Hij ziet er prachtig uit en staat ook heel mooi
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
van de Turkse vlaktes naar een Haagse achtertuin
Moderator: moderatorteam
-
nathalie71
Re: van de Turkse vlaktes naar een Haagse achtertuin
Hij ziet er prachtig uit en staat ook heel mooi
- Pool
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 3
Wat super Brigitte, echt van harte gefeliciteerd!! Verdiend en nu op naar de Crufts!
[img][img] <b>Vóór</b>

In vrijheid verbonden

In vrijheid verbonden
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
sjon is echt geen haagse bluf
gefeliciteerd bri met deze overwinning en nu op naar de crufts, ff rabiës gaan halen en gaan.
ellen
ellen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Wat super! Gefeliciteerd, wat gaaf om met zo'n hond BOB te worden!
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, wij hebben er ook wel lol om gehad. Onze tuinturk doet het maar goed_Leonie schreef:Wat super! Gefeliciteerd, wat gaaf om met zo'n hond BOB te worden!
-
Brigitte
- Zeer actief
Rabies heeft hij al, we gaan nl proberen begin Januari Belgie te veroverenellen en de birmanen schreef:sjon is echt geen haagse blufgefeliciteerd bri met deze overwinning en nu op naar de crufts, ff rabiës gaan halen en gaan.
ellen
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh mijn hemel er is intresse vanuit de USA voor Sjon 
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ga je naar hoogstraten? ik heb een toller voor hoogstraten ingeschreven op de zaterdag.Brigitte schreef:Rabies heeft hij al, we gaan nl proberen begin Januari Belgie te veroverenellen en de birmanen schreef:sjon is echt geen haagse blufgefeliciteerd bri met deze overwinning en nu op naar de crufts, ff rabiës gaan halen en gaan.
ellen
ellen
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, alleen wij zijn er zondagellen en de birmanen schreef:ga je naar hoogstraten? ik heb een toller voor hoogstraten ingeschreven op de zaterdag.Brigitte schreef:Rabies heeft hij al, we gaan nl proberen begin Januari Belgie te veroverenellen en de birmanen schreef:sjon is echt geen haagse blufgefeliciteerd bri met deze overwinning en nu op naar de crufts, ff rabiës gaan halen en gaan.
ellen
ellen
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Gaaf zeg! gefeliciteerd 
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
Die Sjon! Gefeliciteerd. 
-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Gefeliciteerd
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Gefeliciteerd!
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Wat leuk voor jullie zeg!
Van harte gefeliciteerd.
Van harte gefeliciteerd.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Rebble
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Iedereen bedankt voor de leuke reactie's. Ik krijg nu allemaal berichtjes op fb van eigenaren uit heel de wereld uit welke lijnen Sjon komt
well Sjonnie from the backyard has no lines
Weet iemand of dat die kwalificatie voor Crufts alleen dit jaar geldig is of altijd? We willen serieus proberen dit jaar te gaan maar mijn vriendin heeft na 3 jaar eindelijk een baan dus we moeten even kijken of het allemaal gaat lukken en te doen is dit jaar.
Weet iemand of dat die kwalificatie voor Crufts alleen dit jaar geldig is of altijd? We willen serieus proberen dit jaar te gaan maar mijn vriendin heeft na 3 jaar eindelijk een baan dus we moeten even kijken of het allemaal gaat lukken en te doen is dit jaar.
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
De kwalificatie is voor 2 jaar geldig voor zover ik weet. Dus 2014 of 2015 dan.Brigitte schreef:Iedereen bedankt voor de leuke reactie's. Ik krijg nu allemaal berichtjes op fb van eigenaren uit heel de wereld uit welke lijnen Sjon komtwell Sjonnie from the backyard has no lines
![]()
-
Brigitte
- Zeer actief
Bedankt voor je reactie
we hebben een ATC nummer aangevraagd, ik weet niet hoe ze tegen de stamboom van Sjon aankijken dus is even afwachten 
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Whahaha die Sjon. Gefeliciteerd!
-
Djarro
- Actief
- Mijn ras(sen): Anatolische herder en XMastin
- Aantal honden: 2
Van harte gefeliciteerd, wat een geweldig gevoel moet dat zijn om Winner te worden!!!
Ik weet niet wat voor een stamboom Sjon heeft, ik gok een bijlage 0 stamboom omdat hij aangekeurd is?
Djarro heeft een bijlage 1 stamboom omdat achter zijn moeder wel een volledige stamboom zit maar zijn vader is aangekeurd.
Op de site van de raad van beheer kun je lezen wat voor een titels je kan krijgen met zo'n bijlage stamboom.
Djarro is wel officieel nederlands kampioen maar kan geen internationaal kampioen worden (officieel dan, op papier dus) Hij kan wel duits kampioen etc worden.
Dit heb ik een aantal jaar geleden allemaal uitgezocht maar misschien is het in de loop van de jaren veranderd hoor.
Ik weet niet wat voor een stamboom Sjon heeft, ik gok een bijlage 0 stamboom omdat hij aangekeurd is?
Djarro heeft een bijlage 1 stamboom omdat achter zijn moeder wel een volledige stamboom zit maar zijn vader is aangekeurd.
Op de site van de raad van beheer kun je lezen wat voor een titels je kan krijgen met zo'n bijlage stamboom.
Djarro is wel officieel nederlands kampioen maar kan geen internationaal kampioen worden (officieel dan, op papier dus) Hij kan wel duits kampioen etc worden.
Dit heb ik een aantal jaar geleden allemaal uitgezocht maar misschien is het in de loop van de jaren veranderd hoor.
Groetjes Petra
Djarro en Suus

Djarro en Suus

-
Djarro
- Actief
- Mijn ras(sen): Anatolische herder en XMastin
- Aantal honden: 2
Helaas krijgen de puppy's van onze bijlage-stamboom-kangals
geen stamboom in de USA, daar willen ze 3 generaties op de stamboom hebben anders geen stamboom.
Ik heb ook al eens een aanvraag gehad uit Engeland en die wou een paar puppy's exporteren naar de USA maar daar krijgen ze dus geen stamboom helaas.
Ik heb ook al eens een aanvraag gehad uit Engeland en die wou een paar puppy's exporteren naar de USA maar daar krijgen ze dus geen stamboom helaas.
Groetjes Petra
Djarro en Suus

Djarro en Suus

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ik vind het wel een giller hoor
Wie had dit nou verwacht , maar t is jullie meer dan gegund hoor
Heb de reacties toen ook gelezen , denk dat er nu een heleboel jaloers zitten te wezen
Heb de reacties toen ook gelezen , denk dat er nu een heleboel jaloers zitten te wezen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik heb een fokker op mijn fb uit de USA die intresse heeft in Sjon, ze weet dat hij aangekeurd is en dus geen volledige stamboom heeft maar zij zegt dat dat helemaal niet uitmaakt, het enigste wat voor hun belangrijk is is dat hij als Anatolische Herder staat geregistreerd en niet als Kangal of iets anders.Djarro schreef:Helaas krijgen de puppy's van onze bijlage-stamboom-kangalsgeen stamboom in de USA, daar willen ze 3 generaties op de stamboom hebben anders geen stamboom.
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee, dat is idd gewoon nog hetzelfde. Hij kan in alle landen kampioen worden maar idd geen Internatinaal kampioen.Djarro schreef:Van harte gefeliciteerd, wat een geweldig gevoel moet dat zijn om Winner te worden!!!
