Iemand ervaring hiermee? Kan ik dezelfde hoeveelheid aanhouden of moet het echt minder? Voor het gemak zou Coda anders ook naar 500g per dag gaan, maar als ze daarmee tonnetje rond wordt toch maar niet

Moderator: moderatorteam
Sanne123 schreef:Ik heb toevallig vandaag een heel topic van 6 pagina's over Lotgering gelezen op de hondenpage.Maar gezien de reakties zou ik het nog niet gratis willen.Energique vind ik kwalitatief erg goed alleen met twee grote honden voor mij niet te betalen.Ik voer het dus af en toe.
Aandelen?dagmar88 schreef:Sanne123 schreef:Ik heb toevallig vandaag een heel topic van 6 pagina's over Lotgering gelezen op de hondenpage.Maar gezien de reakties zou ik het nog niet gratis willen.Energique vind ik kwalitatief erg goed alleen met twee grote honden voor mij niet te betalen.Ik voer het dus af en toe.Zo zal een ander ook wel denken over het brokkenmerk waar je aandelen in lijkt te hebben. Geen enkele reden om zo negatief te doen en daar wordt ook niet om gevraagd.
Nou geef t dan maar hier hoor... voer t al ruim 2 jaar met grote tevredenheid. Ziet er prima uit en de honden doen t er uitstekend op. Mijn honden kunnen echt niet goed presteren op slecht voer gezien de fysieke belasting die ze hebben.Sanne123 schreef:Ik heb toevallig vandaag een heel topic van 6 pagina's over Lotgering gelezen op de hondenpage.Maar gezien de reakties zou ik het nog niet gratis willen.Energique vind ik kwalitatief erg goed alleen met twee grote honden voor mij niet te betalen.Ik voer het dus af en toe.
Zo is t niet helemaal. Het wordt per krat verkocht officieel en een krat is 18 kg. De pakjes zijn gemiddeld 500 gr maar er zitten er ook van 600 en 400 tussen. Het gaat om t totaal gewicht.Maeve schreef: Een rol zou 500g zijn,
Maar Nilo past minimaal 3 keer in Jademoosje schreef:Hier krijgen ze van Lotgering net zo veel als van Tamro, Tammenga of B4D.
Jade zit nu rond de 500 gram per dag, en Bleza krijgt 400.
Jade weegt 42 kilo, Bleza 22. En daar zit qua hoeveelheid voer maar 100 gram verschil in.Maeve schreef:Maar Nilo past minimaal 3 keer in Jademoosje schreef:Hier krijgen ze van Lotgering net zo veel als van Tamro, Tammenga of B4D.
Jade zit nu rond de 500 gram per dag, en Bleza krijgt 400.Ik twijfel hoor, maar goed, ik kom er snel genoeg achter als het teveel is. Ze hebben net ieders 250g gehad en morgenvroeg iets minder denk ik.
Ahja, die castratie maakt wel een verschil. Nilo is zo'n 21kg en Coda maar 17kg, beide wel erg actief. Toen Nilo brok kreeg zocht ik wel de "high energy" soort, anders hield ik hem niet op gewicht. Maar goed, ook dat heeft z'n grenzen natuurlijkmoosje schreef:Jade weegt 42 kilo, Bleza 22. En daar zit qua hoeveelheid voer maar 100 gram verschil in.Maeve schreef:Maar Nilo past minimaal 3 keer in Jademoosje schreef:Hier krijgen ze van Lotgering net zo veel als van Tamro, Tammenga of B4D.
Jade zit nu rond de 500 gram per dag, en Bleza krijgt 400.Ik twijfel hoor, maar goed, ik kom er snel genoeg achter als het teveel is. Ze hebben net ieders 250g gehad en morgenvroeg iets minder denk ik.
Voorheen kreeg Jade een kilo, maar sinds haar castratie is dat te veel, en nu doet ze het prima op 500 gram.
Een beetje vergelijkbaar met Bleza denk ik, qua gewicht, maar ook qua energie.Maeve schreef:Ahja, die castratie maakt wel een verschil. Nilo is zo'n 21kg en Coda maar 17kg, beide wel erg actief. Toen Nilo brok kreeg zocht ik wel de "high energy" soort, anders hield ik hem niet op gewicht. Maar goed, ook dat heeft z'n grenzen natuurlijkmoosje schreef:Jade weegt 42 kilo, Bleza 22. En daar zit qua hoeveelheid voer maar 100 gram verschil in.Maeve schreef:Maar Nilo past minimaal 3 keer in Jademoosje schreef:Hier krijgen ze van Lotgering net zo veel als van Tamro, Tammenga of B4D.
Voorheen kreeg Jade een kilo, maar sinds haar castratie is dat te veel, en nu doet ze het prima op 500 gram.
Daar komt het wel op neer jaMarjoleine schreef:Willemijn (19 kg) krijgt 300 gram.
Orpa (20 kg) iets minder.
Fien (5,5 kg) 100.
En Chaconne krijgt 500 gram per dag, die is 28 kg.
Kortom: ik zou het maar uitproberen en regelmatig wegen om te zien wat er gebeurt