Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bo erg onrustig, storm??
Moderator: moderatorteam
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 1
Bo erg onrustig, storm??
Bo is vannacht enorm onrustig geweest van 2:30 tot ca 6:00 heeft ze tussen een aantal hazeslaapjes door mij steeds wakker gemaakt door gepiep en gedrentel. Het eerste wat ik dacht was dat ze eruit moest, misschien aan de diarree of zo. Maar nee, mevrouw huppelde vrolijk met me mee en dat was het. Eenmaal thuis wilde ze meteen naar boven waar ze overigens gewoon weer verder ging met dat gepiep. Ze kroop helemaal tegen me aan. Ik heb van alles zitten voelen en kijken of ze misschien pijn had maar ze reageerde nergens op, ze bleef ook gewoon kwispelen (als ze pijn heeft dan gaat dat staartje vér tussen haar poten). Om 6:00 nog maar eens uitgelaten door mijn man en om 10:00 door onze dochter maar ook zij merkten verder eigenlijk niets. Toen mijn dochter thuiskwam en Bo mij zag, begon ze meteen weer te piepen, tongelen en wat te hijgen maar het was ook heel snel weer over. Nu ligt ze gewoon rustig te slapen (zij wel, haha).
Ik vind de signalen behoorlijk dubbel, ze is gewoon vrolijk zodra ze aandacht krijgt of mee mag. Normaal kan ik het heel duidelijk aan haar merken als ze pijn heeft, geen twijfel over mogelijk. Wat denken jullie, kan het de storm zijn? Heeft ze pijn of is ze me aan het manipuleren om aandacht? Het is 3 maanden geleden dat ze loops is geworden, daar kan het toch niets meer mee te maken hebben, of wel?
Ik maak me niet genoeg zorgen om de da te bellen (ik heb echt niet het idee dat ze pijn heeft) maar toch voel ik me er ook niet helemaal lekker bij, vandaar dat ik hier maar eens een balletje opgooi.
Ik vind de signalen behoorlijk dubbel, ze is gewoon vrolijk zodra ze aandacht krijgt of mee mag. Normaal kan ik het heel duidelijk aan haar merken als ze pijn heeft, geen twijfel over mogelijk. Wat denken jullie, kan het de storm zijn? Heeft ze pijn of is ze me aan het manipuleren om aandacht? Het is 3 maanden geleden dat ze loops is geworden, daar kan het toch niets meer mee te maken hebben, of wel?
Ik maak me niet genoeg zorgen om de da te bellen (ik heb echt niet het idee dat ze pijn heeft) maar toch voel ik me er ook niet helemaal lekker bij, vandaar dat ik hier maar eens een balletje opgooi.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Re: Bo erg onrustig, storm??
Het kan best wel door de storm komen hoor. Ze voelen dat vaak wel aan. Als ze verder geen pijn lijkt te hebben en gewoon eet en drinkt?
RIP Cena
- Esther12
- Zeer actief
Nou ja, gisteren liet ze inderdaad wel de helft van haar eten staan. Maar dat doet ze wel vaker, dan eet ze het later op en dat heeft ze gisteren ook gedaan. Ik heb er niet eens bij stilgestaan.
- Esther12
- Zeer actief
Ik ben net nog even lekker met haar weggeweest (voordat de storm straks op z'n hoogtepunt is) en ik ben eigenlijk alweer helemaal gerustgesteld.
Ze was supervrolijk, lekker een beetje de kolder in haar kop vanwege de storm en verder een hele normale drol gedraaid. Ik hou het er op dat het door de aankomende storm (lage luchtdruk?) kwam. Wat een tuthola kan ik toch ook zijn met die hond, haha.
Ze was supervrolijk, lekker een beetje de kolder in haar kop vanwege de storm en verder een hele normale drol gedraaid. Ik hou het er op dat het door de aankomende storm (lage luchtdruk?) kwam. Wat een tuthola kan ik toch ook zijn met die hond, haha.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Die van mij wil steeds naar buiten maar moet niet plassen of poepen, alleen maar blaadjes jagen 

- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
- Aantal honden: 2
Sem kan zijn draai ook niet vinden.. Ik denk dat het inderdaad door de storm komt!
- Esther12
- Zeer actief
Ik heb inmiddels om me heen gehoord dat er vannacht meer honden onrustig/klierig waren. Ik had het met Bo nog niet eerder zo erg meegemaakt dus ik was een beetje ongerust. Maar het lijkt er op dat het echt door de storm kwam.

[/url]