Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kattenbrokjes als beloning?
Moderator: moderatorteam
- maaiike17
- Actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 1
Kattenbrokjes als beloning?
Onze kat krijgt nu ander voer en daardoor heb ik nog een kilo kattenbrokjes staan. Nou weet ik dat Dexter deze erg lekker vind, want hij staat er altijd om te bedelen bij onze kat (en krijgt af en toe nog wat van haar ook
). Kan het kwaad als ik deze als beloning gebruik voor Dexter? Het gaat dan alleen om het belonen bij het oefenen van kunstjes enzo. Tijdens het wandelen krijgt hij gewoon zijn vlees als beloning.

Re: Kattenbrokjes als beloning?
Weet je, ik gebruik wel eens kaas als beloning. Schijnt ook helemaal fout te zijn, want veel te zout. Maar het is maar zo'n kleine hoeveelheid dat ik me daar niks van aantrek. Alles met mate. Kortom, ik zou die kattenbrok als trainingssnack gebruiken.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik gebruik ook vaak wat kattenbrokjes tijdens de training. Morris doet er een moord voor.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Mijn hond krijgt ook regelmatig kattenbrokjes van mijn vriendin. Ik kan me niet voorstellen dat het kwaad kan.
- maaiike17
- Actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Dat is duidelijk! Ik dacht ook niet dat het een probleem zou zijn, maar ik wilde even controleren of ik niks over het hoofd zag. Bedankt voor de reacties!
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Grappig eigenlijk dat honden ze zo lekker vinden.
Mijn hond is een slechte eter maar ik heb haar nog nooit kattenvoer zien weigeren.
Mijn hond is een slechte eter maar ik heb haar nog nooit kattenvoer zien weigeren.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik geef altijd van die senior-kattebrokjes van AH als beloninkje of om door de kamer of de tuin te strooien. Eeb vindt ze heerlijk, en ze zijn heel piepklein (de slanke lijn....) 

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- dagmar88
- Zeer actief
Brokjes worden voor katten, die echte carnivoren zijn, vaak met kunstmatige geur/smaakstoffen aantrekkelijker gemaakt.Paisley schreef:Grappig eigenlijk dat honden ze zo lekker vinden.
Daarom is de kattenbak leeg vreten voor zo veel honden ook zo aantrekkelijk.
- dagmar88
- Zeer actief
tekkel schreef:Ik geef altijd van die senior-kattebrokjes van AH als beloninkje of om door de kamer of de tuin te strooien. Eeb vindt ze heerlijk, en ze zijn heel piepklein (de slanke lijn....)
Haha ja, daar verbaas ik me ook over. Dat die honden hier, van tussen de 15 en 45 kilo, zo'n moeite doen voor een brokje van 3 mm doorsnee of 1/4e mini frolic.