hoi k had een vraagje.
Mijn hond Skipper is heel erg allergisch voor vlooien er hoeft er maar 1 op en af te springen en hij zit onder de kale plekken, de dierenarts heeft hem ook nog is een stukje kaal geschoren om zeker te weten dat het geen hotspots waren.
Maar nu zit het zo als het wat kouder is en we gaan wandelen staat ie soms naast me te bibberen van de kou (moet je nagaan als er nog sneeuw moet komen) zijn huid is wel weer helemaal genezen maarja voordat hij dat haar weer eens terug heeft..
Dus ik dacht misschien een jasje maar belemmert hem dat niet te veel in het lopen?
Het is al een beetje een aansteller met alles wat aan hem en op hem zit dus denk dat hij er niet eens mee wil lopen, dus wat denken jullie? Of heeft iemand een andere oplossing om hem lekker warm te houden tijdens het wandelen??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jasje of niet??
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Kooiker
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Re: Jasje of niet??
een goede jas of een fleece dekentje inderdaad 

- dagmar88
- Zeer actief
Re: Jasje of niet??
Ik heb het positief aangeleerd. Dus met stapje voor stapje jas aan was ze het mooiste meisje van de hele wereld en kreeg heel veel lekkersSophieeee schreef: Dus ik dacht misschien een jasje maar belemmert hem dat niet te veel in het lopen?
Het is al een beetje een aansteller met alles wat aan hem en op hem zit dus denk dat hij er niet eens mee wil lopen, dus wat denken jullie? Of heeft iemand een andere oplossing om hem lekker warm te houden tijdens het wandelen??

Nu draagt ze 's winters een jas omdat ze anders last van haar schouder krijgt, maar het is ook een kale neet, heeft het écht koud en ze heeft een hekel aan regen.
Ze vindt t nu heel fijn om een jasje aan te hebben en tilt keurig haar poten op bij het aantrekken

Een goed passende jas belemmert niet met lopen, rennen of spelen.