Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ach jezus
Ik herken dit verhaal wel van Moritz, die had Ehrlichia, ook aanval op aanval en kwam er niet meer uit.
Vreselijk voor de hond en hartverscheurend om te zien
Enorm veel sterkte gewenst meis
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Gelukkig kon de DA komen. Het was een vriendelijke man, en hij nam de tijd.
Sem kreeg bij de eerste prik door de prikkel nog een aanval en de DA schrok hoe hevig het was. Hij zei dat hij het eigenlijk nog nooit had mee gemaakt dat het zo hevig was en dat het zo acuut en zo snel is gegaan. Ook had ik het idee dat Sem het helaas wel nog iedere keer bewust mee maakte, en dat dacht hij ook te zien. Arme semmieboy..
Het is zo snel gegaan maar we hebben beide wel vrede met het idee dat we hem uit zijn lijden hebben verlost..
Gisteren rende hij nog zo vrolijk over het strand.. Zo bizar. We zullen hem zo gaan missen. We zijn nu ook wel echt gebroken, vanaf gisteravond aan een stuk door zorgen en emoties.. We hebben hem geen moment alleen gelaten en dat vond hij echt wel heel fijn.
Nu gaan we alleen Kaz er nog bij laten en morgen ochtend brengen we hem weg en laten we hem cremeren..
Wat een rotbeslissing is dat dan he, ik heb het voor Obelix ook zo van het een op het andere moment moeten nemen. Dochter werd wakker en hij was er niet meer maar ik heb nog met het balletje gespeeld vanmiddag zei ze. Nu zei ze pas dat ze blij is dat ze nog met hem heeft gespeeld die middag.........
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....