijn Ria én zonder internet, dus kan niks lezen en nergens op reageren.
Heel veel sterkte en probeer ook te genieten de komende dagen.
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik vind het zo erg voor jullie.
Ik heb mijn greyhound jaren geleden af moeten geven na een aanvaring met een whippet in een park.
Maar dat valt zo niet te vergelijken met wat jullie nu doormaken en toch ... Voel ik daardoor nog meer met jullie mee.
Ik hoop dat jullie met de tijd dit een plek kunnen geven. Achter elke traan van verdriet schuilt vaak een glimlach van mooie herinneringen. Ik hoop dat jullie straks met een glimlach en soms met een traan aan Yla terug kunnen denken.
Ik wens jullie veel kracht samen en wens jullie een paar rustige dagen toe.
Ik heb mijn greyhound jaren geleden af moeten geven na een aanvaring met een whippet in een park.
Maar dat valt zo niet te vergelijken met wat jullie nu doormaken en toch ... Voel ik daardoor nog meer met jullie mee.
Ik hoop dat jullie met de tijd dit een plek kunnen geven. Achter elke traan van verdriet schuilt vaak een glimlach van mooie herinneringen. Ik hoop dat jullie straks met een glimlach en soms met een traan aan Yla terug kunnen denken.
Ik wens jullie veel kracht samen en wens jullie een paar rustige dagen toe.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Volgens mij ben je gewoon in shock. Ria misschien ook wel. Even langs de huisarts voordat jullie naar het huisje vertrekken?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
tineke
thom schreef:Ach toch liefste Yla, grootste schat van ons, we vragen ons maar af waarom, waarom........
- KarinT82
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler, Boxer
De tranen stromen gewoon over mijn wangen...
Ik ken jullie niet, ik kende Yla niet maar bij het kijken naar die mooie lieve kop in je onderschrift, het luisteren naar de eerste noten van de muziek en te denken aan wat jullie moeten doormaken, kan ik niet anders dan meehuilen...
Ik wens jullie echt superveel sterkte toe...
Rust zacht, Yla...
Ik ken jullie niet, ik kende Yla niet maar bij het kijken naar die mooie lieve kop in je onderschrift, het luisteren naar de eerste noten van de muziek en te denken aan wat jullie moeten doormaken, kan ik niet anders dan meehuilen...
Ik wens jullie echt superveel sterkte toe...
Rust zacht, Yla...
Groetjes Karin
En een lebber van Bob

In liefdevolle herinnering... Boy (27 augustus 2001 - 13 juli 2007)
en Tarzan (31 maart 1998 - 29 oktober 2012)
En een lebber van Bob

In liefdevolle herinnering... Boy (27 augustus 2001 - 13 juli 2007)
en Tarzan (31 maart 1998 - 29 oktober 2012)
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Het laat me niet los..
Even een virtuele knuffel voor jullie! Hopelijk kunnen jullie nog een beetje genieten van jullie vakantie.
Even een virtuele knuffel voor jullie! Hopelijk kunnen jullie nog een beetje genieten van jullie vakantie.
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Ik moet ook nog heel veel aan jullie denken, ik vind het zo erg voor jullie. En blijf vooral posten Thom, schrijf het van je af, doe wat je moet doen om deze vreselijke gebeurtenis een plekje te geven. Ik hoop dat jullie ondanks dit immense verdriet toch nog een paar fijne dagen hebben op vakantie. 
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
Sluit me aan bij de rest.. Post zoveel je behoefte aan hebt...iedereen zal jullie graag steun willen bieden ...Heb je een beetje kunnen slapen? Zal vandaag ook wel weer dubbel zijn..om even er tussen uit te gaan...maar hoop dat het jullie goed zal doen...Ook deze moeilijke dag wens ik jullie heel veel sterkte
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
Hier sluit ik me helemaal bij aan.johanna68 schreef:Sluit me aan bij de rest.. Post zoveel je behoefte aan hebt...iedereen zal jullie graag steun willen bieden ...Heb je een beetje kunnen slapen? Zal vandaag ook wel weer dubbel zijn..om even er tussen uit te gaan...maar hoop dat het jullie goed zal doen...Ook deze moeilijke dag wens ik jullie heel veel sterkte
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Vreselijk ik wens jullie heel veel sterkte toe 

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Jullie en het gebeurde blijven maar in m'n gedachten, dit drama is zo verschrikkelijk. "Zeg me dat het niet zo is.............", toepasselijker kan bijna niet
Ik hoop dat jullie elkaar kunnen helpen de komende dagen, samen huilen, elkaar vasthouden.
Heel veel sterkte en na die dagen weg lekker blijven schrijven als je die behoefte voelt. Als het jou helpt is het goed!
Ik hoop dat jullie elkaar kunnen helpen de komende dagen, samen huilen, elkaar vasthouden.
Heel veel sterkte en na die dagen weg lekker blijven schrijven als je die behoefte voelt. Als het jou helpt is het goed!

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga zometeen Ria wakker maken, dan koffie drinken, douchen, inpakken en dan trekken we tot vrijdag deze deur achter ons dicht. Ik kom jullie vrijdag wel weer tegen.

- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Probeer toch een beetje te 'genieten' of in ieder geval je zinnen te verzetten. Tot gauw.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
Jullie zijn heel vaak in mijn gedachten. Probeer een beetje te genieten voor zover het mogelijk is. 
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Goed zo! Eruit, weg van de plek waar het gebeurd is en de stilte in huis.thom schreef:Ik ga zometeen Ria wakker maken, dan koffie drinken, douchen, inpakken en dan trekken we tot vrijdag deze deur achter ons dicht. Ik kom jullie vrijdag wel weer tegen.
Ik denk dat het goed is voor jullie om de allerergste klap voor nu op te vangen.