Takkie schreef:Ik kan helaas niet mee

Moderator: moderatorteam
Oh, ik zou dat lijstje bijhoudencrutz schreef:Wie gaan er nu allemaal mee (lijstje) denk nl niet dat II m'n jonge reu Inno een heel groot plezier doe. En we zijn hier thuis nog volop bezig met kennel zetten etc. Laat t morgen ochtend weten.
Je kunt hier zo instappen EllyElly* schreef:Mijn misschien blijft een misschien. Ik denk dat ik zelf de auto pak en dichterbij een klein rondje maak. Tenzij iemand in de buurt van Almelo een lift wil geven. Daar rijd ik dan wel naar toe.
Ja hoormoosje schreef:Ik ga het definitief niet redden.
Tenzij iemand mij met 2 honden, een weekendtas en een tas vol boodschappen mee kan nemen vanuit Amersfoort en op terugweg in Twello af wil zetten.
Heej een Tukker?Maeve schreef:Ik kom ook niet, toch besloten om ergens anders te wandelen met het gespuis. Maar veel plezier morgen voor degene die wel gaan![]()
@Eveliendepien: Ik weet niet welk bos je naartoe bent geweest? Maar ik heb hier in Enschede nog geen bos gevonden waar het vuurwerkvrij is, het is hier ook gewoon luidruchtigWij gaan morgen naar Lonnekermeer, daar hoor je alleen carbidschieten op de achtergrond maar absoluut niet hard. Ik verwacht hetzelfde van Bussloo, niet te vergelijken met hier. Maar als je het niet aandurft moet je het niet doen natuurlijk.
Daar ga ik geheid over flikkeren_Inge_ schreef:Vind iemand het erg als ik een hond meeheb met een lijn van 30 meter eraan vast
Je nieuwe opvangertje? Ik ben wel heel nieuwsgierig naar haar!_Inge_ schreef:Ik weet nog niet zeker of ik mee ga hoor, maar anders gaat mijn opvanger ook mee. De lijn sleept ze gewoon mee, die ga ik niet vasthouden..anders is het voor de andere honden ook niet echt handig;)
Ja FridaElly* schreef:Je nieuwe opvangertje? Ik ben wel heel nieuwsgierig naar haar!_Inge_ schreef:Ik weet nog niet zeker of ik mee ga hoor, maar anders gaat mijn opvanger ook mee. De lijn sleept ze gewoon mee, die ga ik niet vasthouden..anders is het voor de andere honden ook niet echt handig;)
Een echte!Helianthe schreef:Heej een Tukker?Maeve schreef:Ik kom ook niet, toch besloten om ergens anders te wandelen met het gespuis. Maar veel plezier morgen voor degene die wel gaan![]()
@Eveliendepien: Ik weet niet welk bos je naartoe bent geweest? Maar ik heb hier in Enschede nog geen bos gevonden waar het vuurwerkvrij is, het is hier ook gewoon luidruchtigWij gaan morgen naar Lonnekermeer, daar hoor je alleen carbidschieten op de achtergrond maar absoluut niet hard. Ik verwacht hetzelfde van Bussloo, niet te vergelijken met hier. Maar als je het niet aandurft moet je het niet doen natuurlijk.
Wij komen net terug van een rondje Rutbeek (Enschede), gegarandeerd vuurwerkvrij met ook op de achtergrond dat carbidgedoe...
Maar Lonnekermeer zitten wij ook niet ver vandaan, dus moeten we ook maar eens opzoeken
Geen probleem! Leuk als je ook komt Inge! Neem je wel Jules mee, dan zal ik die stiekem stelen_Inge_ schreef:Vind iemand het erg als ik een hond meeheb met een lijn van 30 meter eraan vast
Char7 schreef:Volgens mij klopt dit lijstje nu aardig:
Wie komt:
Hilde, 1 volle reu (blijft waarschijnlijk aan de lijn)
mmartinn
Evertje, 1 gecastreerde reu
Oak, 2 teven
Ellen. 2 honden (teef en volle reu (8mnd))
Crutz
Kruimel, 2 honden
Asta
Tallie
Elly* (meerijden? Zonder hond)
Char7, 1 volle reu
Misschien:
Moosje (mee rijden? Amersfoort)
Vlindchi
Sucha
Eefsel (meerijden? Rotterdam)
Lin-C
Devel
Miranda (rolstoenvriendelijk?) 2 honden, (1 volle reu, 1 teef)
Nomo, 1 volle reu
_Inge_