Mensen die zin hebben om mee te gaan?

Moderator: moderatorteam
ik bedoel ook geen futloze honden hoor_Inge_ schreef:Rustige honden heb ik niet
Ik voel een nieuw wandelen-op-bussloo topic aankomen. Lola vindt drukke (grotere) honden erg eng en duikt dan doodsbang en snauwend in elkaar. Niet leuk.
Vanmiddag weer, een DH in volle vaart frontaal op lola af. Gewoon om te spelen, maar Lola trekt dat echt niet en begint dan te grommen en uit te vallen. Vorige week zelfde verhaal met een dalmatiër.
Dus andere honden, ja leuk. Maar dan wel als lola de tijd krijgt zelf contact te maken als zij daaraan toe is en op een rustige manier. Hilde heeft het vorige week gezien: als Lola een hond 'kent' nodigt ze graag uit voor een rondje rennen en gedraagt ze zich gewoon sociaal
Als het mijn hond was zou ik dan sowieso niet meegaan met een grotere groep. Kan je beter met 2 of 3 honden gaan wandelen die echt rustig zijn. Als er meerdere mensen meegaan die ook meerdere honden meenemen heb je toch al snel een grote groep... lijkt mij ook niet fijn voor zo'n hondje. Ik heb ook een hond die ik thuislaat met zo'n wandeling, die heeft geen zin in dat gedoe.Lizanne schreef:ik bedoel ook geen futloze honden hoor_Inge_ schreef:Rustige honden heb ik nietin het foto-topic schreef ik dit:
Ik voel een nieuw wandelen-op-bussloo topic aankomen. Lola vindt drukke (grotere) honden erg eng en duikt dan doodsbang en snauwend in elkaar. Niet leuk.
Vanmiddag weer, een DH in volle vaart frontaal op lola af. Gewoon om te spelen, maar Lola trekt dat echt niet en begint dan te grommen en uit te vallen. Vorige week zelfde verhaal met een dalmatiër.
Dus andere honden, ja leuk. Maar dan wel als lola de tijd krijgt zelf contact te maken als zij daaraan toe is en op een rustige manier. Hilde heeft het vorige week gezien: als Lola een hond 'kent' nodigt ze graag uit voor een rondje rennen en gedraagt ze zich gewoon sociaal
Maar het is niet jouw hond_Inge_ schreef:Als het mijn hond was zou ik dan sowieso niet meegaan met een grotere groep. Kan je beter met 2 of 3 honden gaan wandelen die echt rustig zijn. Als er meerdere mensen meegaan die ook meerdere honden meenemen heb je toch al snel een grote groep... lijkt mij ook niet fijn voor zo'n hondje. Ik heb ook een hond die ik thuislaat met zo'n wandeling, die heeft geen zin in dat gedoe.Lizanne schreef:ik bedoel ook geen futloze honden hoor_Inge_ schreef:Rustige honden heb ik nietin het foto-topic schreef ik dit:
Dat kan ik wel bevestigen. Ze laten Beau altijd compleet met rust_Inge_ schreef:Mijn honden zijn niet opdringerig en vermaken zich wel met honden die ook willen spelen.
Maar in dit geval is het mijn hond die er niet in pastLizanne schreef: @Maeve, het is niet 'de wandeling van lizanne en lola' hoor, dus als jij wilt komen moet je dat gewoon doen! Zie mijn laatste zin hierboven
Oh dan kan Jazz meeMaeve schreef:Maar in dit geval is het mijn hond die er niet in pastLizanne schreef: @Maeve, het is niet 'de wandeling van lizanne en lola' hoor, dus als jij wilt komen moet je dat gewoon doen! Zie mijn laatste zin hierbovenHet is best een lief dier maar als honden schrikachtig of onzeker reageren komt de opperbitch in haar naar boven zeg maar
Dus als jullie nou een groepje hebben waarbij Lola wel mee kan vind ik het prima hoor! Er staat nog een wandeling in de planning daar speciaal voor opperbitches al Coda
En die 2 van mij ook._Inge_ schreef:Oh dan kan Jazz meeMaeve schreef:Maar in dit geval is het mijn hond die er niet in pastLizanne schreef: @Maeve, het is niet 'de wandeling van lizanne en lola' hoor, dus als jij wilt komen moet je dat gewoon doen! Zie mijn laatste zin hierbovenHet is best een lief dier maar als honden schrikachtig of onzeker reageren komt de opperbitch in haar naar boven zeg maar
Dus als jullie nou een groepje hebben waarbij Lola wel mee kan vind ik het prima hoor! Er staat nog een wandeling in de planning daar speciaal voor opperbitches al Coda
Zelfde voor mij Evelien. Het probleem met lola is juist dat ze meent élke hond af te moeten snauwen als ze te vaak zelf opdringerige honden weg moet sturen. Maar gezien het formaat van Sam, kan get maar zo dat Lola best wil spelenHilde schreef:Ik heb dan graag dat je haar terug roept als ze dat bij Beau doet, Evelien. Die vindt het niet leuk, maar ik heb liever niet dat hij er zelf wat van zegt.
Geen idee! Iemand zin om een datum te roepen? Wel rekening mee houden dat er op zondagen meer loopt dan door de week. Vooral meer mensen die geen idee hebben wat hun hond doet.