Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.
rose schreef:Als ik zo lees in jouw berichtje dat poezen buiten leuk zijn om na te jagen durf ik de mijne er niet aan te wagen. Hetzelfde met loslopen, wij lopen hier veel achter de dijk, maar dan moet Pepper wel goed luisteren omdat er ook auto's rijden, en dat weet je dus niet zeker. En om hem nu aan de lijn te houden terwijl de mijne loslopen zie ik niet zitten, dus voor mij houdt het op. Succes met zoeken verder.
Het geeft niet. Ik heb liever een Nee / Ja. En aan eerlijkheid.
En Pepper is geen makkelijk hondje waar je overal kan laten logeren. Ook door dat enorme claimgedrag heeft ontwikkeld en dit wordt met de dag erger.
Vandaar dat ik alvast over heb dan op allerlaatst.
HUS reageert helemaal niet meer op m'n berichten en ook niet hoe je het met je gaat. Zij schijnt vandaag geopereerd te worden ook een buikoperatie (galblaas). En 1 HUS uit Swifterbant maar komt ook in Lelystad neemt alle soorten honden mee ook de klapkaken / herders. Al z'n ze normaal gesproken hele leuke honden.
Vrienden, vriendinnen plus andere familieleden heb ik helaas niet. En ze negeren je ook als je in ziekenhuizen ligt voor operaties en deze word m'n 4e.
Blijft alleen m'n moeder die ook buurvrouw is over. Alleen soms onzekere factor.
Van buikoperatie heb ik in 1999 ook moeten ondergaan. Galstenen die werd met galblaas en al verwijderd.
Pepper en Lucy schreef:Pepper kon destijds dat ik zelf katten had intussen allemaal overleden door ouderdom en nu geen katten meer.
Ook met andere dieren die in huis lopen en helaas ook muizen laat hij lopen. Alleen buiten z'n vogels, wild, katten vindt hij alleen leuk om ze te najagen. Bij vreemde mensen hebben we nog niet uitgeprobeerd of hij los kan lopen. Hij doet alles ervoor met kaas en vlees, enorm "ruikt".
Ik ben trein /bus afhankelijk daarom heb ik ook alle opties opengelaten. Voordat Lelystad heel erg moeilijk om hier iemand te vinden is.
Edit: Pepper doet vooral z'n naam eer aan hij heeft vooral als hij buiten loopt een peperig hondje.
Pepper en Lucy schreef:Wie o wie kan voor m'n Pepper vanaf 27 januari t/m 30 januari opvangen. Dan ga ik voor 4 dagen in het ziekenhuis voor operatie.
Regio maakt me maakt niet zoveel als hij maar goed adresje heeft.
Ik kan je niet helpen met de opvang van Pepper maar wil je wel een tip geven:
Neem even de tijd voor het schrijven van een tekst. Het is nu allemaal erg onduidelijk voor iedereen en dat staat denk ik ook in de weg van eventuele hulp die je zou kunnen krijgen. En wat meer info over Pepper is ook best handig.
Het kan zijn dat het mij nu pas opvalt, maar in je onderschrift staat "pepper is niet meer" .....
Gaat het hier nu om een ander hondje met dezelfde naam?
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Wat is hier aan de hand? Ik lees het topic, woon ook geen mega eind weg en denk.. Nah, ik wil best wel eens Lelystad verkennen en af en toe met dat hondje lopen...
renee-uk schreef:beetje vreemd is ze wel, maar dat heeft met opvang voor haar hondje niet zoveel te maken toch?
ts zet nou gewoon even onder elkaar wat kan met pepper en wat niet.
dat maakt het een stuk makkelijk voor mensen om te zien of ze je kunnen helpen.
Nou, in haar OS staat dat Pepper er niet meer is. Met liefde had ik dat hondje voor 1 of 2 weken opgevangen, ook al heb ik het nu druk met mijn pups. Ik vermoed dat Lucy Pepper heeft afgestaan aan een asiel o.i.d. In haar situatie vind ik dat heel begrijpelijk.
Dat denk ik niet hoor, die doet haar hond volgens mij, onder geen enkele omstandigheden weg ik gok dat de zin bij, dat 'tegeltekstje' hoort, maar dan wat onsamenhangend
Vreemd is het wel ja, maar goed, ik ga het zien of ik ze nog eens tegenkom in het bos
renee-uk schreef:beetje vreemd is ze wel, maar dat heeft met opvang voor haar hondje niet zoveel te maken toch?
ts zet nou gewoon even onder elkaar wat kan met pepper en wat niet.
dat maakt het een stuk makkelijk voor mensen om te zien of ze je kunnen helpen.
Nou, in haar OS staat dat Pepper er niet meer is. Met liefde had ik dat hondje voor 1 of 2 weken opgevangen, ook al heb ik het nu druk met mijn pups. Ik vermoed dat Lucy Pepper heeft afgestaan aan een asiel o.i.d. In haar situatie vind ik dat heel begrijpelijk.
Dat denk ik niet hoor, die doet haar hond volgens mij, onder geen enkele omstandigheden weg ik gok dat de zin bij, dat 'tegeltekstje' hoort, maar dan wat onsamenhangend
Vreemd is het wel ja, maar goed, ik ga het zien of ik ze nog eens tegenkom in het bos
Meld je het dan ff?
Ik geloof niet dat ze vanavond tussen 6 en 8 nog naar het asiel is gerend hoor. Ik hoop oprecht dat het hondje niets is overkomen ofzo, maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat aan de orde is..
Natasja 2005 schreef:Waarom meteen weer die aannames n.a.v. kleine letters. T.s. zal denk ik als ze zin en tijd heeft heus wel schrijven
Dit is nou juist geen aanname: het staat er zwart op wit, door ts zelf zo neergeschreven.
Ja dat snap ik maar wat ik bedoel is dat er maar wordt gegist wat er gebeurd is. Is het niet aan de t.s om erover te schrijven als zij dat wil
Als je schrijft dat je hond niet meer is, dan schrijf je dat hij dood is. Dat is maar op één manier te interpreteren.
Het kan natuurlijk zijn dat TS het opgeschreven heeft terwijl ze iets anders bedoelt, maar dat kunnen wij vanaf hier natuurlijk niet ruiken.
En dat bedoel ik dus wij kunnen niet weten vanachter ons schermpje wat ze precies bedoeld.
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop