Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opvang gevraagd voor Pepper SPOED!!!
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Opvang gevraagd voor Pepper SPOED!!!
Je hebt inderdaad wel langer nodig dan 3 dagen hoor ts,zo niet is het mee gevallen ik weet ook niet hoe ze hem verwijderen dat kan op meerdere manieren en elke heeft een andere herstel periode maar je kan beter even rust nemen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
- Aantal honden: 3
Naar wat ik lees vind die moeder het juist niet nodig ook niet als nazorgMarion. schreef:Ik heb geen seconde gedacht dat Pepper dood was, in mijn eerste reactie daarover zei ik al (haar schrijfstijl in aanmerking nemende) dat er waarschijnlijk iets moest staan als "opvang voor Pepper is niet meer nodig". Als in "geen zin meer, ik zoek wel een andere oplossing".
Maar goed, ik ga Pepper ook niet opvangen. Om meerdere redenen. En als me dat geen hondenliefhebber maakt in Renee-UK's ogen, dan vind ik dat ook prima. Als ik in de schoenen van TS zou staan, zou ik als eerste de HUS benaderen. Kan Pepper gewoon bij je blijven in je herstelperiode en toch zijn rondjes maken.
O, en voor die paar dagen ziekenhuis zou ik mijn moeder vragen om de hond op te vangen.
TS succes met het vinden van een oplossing ik heb hier katten dus helaas en een puber pup met bananen in haar oren
groetjes Connie

Daantje,Faye,Pluk

Daantje,Faye,Pluk
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Succes met een logeeradres zoeken, mijn meiden zijn niet zo lief voor anderen honden anders had Pepper hier wel gekund.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Tijdens het ziekenhuisverblijf vin moeder het wel goed dat er opvang wordt gezocht. Aangezien ze naast ts woont, lijkt me dat de mooiste oplossing. En voor de herstelperiode de voor ts bekende hus - en bekende honden - inschakelen.Connie schreef:Naar wat ik lees vind die moeder het juist niet nodig ook niet als nazorgMarion. schreef:Ik heb geen seconde gedacht dat Pepper dood was, in mijn eerste reactie daarover zei ik al (haar schrijfstijl in aanmerking nemende) dat er waarschijnlijk iets moest staan als "opvang voor Pepper is niet meer nodig". Als in "geen zin meer, ik zoek wel een andere oplossing".
Maar goed, ik ga Pepper ook niet opvangen. Om meerdere redenen. En als me dat geen hondenliefhebber maakt in Renee-UK's ogen, dan vind ik dat ook prima. Als ik in de schoenen van TS zou staan, zou ik als eerste de HUS benaderen. Kan Pepper gewoon bij je blijven in je herstelperiode en toch zijn rondjes maken.
O, en voor die paar dagen ziekenhuis zou ik mijn moeder vragen om de hond op te vangen.
TS succes met het vinden van een oplossing ik heb hier katten dus helaas en een puber pup met bananen in haar oren
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Die moet volgens mij ook naar het ziekenhuis Marion, dacht iets met haar galblaas ofzo wat er uit moet?
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
rose schreef:Die moet volgens mij ook naar het ziekenhuis Marion, dacht iets met haar galblaas ofzo wat er uit moet?
Dat was de bazin van de Hus, volgens mij

- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Ik heb dit topic gevolgd en nog niet veel reacties gegeven ...renee-uk schreef:Browny schreef:helemaal mee eens, ik vind dat je iemand niet kan afrekenen op de manier van schrijven, uitdrukken, als duidelijk blijkt, dat deze persoon zo is en hier niets aan kan doen. Ik weet zeker dat Yvet hier een goede reden voor heeft en niet expres, onsamenhangend schrijftrenee-uk schreef: als die iemand in de rest van de berichten al niet al te samenhangend schrijft is het wel een beetje kinderachtig om haar op iets dat voor haar duidelijk niet hetzelfde betekende af te rekenen lijkt me.
hf op zijn kleinst weer.
hondjes maken niet uit als je lekker over iemand kunt heenvallen, vooral als die iemand zich sowieso al niet al te best kan verdedigen.
ik vind het min, doe dat dan bij iemand met een grote bek die goed van de tongriem gesneden is.
edit: de laatste alinea is algemeen bedoeld, schoenen en aantrekken enzo!hier wordt voornamelijk een punt gemaakt, dat zij zich beroerd uitdrukt, vanwege haar manier van schrijven. Dat heeft volgens mij niets met het hondje en de situatie te maken
![]()
niet iedereen is verbaal en taalkundig sterk. Al zou ik wel als dit meerdere malen zulke reacties uitlokt, iets langer nadenken voor ik weer iets zou typenYvet schrijft ook, dat ze hierdoor even een pauze had genomen
![]()
Ze is hier natuurlijk niemand verantwoording verschuldigd, waarom zij zo schrijft en zich minder goed kan uitdrukken![]()
Al begrijp ik wel, dat anderen hierdoor vragen krijgen en deze stellen, helemaal als er om hulp gevraagd wordt. maar dat kan ook via PB
Ik kan me helemaal vinden in wat renee-uk en browny schrijven.
Niet iedereen is bij machte goed onder woorden te brengen wat hij/zij bedoelt. Ik ken pepper-lucy ook niet maar weet wel dat het eerste stukje paniek uitstraalt.. "oh jee, net gehoord dat ik geopereerd moet worden en hoe komt het met Pepper" kun je uit alles wel opmaken.
Een vrouw die lichtelijk in paniek haar eerste oproep doet, de zinnen niet goed kan verwoorden etc.
En jawel een deel van het forum "misbruikt" deze dingen om iemand terecht te wijzen.
Jammer, dat we zo met elkaar omgaan.
Ik lees ook de soms onsamenhangende zinnen maar realiseer me ook dat er mensen zijn die dit tegen iemand moeten gebruiken..
Kunnen we elkaar in 2014 wat meer "ruimte" geven en wat meer respect, ook als een ander wat anders in mekaar zit??
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- rose
- Zeer actief
Die bedoel ik ook, stom opgeschreven weer zeker?labje schreef:rose schreef:Die moet volgens mij ook naar het ziekenhuis Marion, dacht iets met haar galblaas ofzo wat er uit moet?
Dat was de bazin van de Hus, volgens mij

En ik meende te lezen dat Pepper wat bang is voor de moeder?

- Buddyboy
- Zeer actief
Suggestieve opmerking...over moeder.rose schreef:Die bedoel ik ook, stom opgeschreven weer zeker?labje schreef:rose schreef:Die moet volgens mij ook naar het ziekenhuis Marion, dacht iets met haar galblaas ofzo wat er uit moet?
Dat was de bazin van de Hus, volgens mij![]()
Kunnen we niets mee.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2

Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Helemaal niet suggestief:Buddyboy schreef:Suggestieve opmerking...over moeder.rose schreef:Die bedoel ik ook, stom opgeschreven weer zeker?labje schreef:rose schreef:Die moet volgens mij ook naar het ziekenhuis Marion, dacht iets met haar galblaas ofzo wat er uit moet?
Dat was de bazin van de Hus, volgens mij![]()
Kunnen we niets mee.
Snap je nu dat mensen vooral vragen stellen en blijven stellen?Pepper en Lucy schreef: Edit: ik weet met hem als hij ergens anders is zonder dat Ik erbij ben.
Alleen bij m'n moeder wilt hij alleen naar buiten en achter mij aan gaan. Hij vindt daar kennelijk vreselijk en Te Bang dat ik hem in de steek zou laten.
- rose
- Zeer actief
Buddyboy schreef:
Suggestieve opmerking...over moeder.
Kunnen we niets mee.
Dan ga je zelf 'even' teruglezen. Waar kun je inhoudelijk wel wat mee dan in dit topic? Of kom je gewoon mij even afzeiken, het zet zeker zoden aan de dijk voor de ts

-
- Zeer actief
Het is na ziekenhuisopname als je al thuis bent om verder aan je herstel te werken. Ze zegt continue van dat ze druk heeft 2 honden apart uit moet laten. Een cursus en haar eigen huis bijhouden. Ze heeft zelf ook een hond een Parson Russel Terriër. Ook als je daar ligt. Het gaat meer om haar laconieke houding van een buikoperatie valt reuze mee. Na operatie bij thuiskomst / ernstige ziektes periode kan je weer aan het werk gaan. Terwijl ze aan de andere kant zegt dat de pijnklachten eraan gewerkt wordt en niet met honden van HUS uitlaten en Pepper is een kleine hond die trekt dan niet zo heel erg. Je wilt als alleenstaande wonen dan moet je ook je eigen zaakjes opknappen. En niet vrienden als ik die zou hebben ermee belasten of HUS / Dierenhotel inschakelen die kosten geld.Marion. schreef:Tijdens het ziekenhuisverblijf vin moeder het wel goed dat er opvang wordt gezocht. Aangezien ze naast ts woont, lijkt me dat de mooiste oplossing. En voor de herstelperiode de voor ts bekende hus - en bekende honden - inschakelen.Connie schreef:Naar wat ik lees vind die moeder het juist niet nodig ook niet als nazorgMarion. schreef:Ik heb geen seconde gedacht dat Pepper dood was, in mijn eerste reactie daarover zei ik al (haar schrijfstijl in aanmerking nemende) dat er waarschijnlijk iets moest staan als "opvang voor Pepper is niet meer nodig". Als in "geen zin meer, ik zoek wel een andere oplossing".
En de bazin is sinds gisteren geopereerd aan haar galblaas en weer thuis.
Alleen ik had via een andere HUS vaag meegekregen terwijl ik de hele dacht dat ze pas morgen geopereerd alleen het ziekenhuis had haar vorige week opgebeld van dat ze gisteren al kon plaatsvinden.
Ik heb gisteravond toch maar een belletje daar geen gehoor gekregen antwoordapparaat. Een berichtje naar haar gestuurd via de FB en daar krijg ik het pas te horen van dat ze al geopereerd was. En vanmiddag even voor de zekerheid een telefoontje gepleegd naar ziekenhuis of ze nog daar lag maar ze was al thuis.
En op de fiets gestapt en naar haar toe gereden en even bij haar op de bank gezeten. En weer bij gekletst. En ze is inderdaad aan haar galblaas geopereerd met enorm veel kleine galsteentjes.
Laatst gewijzigd door Pepper en Lucy op 07 jan 2014 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Heb je een tuin?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
- Zeer actief
Ik heb de indruk dat je moeder het vooral als heel lastig ervaart om op te passen. Zou een pension dan niet wat zijn voor een week of 2-3? Ideaal is het vast niet maar als je moeder er zo duidelijk (voor mijn idee dan) geen zin in heeft, gaat dat ook niet werken en eerder voor irritatie zorgen denk ik dan?
Suzanne
Suzanne
-
- Zeer actief
Ik heb inderdaad voor en achtertuin
En een dierenhotel in Lelystad heb ik gisteravond ook gekeken naar de tarieven.
Even voor het rekensommetje
verblijf 11,90 14 166,60
activiteit 15,25 0 0,00
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
194,10
verblijf 11,90 14 166,60
activiteit 15,25 14 213,50
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
407,60
Wassen is bij hun verplicht
Garantiefonds is ook verplicht
Animatieprogramma
Activity games
Als u uw hond, net als uzelf, echt vakantie gunt, dan kunt u uw hond deel laten nemen aan "activitygames"!
Dagelijks spelen onze verzorgers dan ongeveer een half uur extra met uw hond (bijvoorbeeld apporteerspelletjes/ zoekspelletjes) of wordt hij/zij meegenomen voor een fijne boswandeling, afhankelijk van uw voorkeur en wat uw hond het liefste doet.
Vraag er naar bij uw reservering
verblijf 11,90 14 166,60
activiteit 15,25 0 0,00
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
194,10
verblijf 11,90 14 166,60
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
407,60
Animatieprogramma
Activity games
Als u uw hond, net als uzelf, echt vakantie gunt, dan kunt u uw hond deel laten nemen aan "activitygames"!
Dagelijks spelen onze verzorgers dan ongeveer een half uur extra met uw hond (bijvoorbeeld apporteerspelletjes/ zoekspelletjes) of wordt hij/zij meegenomen voor een fijne boswandeling, afhankelijk van uw voorkeur en wat uw hond het liefste doet.
- Buddyboy
- Zeer actief
Ik kom niemand afzeiken...Ik had idd dat stukje van Pepper versus moeder niet meegekregen, sorry.
ik doe alleen een beroep op wat meer respect en verdraagzaamheid!!!!
Ingrid
Ingrid

