Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dingo K9
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Old english Bulldog - Amerikaanse bulldog
- Aantal honden: 7
dingo K9
Echt super voeding voor een leuke prijs Vers vlees en natuurlijke brokken..
wil niks anders meer..
Had eerst lotgering maar wat is die slecht geworden zeg
wil niks anders meer..
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: dingo K9
Dat laatste deel ik absoluut niet met je...Deesir schreef:Echt super voeding voor een leuke prijs Vers vlees en natuurlijke brokken..
wil niks anders meer..

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Euh okey, dat is een mededeling.
Hier iemand die nog steeds dik tevreden is over lotgering
Hier iemand die nog steeds dik tevreden is over lotgering
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
- Vaste gebruiker
*verwijderd*
maakt ook niet uit de 1 vind het goed de ander niet maar ik ben erg tevreden met wat ik nu heb..
mag gezegd worden toch
maakt ook niet uit de 1 vind het goed de ander niet maar ik ben erg tevreden met wat ik nu heb..
mag gezegd worden toch
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Waardoor dan? Want ik vind dat nogal een beschuldiging... is er sectie gedaan?Deesir schreef: *verwijderd*
mag gezegd worden toch

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind je vrij stellig eigenlijk waarmee je de mensen die wel tevreden zijn redelijk te kort schiet eigenlijk.
Ik zie het al voor me dat ik hier elk wissewasje ga posten waar ik wel of niet blij mee ben
Ik zie het al voor me dat ik hier elk wissewasje ga posten waar ik wel of niet blij mee ben

-
- Vaste gebruiker
sorry maar groen voer is niet normaal heb ook wel gehoord dat er mensen goed voer hadden maar wat ik had was echt niet goed verder ga ik er niks meer over zeggen wordt weer een discussie die lang wordt ik vind het niet goed en er zijn meer mensen jullie niet klaar goed recht
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Is er sectie gedaan op de dode hond en is daaruit gekomen dat t voer de doodsoorzaak was?Deesir schreef:sorry maar groen voer is niet normaal heb ook wel gehoord dat er mensen goed voer hadden maar wat ik had was echt niet goed verder ga ik er niks meer over zeggen wordt weer een discussie die lang wordt ik vind het niet goed en er zijn meer mensen jullie niet klaar goed recht

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik krijg morgen negen kilo ga het weer proberenmalinois schreef:Dat laatste deel ik absoluut niet met je...Deesir schreef:Echt super voeding voor een leuke prijs Vers vlees en natuurlijke brokken..
wil niks anders meer..

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Deesir schreef: *verwijderd*
mag gezegd worden toch

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb vandaag weer 6 kratten binnengekregenPepie schreef:Ik krijg morgen negen kilo ga het weer proberenmalinois schreef:Dat laatste deel ik absoluut niet met je...Deesir schreef:Echt super voeding voor een leuke prijs Vers vlees en natuurlijke brokken..
wil niks anders meer..
Had eerst lotgering maar wat is die slecht geworden zegwel met naturis en Barf hoor

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ehm... jij begint er over en dan is het ineens 'klaar' als je vragen/commentaar krijgtDeesir schreef:sorry maar groen voer is niet normaal heb ook wel gehoord dat er mensen goed voer hadden maar wat ik had was echt niet goed verder ga ik er niks meer over zeggen wordt weer een discussie die lang wordt ik vind het niet goed en er zijn meer mensen jullie niet klaar goed recht

Jij zet het zo stellig neer en verder is het nog laster ook wat je er neer zet zonder enige vorm van bewijs

*edit: miste een deel van het woord
Laatst gewijzigd door malinois op 30 dec 2013 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
ik denk dat we onze honden structureel aan het vergiftigen zijn. Ik heb het weekend 3 kratjes gehaald

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
En goedkoop
het is bijna 3 euro per kg
(2,97)
Voor 500 gr. Dingodinges betaal ik net zoveel als bij Lotgering 1 kg incl. bezorgkosten

Voor 500 gr. Dingodinges betaal ik net zoveel als bij Lotgering 1 kg incl. bezorgkosten

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
gut ik vermoed maar zo dat die hond ineens niet meer dood is gegaan aan dit voer maar dat dit een verzinsel van TS is geweest... want totaal geen reactie meer als je om uitleg vraagt. Je mag wel uitkijken met zulke uitspraken zonder die te kunnen staven, ze zouden je maar zo eens kunnen aanklagen wegens laster. 

