Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas voor Boef voor af en toe(zwolle)

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Aantal honden: 1

Oppas voor Boef voor af en toe(zwolle)

Ongelezen bericht door wiebel »

Het blijkt hier in mijn vrienden/kennissen kring toch lastig om een leuk plekje voor boef te vinden waar hij als het nodig is kan logeren.

dus vandaar dat ik het hier even ga proberen.
Ik woon in zwolle(assendorp) en het zou fijn zijn als de oppas ook in zwolle woont.
Het zal niet vaak nodig zijn, maar vindt het wel prettig als ik iets achter de hand heb. Ben zelf veel thuis en anders is mijn vader er vaak wel.

Het gaat om Boef, een gecastreerde reu van ongeveer 4 jaar(herplaatser uit spanje). Hij kan met alle honden en leeft hier samen met katten. Kan met kinderen(vind hij leuk) alleen moeten ze hem als hij wat lekkers te kluiven heeft met rust laten(vind ik logisch, maar zeg het maar even erbij).
Verder is het een blij ei :cheer: :cheer: en af en toe nog een beetje een puber.
Hij is buiten actief en binnen een vloerkleedje als hij buiten lekker zijn ding heeft kunnen doen. Ballen zijn hemels en verder speelt hij met alles wat speelbaar is. Hij kent alle commando's en loopt buiten eigenlijk altijd los.

Wat zoek ik:
Een plek met een honden vriendje is eigenlijk wel een must want dat mist hij hier heel erg!!
Een plek waar hij onder de mensen is en er bij mag liggen(liefste voor de bank of onder je voeten :mrgreen: )
Iemand die hem hond laat zijn en hem binnen bepaalde lijnen laat functioneren.(bijv. vogels op jagen is een no-go en daar zal bij de oppas ook de zelfde regels voor moeten gelden anders ben ik daarna weer een paar maand vol aan het trainen dat er weer uit te krijgen)
En uiteraard iemand die lief is en humor heeft.

Ik ben momenteel werkloos, dus kan geen financiele vergoeding geven n u(later misschien wel) maar als hij ergens heen gaat met een andere hond kan ik natuurlijk ook op die hond passen mocht dat nodig zijn.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”