Misschien ook wel wat voor anderen! Ik heb een paarse en een roze gehaald

Hij is 60x80 cm trouwens en 7,29 euro http://www.action.nl/products/view/id/4 ... telistid/6

Moderator: moderatorteam
hier totaal geen last van.. hoe warm heb je ze dan wel niet gewassen?SannePP schreef:Bij onze vorige lieten die zwarte antislip-nopjes los na het wassen :S
30 gradenmalinois schreef:hier totaal geen last van.. hoe warm heb je ze dan wel niet gewassen?SannePP schreef:Bij onze vorige lieten die zwarte antislip-nopjes los na het wassen :SWas ze hier gewoon op 40 graden
Bij mij laten van sommigen de noppen ook los. En 1 hoes werd door deze of gene gesloopt. Heb nu twee matrasjes in 1 hoes gedaan gaat ook prima en is dan net even dikker.malinois schreef:da's niet te warm nee....raar....
haha maar Sofietje is dan ook wel zo'n klein prupke!Florabel schreef:Sofie heeft 'm ook! Ze past er wel 10 keer op;-))
heb nog ff voor de zekerheid gekeken, maar nee alle nopjes zijn er nog hier...blondie schreef:Bij mij laten van sommigen de noppen ook los. En 1 hoes werd door deze of gene gesloopt. Heb nu twee matrasjes in 1 hoes gedaan gaat ook prima en is dan net even dikker.malinois schreef:da's niet te warm nee....raar....
Vind ze best handig. Ligt er 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer. Als ik een weekend wegga mik ik ze in de auto en gaan ze er in het huisje weer uit en liggen ze er weer heerlijk op. Was ze regelmatig omdat ze hier ook nog wel eens liggen te kluiven binnen, maar na een wasje zijn ze weer als nieuw.