-
Brigitte
- Zeer actief
Haha dank je wel. En ik moet er ook wel om grinneken hoor. Van sommige mensen die toen ik hem hier voorstelde me plat mailde enz en hier van alles zo nodig moesten melden heb ik verder nooit meer wat gehoord, reageren ook nooit niet op foto's van hem of van hem met Phantom samen enz ach kan mij niet schelen hoor. Ik ben zo enorm blij dat ik hem gehouden heb, dan had iemand anders nu een gouden hond gehad en nu heb ik hem lekker zelluf** Angela ** schreef:Ik vind het wel een giller hoor
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb altijd gezegd dat ik dit onverantwoordelijke combi's vind en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet begrijp dat je je les niet geleerd hebt van de vorige honden die niet samen konden blijven. Het kan altijd fout gaan. Deze twee reuen zijn nog erg jong dus ik zou vooral niet denken dat je nu ineens kan gaan beweren dat ze samen kunnen blijven. Je weet prima wat er kan gebeuren en je hebt al honden moeten scheiden. Ik vind het prima wat je doet. Ik vind het een leuke hond. Ik vind jou een prima mens maar als je leuk gaat lopen doen omdat je twee jonge reuen nog samen hebt terwijl mensen je waarschuwen ergert me. Bij je vorige aanschaf heb ik ook gezegd dat ik het onverantwoordelijk vond en die hond kon dus ook niet meer bij Tank en zat in een kennel omdat ze elkaar de tent uit vochten, niks grappigs of lolligs aan volgens mij. Straks ligt Sjon ook permanent buiten omdat Phantom hem opvreet of andersom. Je weet neem ik aan uit ervaring dat dat elk moment KAN gebeuren. Niemand zegt dat het gaat gebeuren. Het is je notabene al gebeurd en bij vrijwel iedereen gebeurd dat. Dat weet je.Brigitte schreef:Haha dank je wel. En ik moet er ook wel om grinneken hoor. Van sommige mensen die toen ik hem hier voorstelde me plat mailde enz en hier van alles zo nodig moesten melden heb ik verder nooit meer wat gehoord, reageren ook nooit niet op foto's van hem of van hem met Phantom samen enz ach kan mij niet schelen hoor. Ik ben zo enorm blij dat ik hem gehouden heb, dan had iemand anders nu een gouden hond gehad en nu heb ik hem lekker zelluf** Angela ** schreef:Ik vind het wel een giller hoor
Heb de reacties toen ook gelezen , denk dat er nu een heleboel jaloers zitten te wezen![]()
Hier lopen wel meer mensen te pochen met combi's die ontraden worden. Zelden is het op termijn goed gegaan. Een kangal en een Ambull zijn gewoon geen honden die nooit een ego krijgen. En het zijn geen honden die gedomineerd willen worden door andere reuen. Als ze jong zijn is het dikke mik. Dat is altijd zo. Tot de dag dat een van twee de ander domineert en die pikt dat niet meer. Dan is het gaten en scheiden. Haha, leuk....
Nu wordt je weer boos omdat dat elke keer zo gaat als ik dit schrijf. Grappig dat je geen woord meer zegt als je honden niet meer samen gaan. Toen Bunker Tank opvrat en ze permanent gescheiden moesten zijn (begreep ik tenminste uit je verhaal) bleef het ook stil en poste je wat foto's van een kleine kennel.
Normaal gesproken was ik hier echt niet over begonnen maar als je leuk gaat lopen doen in deze topic en daarop blijft doorgaan dan vraag je er soort van om dat mensen die deze combi's dom vinden je gaan vertellen dat je wat voorbarig met je succes loopt te pronken. Dit zijn zeer jonge honden.
Wat ga je eigenlijk doen als Sjon niet meer bij Phantom kan? Weer in dat kleine kenneltje doen? Dat vind ik dus niet eerlijk naar de hond toe. Dan vind ik het Haagse achtertuintje ook ineens niet meer leuk.
