Kwamen er 2 hondjes op ons af..1tje daarvan kent Dina (Bono, klein wit gevalletje) en een klein Terriertje (denk Norwich ofzo) Dina heel blij naar die hondjes toe.. echt heel open houding...En wat doet t terriertje? Die zegt hap... Laat Dina natuurlijk niet over haar kant gaan, dus zegt wat terug..Ging Bono zich er ook nog even mee bemoeien, dus die kreeg ook op zn lazer..Honden hadden niks, dus niks aan t handje, waren niet eens geschrokken (alleen de baasjes van de hondjes). En dat mens van Bono boos joh...Echt.. Ze riep iets van dat er al een hond rond liep zonder oog door Dina (overdrijven is ook een vak).
Denk dat ze een ietepieterige jack russel bedoelde, die moest zich met Dina en een ander jackrusseltje bemoeien toen die aan het spelen waren, en dina 'zei' toen "Bemoei je er ff niet mee joh!' Pest is, t was zo klein dat ze m beschadigd heeft (Hondje is trouwens niet bang)
Maar goed.. wat mn punt is.. Begrijpen mensen niet dat t voor honden niet uitmaakt hoe groot (of klein) je bent? Bedoel, volgens mij heb je het heel snel gedaan wanneer jouw hond groter is dan het andere hondje.
In mijn ogen deed Dina niks fout.. Ze zette gewoon de hondjes op hun plaats...En, ja het zijn honden, dus t gaat niet altijd zachtzinnig..
En ik begrijp heel goed dat je je rot schrikt als er zo iets gebeurd.(zou ik ook doen)Maar t helpt echt niet als je je er ook nog even tegenaan gaat bemoeien..
Kwamen Bono later tegen toen Dina met een stuk of 3 andere honden liep, ze keek niet eens naar m. En Bono kwam heel vrolijk aan, dus er was echt niks aan t handje. Ben maar wel even van de groep weg gegaan omdat t vrouwtje van Bono mee ginglopen, geen zin in ruzie.
K moest t ff kwijt...
Ellemieke