-
- Zeer actief
Deesir schreef:Echt super voeding voor een leuke prijs Vers vlees en natuurlijke brokken..
wil niks anders meer..

alsjeblief, dank u wel

-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Nou nou als bijvoorbeeld Pedigree en Eukanuba alles moeten gaan aanvechten wat negatief(laster) over hen geschreven word op het www dan zijn ze wel even zoet.Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat als mensen vinden dat "hun merk" in negatief daglicht word gezet zich dat zo aantrekken.Als mensen dat over "mijn merk" brokken roepen dan intresseerd mij dat werkelijk geen bal.Ik weet wat ik kies en waarom ik dat kies en wat een ander daar niet goed aan vind...boeien...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vind de beschuldiging: er is een hond doodgegaan dóór *verwijderd* erg zwaar idd. Als je zulke dingen gaat roepen moet je ook erg goede bewijzen hebben vind ik.Sanne123 schreef:Nou nou als bijvoorbeeld Pedigree en Eukanuba alles moeten gaan aanvechten wat negatief(laster) over hen geschreven word op het www dan zijn ze wel even zoet.Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat als mensen vinden dat "hun merk" in negatief daglicht word gezet zich dat zo aantrekken.Als mensen dat over "mijn merk" brokken roepen dan intresseerd mij dat werkelijk geen bal.Ik weet wat ik kies en waarom ik dat kies en wat een ander daar niet goed aan vind...boeien...

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua kruising
@deesir: jammer dat je er verder niet op reageert, ik geloof er namelijk geen bal van!
Dino nu sinds vorige week op lotgering: vlees ziet er mooi uit en hij smult er van.
( had eerder lotgering geprobeerd maar gehaald bij de verkeerde, vlees zag er niet uit. Nu is het perfect!)
Dino nu sinds vorige week op lotgering: vlees ziet er mooi uit en hij smult er van.
( had eerder lotgering geprobeerd maar gehaald bij de verkeerde, vlees zag er niet uit. Nu is het perfect!)
Laatst gewijzigd door Natasja&Dino op 31 dec 2013 15:22, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua kruising
Idd, helemaal mee eens!Tara schreef:Wat een ander van 'mijn merk' voer vindt interesseert mij nog minder dan niks, maar een beschuldiging dat er een pup is doodgegaan aan een bepaald merk voer vind ik heel ernstig. Zoiets zou je niet online moeten zetten zonder dat daar duidelijke bewijzen van zijn.Sanne123 schreef:Nou nou als bijvoorbeeld Pedigree en Eukanuba alles moeten gaan aanvechten wat negatief(laster) over hen geschreven word op het www dan zijn ze wel even zoet.Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat als mensen vinden dat "hun merk" in negatief daglicht word gezet zich dat zo aantrekken.Als mensen dat over "mijn merk" brokken roepen dan intresseerd mij dat werkelijk geen bal.Ik weet wat ik kies en waarom ik dat kies en wat een ander daar niet goed aan vind...boeien...
Dat is smaad, en dat vind ik van een wat andere orde dan alleen maar zeggen dat je hond jeuk krijgt van merk huppeldepup.
Wie weet had die pup wel wat onder de leden? Wie weet had die pup wel gif van de straat gekregen? Wie weet had die pup wel van het rattengif gesnoept?
Beetje zomaar wat roepen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dit dus...Tara schreef:
Wat een ander van 'mijn merk' voer vindt interesseert mij nog minder dan niks, maar een beschuldiging dat er een pup is doodgegaan aan een bepaald merk voer vind ik heel ernstig. Zoiets zou je niet online moeten zetten zonder dat daar duidelijke bewijzen van zijn.
Dat is smaad, en dat vind ik van een wat andere orde dan alleen maar zeggen dat je hond jeuk krijgt van merk huppeldepup.
Wie weet had die pup wel wat onder de leden? Wie weet had die pup wel gif van de straat gekregen? Wie weet had die pup wel van het rattengif gesnoept?

-
- Zeer actief
Topic gesloten. Ongefundeerd zwartmaken van bedrijven/fabrikanten is niet toegestaan.