Ik ben beide dagen lekker vrij i.v.m. sinterklaas (voordeel van op scholen werken

Galderse Meren (Breda), Cadettenkamp (Teteringen) of Drunense Duinen (Kaatsheuvel)?
Wie wil?

Moderator: moderatorteam
Veel is een stuk of 5?beatje schreef:Kan het zijn dat julie laatst met veel stabij's aan de galderse meren waren?
Leuk!Luckyday schreef:Ik ga thuis is even overleggen of man lief mee kan ivm met vervoer!!
Tijd maakt voor mij niet uit!sbientje schreef:vrijdag wil ik wel mee, als het smiddags is
Ohh als dat kanv. 't Brabantse Bont schreef:Vrijdagmiddag volgende week doen?
@ Marloes:
Niet echt, maar ik kan je wel ophalen van het station in Breda. Wel alleen als mijn auto niet gesloopt wordt van binnen.Ze kan met mijn dames op de achterbank als ze daar sociaal genoeg voor is.
kan zijn dat ik dan wat later aanhaak, heb tot 1 uur training en kom dan vanuit klundert, volgens mij ong. een half uurtje ofzo, maar kan wel wat uitlopen. Maar als jullie gewoon zelfde kant oplopen als wij normaal doen bij de galderse meren dan haal ik jullie sowieso wel inv. 't Brabantse Bont schreef:Voor mij geen probleem dan verder!
Galderse Meren doen dan? Hoe laat? half 2?
Hoelang is het rijden van station Breda? Kan ik even opzoeken hoe laat ik vertrekv. 't Brabantse Bont schreef:Half uurtje later is voor mij ook geen probleem hoor dames, gezien het voor jullie allemaal wat lastig lijkt te zijn.
2 uur dan?
Vero: gezellig!
25 minuutjes denk ik?marloes_2406 schreef:Hoelang is het rijden van station Breda? Kan ik even opzoeken hoe laat ik vertrekv. 't Brabantse Bont schreef:Half uurtje later is voor mij ook geen probleem hoor dames, gezien het voor jullie allemaal wat lastig lijkt te zijn.
2 uur dan?
Vero: gezellig!
v. 't Brabantse Bont schreef:Wat jammer, dames.
@ Marloes: als we rond 2 uur afspreken bij de Galderse Meren, dan moet ik jou uiterlijk half 2 bij het station ophalen!
25 graden en overwegend zonnig, 's avonds een verkwikkend regenbuitje voor de plantjesmarloes_2406 schreef:v. 't Brabantse Bont schreef:Wat jammer, dames.
@ Marloes: als we rond 2 uur afspreken bij de Galderse Meren, dan moet ik jou uiterlijk half 2 bij het station ophalen!
Wat doet het weer morgen? Ik moet namelijk ongeveer 1.5 uur ervoor reizen
sbientje schreef:25 graden en overwegend zonnig, 's avonds een verkwikkend regenbuitje voor de plantjesmarloes_2406 schreef:v. 't Brabantse Bont schreef:Wat jammer, dames.
Wat doet het weer morgen? Ik moet namelijk ongeveer 1.5 uur ervoor reizen