Als ik ze niet op de kop kan tikken. Wat zijn momenteel dé winterlaarzen die waterdicht zijn en lekker warm, want mn kaplaarzen zijn na twee weken al lek.

Moderator: moderatorteam
Snowboots van sorel. Heb zelf de caribou. Wel lomp, maar veel warmer dan dat wordt het nietKirry schreef:Wat zijn momenteel dé winterlaarzen die waterdicht zijn en lekker warm, want mn kaplaarzen zijn na twee weken al lek.
Ja, klopt. Ze schijnen fantastisch te zijn.Kit schreef:Wat een aparte laarzen, is dat van neopreen ofzo gemaakt?
Oh, die zijn ook wel mooi. Ik hou wel van lomp schoenen.dagmar88 schreef:Snowboots van sorel. Heb zelf de caribou. Wel lomp, maar veel warmer dan dat wordt het nietKirry schreef:Wat zijn momenteel dé winterlaarzen die waterdicht zijn en lekker warm, want mn kaplaarzen zijn na twee weken al lek.
Dank je! Even spieken!Safari schreef:Www.jachtkledingonline.nl
Ja, lelijk zijn ze zeker niet en echt mooi stevig leer. Maar ik ben maar klein met lange smalle voeten, dus dan lijkt het al snel groot.Kirry schreef:Oh, die zijn ook wel mooi. Ik hou wel van lomp schoenen.dagmar88 schreef:Snowboots van sorel. Heb zelf de caribou. Wel lomp, maar veel warmer dan dat wordt het nietKirry schreef:Wat zijn momenteel dé winterlaarzen die waterdicht zijn en lekker warm, want mn kaplaarzen zijn na twee weken al lek.
Hier nog een.dagmar88 schreef:Snowboots van sorel. Heb zelf de caribou. Wel lomp, maar veel warmer dan dat wordt het nietKirry schreef:Wat zijn momenteel dé winterlaarzen die waterdicht zijn en lekker warm, want mn kaplaarzen zijn na twee weken al lek.
Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor, dan moet je mijn antwoord maar negeren maar als ik zo het plaatje zie lijken ze op mijn laarzen die ik bij de Intratuin heb gekocht. Misschien daar eens kijken?Kirry schreef:Ik ben op zoek naar goede winterlaarzen en ben geinteresseerd in de Muckboots, alleen kan ik ze nergens vinden, behalve bij de Bever die mijn maat niet heeft. Nu weet ik, door het spitten in oude topics over schoenen, dat er Muckboots dragers op het forum zitten. Waar hebben jullie deze vandaag gekrabbeld?
Als ik ze niet op de kop kan tikken. Wat zijn momenteel dé winterlaarzen die waterdicht zijn en lekker warm, want mn kaplaarzen zijn na twee weken al lek.
Zie via Google dat dat het model is wat ik heb voor de winter, in het bruin.Kirry schreef:Ooooh. De Sorel Joan of Artic is wel schandalig aanwezig, lomp en leuk.![]()
Oh, tweestrijd!!
Het erge is dat er hier in de verste verte geen intratuin in de buurt is.sandra&sammy schreef: Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor, dan moet je mijn antwoord maar negeren maar als ik zo het plaatje zie lijken ze op mijn laarzen die ik bij de Intratuin heb gekocht. Misschien daar eens kijken?
Heb ik ook naar gekeken inderdaad. Maar ik kon minder snel ervaringen vinden met deze laars, dus kwam eerder uit op de Muckboot. Maar Boggs zijn ook leuk, die kan je ook omvouwen, geloof ik. Ik vind die rode ook erg leuk.Odi schreef:Dit zijn schijnbaar ook fijne laarzen (gehoord van anderen)
http://www.madeforfeet.nl/nl/325667/bog ... ultra-high
Dat is natuurlijk niet voor een ander te bepalen. Ik ben er zelf erg blij mee en draag ze vaak en graag. Ze hebben trouwens ook geregeld aanbiedingen, zoals bij Zalando Lounge. In Apeldoorn zit een schoenenwinkel die ze verkoopt, daar heb ik vorig jaar een paar in de uitverkoop gescoord.Hayley84 schreef:Die Sorel laarzen zien er wel lekker warm uit maar om daar nou 150 of meer aan uit te geven![]()
Is het echt de moeite waard?
Had bij bever sport een kleur (die ik toevallig ook het mooist vond) die uit het assortiment ging voor € 80. Wel besteld op een dag waarop ik in m'n bikini op het strand kon lopenLongFields schreef:Dat is natuurlijk niet voor een ander te bepalen. Ik ben er zelf erg blij mee en draag ze vaak en graag. Ze hebben trouwens ook geregeld aanbiedingen, zoals bij Zalando Lounge. In Apeldoorn zit een schoenenwinkel die ze verkoopt, daar heb ik vorig jaar een paar in de uitverkoop gescoord.Hayley84 schreef:Die Sorel laarzen zien er wel lekker warm uit maar om daar nou 150 of meer aan uit te geven![]()
Is het echt de moeite waard?