Ik ben niet de enige die de hele dag naar ze kan kijken

Moderator: moderatorteam

Wrom nietBadu schreef:Je moet Gitana niet zoveel slagroom voeren joh
Je lacht ze toch niet uit hèInge O schreef:owwwwwwww.......hahahaha
Hahha, ik vond ze langzaam gaan. Normaal gaan de oogjes eerder open en wandelen ze ook eerder. Dit is mijn langzaamste nestje tot nu toekloesje schreef:Wat gaan die hard zeg!![]()
Ik vind het een fascinerend iets die naakte puppies
Wacht maar, straks word je stapel van ze want dan halen ze dat langzame insirene schreef:
Hahha, ik vond ze langzaam gaan. Normaal gaan de oogjes eerder open en wandelen ze ook eerder. Dit is mijn langzaamste nestje tot nu toeIk denk dat het komt omdat ze veel eerder zijn geboren.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJa oh dat geloof ik graag. Vorige keer met 4 was het al een ramp om ze even te verplaatsen (want als je er twee hebt weggezet en je haalt de anderen lopen de andere twee al terug). En 7 pups in de gaten houden in de huiskamerAriane schreef:Wacht maar, straks word je stapel van ze want dan halen ze dat langzame insirene schreef:
Hahha, ik vond ze langzaam gaan. Normaal gaan de oogjes eerder open en wandelen ze ook eerder. Dit is mijn langzaamste nestje tot nu toeIk denk dat het komt omdat ze veel eerder zijn geboren.
Wat een verschil hè ineens. Volgende week moet je al komen hoor!YvetteJ schreef:Het zijn ineens hele hondjes met die oogjes, leuk zeg! Groei maar puppies, groei maar, kom ik lekker langs!
Vrijdag ben ik vrij volgende weeksirene schreef:Wat een verschil hè ineens. Volgende week moet je al komen hoor!YvetteJ schreef:Het zijn ineens hele hondjes met die oogjes, leuk zeg! Groei maar puppies, groei maar, kom ik lekker langs!
@Ptje. Ik heb nog een klein warmtematje en een warmtelamp in de kist. Ze gaan er nog steeds op en onder liggen dus ik laat het voorlopig zo. Ik denk dat ze wel zonder kunnen maar dat bouwen we straks wel af.
Volgende week vrijdag pasYvetteJ schreef:Vrijdag ben ik vrij volgende weeksirene schreef:Wat een verschil hè ineens. Volgende week moet je al komen hoor!YvetteJ schreef:Het zijn ineens hele hondjes met die oogjes, leuk zeg! Groei maar puppies, groei maar, kom ik lekker langs!
@Ptje. Ik heb nog een klein warmtematje en een warmtelamp in de kist. Ze gaan er nog steeds op en onder liggen dus ik laat het voorlopig zo. Ik denk dat ze wel zonder kunnen maar dat bouwen we straks wel af.![]()
Tegen de tijd dat we dingen kunnen gaan ondernemen echt ga ik nog wel vrije dagen nemen, ik heb er zo'n zin in!!
des te beter, dan kunnen ze tenminste al watsirene schreef:Volgende week vrijdag pasYvetteJ schreef:Vrijdag ben ik vrij volgende weeksirene schreef:Wat een verschil hè ineens. Volgende week moet je al komen hoor!YvetteJ schreef:Het zijn ineens hele hondjes met die oogjes, leuk zeg! Groei maar puppies, groei maar, kom ik lekker langs!
@Ptje. Ik heb nog een klein warmtematje en een warmtelamp in de kist. Ze gaan er nog steeds op en onder liggen dus ik laat het voorlopig zo. Ik denk dat ze wel zonder kunnen maar dat bouwen we straks wel af.![]()
Tegen de tijd dat we dingen kunnen gaan ondernemen echt ga ik nog wel vrije dagen nemen, ik heb er zo'n zin in!!dan zijn ze al bijna geslaagd voor de puppycursus