Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Val flauw van de geur.....

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Patrol »

Ik dacht ik vertel even hoe het er voor staat:

Ze stinkt op het moment niet meer! :ok: Het heeft een paar dagen geduurd en het is nu weer goed.... ben wel gestopt met oren en andere gerookte botten. Ze eet nog steeds Carocroc.

Afgelopen weekend was ze weer enigszins van slag, ze heeft een hele dag niet gegeten.... zelfs geen boterham met smeerworst! Maar ´s avonds was ze weer helemaal fit en ging ze weer eten..... wat dat dan geweest is?? Ze heeft twee hele kleine stukjes paling gehad?? Kan het daar van gekomen zijn??

Ach onze meid zal altijd wel een lastige en gevoelige eter blijven...... En af en toe een scheet is ook niet erg, maar ik merk gewoon aan haar dat ze er zelf last van heeft. :cry:

Ik denk dat ik maar moet blijven proberen wel tussendoortjes ze wel kan verdragen en welke niet........ Kaas is in ieder geval geliefd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Fijn hoor dat het stukken beter gaat. :ok:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Patrol schreef:Ik dacht ik vertel even hoe het er voor staat:

Ze stinkt op het moment niet meer! :ok: Het heeft een paar dagen geduurd en het is nu weer goed.... ben wel gestopt met oren en andere gerookte botten. Ze eet nog steeds Carocroc.

Afgelopen weekend was ze weer enigszins van slag, ze heeft een hele dag niet gegeten.... zelfs geen boterham met smeerworst! Maar ´s avonds was ze weer helemaal fit en ging ze weer eten..... wat dat dan geweest is?? Ze heeft twee hele kleine stukjes paling gehad?? Kan het daar van gekomen zijn??

Ach onze meid zal altijd wel een lastige en gevoelige eter blijven...... En af en toe een scheet is ook niet erg, maar ik merk gewoon aan haar dat ze er zelf last van heeft. :cry:

Ik denk dat ik maar moet blijven proberen wel tussendoortjes ze wel kan verdragen en welke niet........ Kaas is in ieder geval geliefd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:ok:
gewoon voorlopig ff geen tussendoortjes meer geven idd.
en als je wstraks gata kijken waar ze wel en niet tegen kan, gefe dan 1 week lang bijv 1x per dag hetzelfde koekje en daarna een week rust waarin ze weer alleen haar voer krijgt.
zo moet je erachter komen.
zo hou je ook grip op waar ze wel en niet tegen kan.
ivm oren en gerookte botten. laat haar maar ff op die dingen knagen en neem ze dan weer af. en geef ze bijvoorbeeld de volgende dag weer.
en kaas geliefd..................hoe kom je erbij :mrgreen:

ik had het van de week met qyan ook hoor. tegen beter weten in ene bullepees gekocht voor hem, want die vindt hij zo lekker :roll:
pffffffffieuw, weg dat ding! ;)
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Ze stinkt op het moment niet meer! :ok: Het heeft een paar dagen geduurd en het is nu weer goed.... ben wel gestopt met oren en andere gerookte botten. :
:ok: prima..want als je over troep praat dan zijn dat die dingen wel. :kotz:
Afbeelding
Patrol
Zeer actief

qyan schreef:

:ok:
gewoon voorlopig ff geen tussendoortjes meer geven idd.
en als je wstraks gata kijken waar ze wel en niet tegen kan, gefe dan 1 week lang bijv 1x per dag hetzelfde koekje en daarna een week rust waarin ze weer alleen haar voer krijgt.
zo moet je erachter komen.
zo hou je ook grip op waar ze wel en niet tegen kan.
ivm oren en gerookte botten. laat haar maar ff op die dingen knagen en neem ze dan weer af. en geef ze bijvoorbeeld de volgende dag weer.
en kaas geliefd..................hoe kom je erbij :mrgreen:

ik had het van de week met qyan ook hoor. tegen beter weten in ene bullepees gekocht voor hem, want die vindt hij zo lekker :roll:
pffffffffieuw, weg dat ding! ;)

Tja, het is wel jammer, want het zijn de enige ´knaagdingen´ die ze echt lekker vind! Rawhide en een hard gerookt bot vindt ze niet lekker......, ik heb nu zo gelig bot, die ook langzaam zacht wordt, daar kanbbelt ze wel op. Ook eigenlijk maar even en dat elke dag. het is zeker geen hond die zo even een botje wegwerkt.... behalve de oren dan :mrgreen: :mrgreen:

maar als jullie nog tips hebben voor goede, lekkere botjes bottjes dan zijn die welkom. Heb ook al even aan een kong gedacht, maar ik denk dat het geen succes is bij haar. En even een vraagje van praktische aard.... loopt dat spul wat je erin stopt er niet uit????? :? Op mijn dure perzische tapijtjes :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Pens-staafjes? daar zijn de meeste honden dol op.....Of stukjes gedroogde long....van die lekkere stink-zakjes :tong: bij de dierenspeciaalzaak..... Is echt hap-slik-weg.....Peet
Afbeelding
Patrol
Zeer actief

[quote="Peet2"Is echt hap-slik-weg.....Peet[/quote]

Ja, dat hap-slik-weg ken ik, maar ik zoek eigenlijk iets waar ze dan wat langer mee kan doen.........
Afbeelding
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Hahaha.... :mrgreen: ...dat probleem ken ik!!!
Van die mooie kluiven (bijv Farmfood Rawhide), hardstikke duur en dan voor zogenaamd "URENLANG KAUWPLEZIER VOOR UW HOND...."

8O ...precies 15 minuten dus....... 8O

vreetzakken :twisted:
Peet
Afbeelding
Patrol
Zeer actief

Peet2 schreef:Hahaha.... :mrgreen: ...dat probleem ken ik!!!
Van die mooie kluiven (bijv Farmfood Rawhide), hardstikke duur en dan voor zogenaamd "URENLANG KAUWPLEZIER VOOR UW HOND...."

8O ...precies 15 minuten dus....... 8O

vreetzakken :twisted:
Peet
Ja, ha ha, van die mooie Farmfood Rawhide kluiven LUST Madame NIET 8O 8O

Ze lust alleen maar dingen met smaakjes :mrgreen: :mrgreen:

Oh ja Frolic pruimt ze ook niet: ( en de dame van de hondenschool maar roepen; dat lust elke hond!!! ) Nou de mijne dus niet!!

Ze heeft gisteren wel rauwe ui gegeten...... ze zat te schooien, dus kreeg ze een stukje...... en ze at het op!!! 8O

raar geval.......toch??
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Niet teveel rauwe ui geven hoor, want dat is niet goed voor ze, net als rauwe aardappel.

Tja, mijn honden zien die buffelhuiddingen ook als een soort speeltje, maar die krijgen echte botten om echt op te knagen. Lekker rauw stuk kalfsbot of lamsbotten die ze helemaal op kunnen eten.
Maar ik zeg er wel meteen bij, als je zoiets gaat geven, doe dat dan wel voorzichtig en lees eerst het bottendocument hier bovenaan de rubriek.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”