Had het al wel op Facebook gezien, maar ga dit topic volgen voor de foto's en verhalen
Spannend hoor, het schiet al op
Hoe gaat het met de a.s. moeder?
Moderator: moderatorteam
Ja, hoor!YvetteJ schreef:Ik verheug me ook al helemaal op alle dagboekverhalen! En gelukkig woon je lekker dichtbij en is het winter, kan ik lekker vaak komen kijkenIk mag wel vast truien gaan naaien zeker?
Het gaat goed met Gitana. Je begint het nu goed te zien. Heeft wel lang geduurd hoor. Ze heeft nog steeds geen dikke buik, wel hangtietjes nu. Over zo'n 1,5 wk komt ze hier. Dan zal ik foto's maken. De eigenaar houdt me wel op de hoogte maar is niet zo'n beste fotograafM@rleen schreef:Wat leuk![]()
Had het al wel op Facebook gezien, maar ga dit topic volgen voor de foto's en verhalen![]()
Spannend hoor, het schiet al op![]()
Hoe gaat het met de a.s. moeder?
Inge O schreef:héé, had ik helemaal gemist, wat leuk, sonja![]()
!! ik wens je een heerlijk, mooi en onbezorgd nestje toe
.
na de dekking van relax wilde de reu wel weer en toen werd relax meteen erg boos, die zal gedacht hebben 'sirene schreef: Haha, ja na de dekking zijn sommige teefjes een beetje boos of verontwaardigd.![]()
![]()
jij maakt me er géén zesentwintig
![]()
!'
.
sirene schreef:Bedankt voor alle leuke berichtjes en duimen!
Ja, hoor!YvetteJ schreef:Ik verheug me ook al helemaal op alle dagboekverhalen! En gelukkig woon je lekker dichtbij en is het winter, kan ik lekker vaak komen kijkenIk mag wel vast truien gaan naaien zeker?
Van die Peruaanse truitjes graag
![]()
Jaaaaaaa! Tot over je oren...YvetteJ schreef:sirene schreef:Bedankt voor alle leuke berichtjes en duimen!
![]()
Met zo'n puntmuts met van die flapjes?
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanInge O schreef:ik vind het net aliensCrista schreef:Die kleine naakte pupjes zijn altijd zo geweldig![]()
. maar wel lieve aliens
.
sirene schreef:Bedankt voor alle leuke berichtjes en duimen!
![]()
sirene schreef: Ja, hoor!Van die Peruaanse truitjes graag
![]()

Nee joh, die kriebelensirene schreef:Nee, zulke!
Ahhhhhh die zijn wel heeeeeeel schattig zeg!!Badu schreef:sirene schreef: Ja, hoor!Van die Peruaanse truitjes graag
![]()
Bon
edit: vast niet Peruaans genoeg
In zulke stofjes dan maar?YvetteJ schreef:Ahhhhhh die zijn wel heeeeeeel schattig zeg!!Badu schreef:sirene schreef: Ja, hoor!Van die Peruaanse truitjes graag
![]()
Bon
edit: vast niet Peruaans genoeg![]()
![]()
![]()
Die andere moet je aan je moeder vragen Son want ik kan niet breien

Hier heb ik ook hele stapels van dus als iemand creatief wil zijn voor de pupjes....Badu schreef:YvetteJ schreef:In zulke stofjes dan maar?Badu schreef:
Ahhhhhh die zijn wel heeeeeeel schattig zeg!!![]()
![]()
![]()
Die andere moet je aan je moeder vragen Son want ik kan niet breien![]()

Mooi buikjesirene schreef:Dag 56 vandaag. Gitana doet het hartstikke goed. Ze was eergisteren al 4 kg aangekomen! En ze is echt niet dik, ik zou er zelfs wel meer vlees aan willen hebben maar dat lukt niet.
Ze wandelt nog lekker mee en lijkt het verder niet zwaar te hebben. Ze is wat rustiger en het is aandoenlijk om te zien hoe ze zich af en toe op de bank hijst![]()
De dames hebben allemaal een andere buik valt me op. Gitana heeft vanaf boven gezien nog een slanke taille maar van de zijkant is ze tonnetje rond.
Voor de gelegenheid heb ik hèt tafeltje weer van balkon gehaald. Zal straks laten zien waarom

Die vind ik gaaf maar helaas ben ik in dat opzicht niet creatiefsirene schreef:
In zulke stofjes dan maar?![]()
[/quote
Hier heb ik ook hele stapels van dus als iemand creatief wil zijn voor de pupjes....