We hebben hem net weg gebracht naar heikenszand, daar wordt hij gecremeerd. Wat een fijne mensen daar. Volgende week strooien we hem uit op het strand met de andere twee hondjes tijdens het wandelen.
We hebben vanochtend toch Fay er nog bij gelaten, en ik ben zo blij dat we dat gedaan hebben.. Ze was echt wel van slag, ging piepen en keek ons steeds aan met een blik van 'waarom staat hij niet op?' En ging er op een gegeven moment bij liggen met haar kop plat vlak bij hem.. Iets wat we niet verwacht hadden, juist niet van Fay. Maar ze was wel echt van slag.
Kaz daarin tegen snuffelde en deed eigenlijk niet anders dan normaal. Wel fijn dat we het met Fay nog zo hebben kunnen afsluiten omdat ze de laatste keren echt lelijk deed.
Ik heb eerder honden laten gaan maar dit is toch wel de heftigste keer, we zijn echt zo verdrietig.. En de hormonen op het moment zijn ook niet zo handig natuurlijk.. En daarnaast ben ik echt helemaal kapot van alle spanningen.
Zometeen even de kamer schoonmaken waar alle hectiek nog te zien is en dan lekker relaxen samen met de andere twee hondjes. En hopelijk even stoppen met huilen

Want dat ben ik nu wel beu.
Dank je wel voor alle tips en het meeleven! Ontzettend fijn.

Vindt vriend ook echt heel fijn. De mensen hier weten toch ergens het beste hoe dit moet zijn.