Laatst gewijzigd door laeken op 28 dec 2013 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Zelfs een hele milde Kiefer die tijdens wandelingen nog prima bij reuen kon kon thuis (al dan niet door omstandigheden) niet meer bij FritZ waardoor die herplaatst is. Denk dat er dus wel wat in zit wat Marc zegt.laeken schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik dit onverantwoordelijke combi's vind en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet begrijp dat je je les niet geleerd hebt van de vorige honden die niet samen konden blijven. Het kan altijd fout gaan. Deze twee reuen zijn nog erg jong dus ik zou vooral niet denken dat je nu ineens kan gaan beweren dat ze samen kunnen blijven. Je weet prima wat er kan gebeuren en je hebt al honden moeten scheiden. Ik vind het prima wat je doet. Ik vind het een leuke hond. Ik vind jou een prima mens maar als je leuk gaat lopen doen omdat je twee jonge reuen nog samen hebt terwijl mensen je waarschuwen ergert me. Bij je vorige aanschaf heb ik ook gezegd dat ik het onverantwoordelijk vond en die hond kon dus ook niet meer bij Tank en zat in een kennel omdat ze elkaar de tent uit vochten, niks grappigs of lolligs aan volgens mij. Straks ligt Sjon ook permanent buiten omdat Phantom hem opvreet of andersom. Je weet neem ik aan uit ervaring dat dat elk moment KAN gebeuren. Niemand zegt dat het gaat gebeuren. Het is je notabene al gebeurd en bij vrijwel iedereen gebeurd dat. Dat weet je.Brigitte schreef:Haha dank je wel. En ik moet er ook wel om grinneken hoor. Van sommige mensen die toen ik hem hier voorstelde me plat mailde enz en hier van alles zo nodig moesten melden heb ik verder nooit meer wat gehoord, reageren ook nooit niet op foto's van hem of van hem met Phantom samen enz ach kan mij niet schelen hoor. Ik ben zo enorm blij dat ik hem gehouden heb, dan had iemand anders nu een gouden hond gehad en nu heb ik hem lekker zelluf** Angela ** schreef:Ik vind het wel een giller hoor
Heb de reacties toen ook gelezen , denk dat er nu een heleboel jaloers zitten te wezen![]()
Hier lopen wel meer mensen te pochen met combi's die ontraden worden. Zelden is het op termijn goed gegaan. Een kangal en een Ambull zijn gewoon geen honden die nooit een ego krijgen. En het zijn geen honden die gedomineerd willen worden door andere reuen. Als ze jong zijn is het dikke mik. Dat is altijd zo. Tot de dag dat een van twee de ander domineert en die pikt dat niet meer. Dan is het gaten en scheiden. Haha, leuk....![]()
Nu wordt je weer boos omdat dat elke keer zo gaat als ik dit schrijf. Grappig dat je geen woord meer zegt als je honden niet meer samen gaan. Toen Bunker Tank opvrat en ze permanent gescheiden moesten zijn (begreep ik tenminste uit je verhaal) bleef het ook stil en poste je wat foto's van een kleine kennel.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Natuurlijk zit er wat in.
Ik ga er geen forumnamen bij halen maar we kennen allemaal wel de voorbeelden. Zusjes die elkaar vermoorden, grote poolachtige honden die elkaar de tent uit gingen vechten na 2 jaar, Kiefer en Fritz, Bunker en Tank etc etc. En bij allemaal werd mijn waarschuwing de wind in geslagen en was ik irritant en vervelend en moest ik mijn bek houden want deze mensen zijn zooo ervaren en wat weet ik er nu van. Vooral bij Brigitte irriteert het me mateloos want ze pronkt met nog lang niet verzekerd succes en ze heeft al vechtende reuen gehad waar mijn reactie in nogal lelijk daglicht werd gezet toen de pupreu er zo nodig bij moest. Dat ging dus al fout en ik heb daar het nodige naar mijn kop geslingerd gekregen. Kleine kleine kans dat Sjon en Phantom levenslang vriendjes blijven. En dan? Waarom nu lollig doen over misschien wel een drama dat eraan zit te komen met wat pech. Ik hoop van niet maar ik ken Turken en Turken kennen Kangals. En de laatste keer dat ik iemand met een Kangal sprak was met kerst. Deze jongen zei dat als je een reu bij een kangal zet hij doodgebeten wordt op een kwade dag. Leuk man. Deze man heeft zijn leven lang al kangals in Turkije. Kangals leven met hun familie. Niet met dominante vechtlustige andere rassen. Dat gaat niet goed normaal gesproken.