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het is volkomen gebruikelijk iemand bij zijn/haar nickname aan te spreken op een forum.
Dus ik vind je onderschrift een beetje raar.
Het getuigt van beleefdheid niet iemands werkelijke naam te gebruiken maar de nickname, en dus doe ik dat.
Je doet het er maar mee.
Het getuigt van beleefdheid niet iemands werkelijke naam te gebruiken maar de nickname, en dus doe ik dat.
Je doet het er maar mee.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
Zou ze dan niet voor een paar dagen terwijl jij hersteld even in de tuin kunnen als je helemaal beter bent maak je het wel goedPepper en Lucy schreef:Ik heb inderdaad voor en achtertuin
verblijf 11,90 14 166,60
activiteit 15,25 0 0,00
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
194,10
verblijf 11,90 14 166,60
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
407,60
Animatieprogramma
Activity games

groetjes Connie

Daantje,Faye,Pluk

Daantje,Faye,Pluk
- Ήυs
- Zeer actief
Ben ik het nou hélemaal mee eensMarjoleine schreef:Het is volkomen gebruikelijk iemand bij zijn/haar nickname aan te spreken op een forum.
Je doet het er maar mee.

Hou toch eens op! Ook gelezen hoe Renee hier in dit topic tekeer gaat naar de forumleden die niet bij machte zijn om Pepper logies te verlenen? Alles behalve respectvol. En zelf het makkelijke smoesje hebben dat ze te ver weg woont, ik gok maar zo dat zij ook geen paar weken Pepper had kunnen opvangen al had ze 3 straten verderop gewoond. Ook haar reactie van amper een week geleden was niet zo heel erg respectvol naar de maakster van het IM-filmpje.Buddyboy schreef:Ik kan me helemaal vinden in wat renee-uk en browny schrijven.
<knip>
Kunnen we elkaar in 2014 wat meer "ruimte" geven en wat meer respect, ook als een ander wat anders in mekaar zit??
Nee hoor. Respect krijgen zij die dat verdienen, niet zij die dat eisen.
Oh. En Browny bedoel ik hier totaal niet mee. Die mag (moet!) meepraten hier omdat zij TS "kent".
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Buddyboy schreef:Ik kom niemand afzeiken...Ik had idd dat stukje van Pepper versus moeder niet meegekregen, sorry.
Ingrid

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
als je dingen zo moet verdraaien om een punt te scoren ben je eigenlijk alleen maar heel zielig marion, maar dat begrijpen zal wel te moeilijk voor je zijn.Marion. schreef:Hou toch eens op! Ook gelezen hoe Renee hier in dit topic tekeer gaat naar de forumleden die niet bij machte zijn om Pepper logies te verlenen? Alles behalve respectvol. En zelf het makkelijke smoesje hebben dat ze te ver weg woont, ik gok maar zo dat zij ook geen paar weken Pepper had kunnen opvangen al had ze 3 straten verderop gewoond. Ook haar reactie van amper een week geleden was niet zo heel erg respectvol naar de maakster van het IM-filmpje.Buddyboy schreef:Ik kan me helemaal vinden in wat renee-uk en browny schrijven.
<knip>
Nee hoor. Respect krijgen zij die dat verdienen, niet zij die dat eisen.
Oh. En Browny bedoel ik hier totaal niet mee. Die mag (moet!) meepraten hier omdat zij TS "kent".
tegen de tijd dat ik zo laag gezonken ben dat ik jouw respect nodig heb, hoop ik dat ze me afschieten trouwens

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
- Zeer actief
Ja, DUH.. een dierenhotel... ik dacht meer aan pension hoor, niet dit soort luxe dingen 
Suzanne

Suzanne
Pepper en Lucy schreef:Ik heb inderdaad voor en achtertuin
verblijf 11,90 14 166,60
activiteit 15,25 0 0,00
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
194,10
verblijf 11,90 14 166,60
wassen 10,70 1 10,70
garantie 16,80 1 16,80
407,60
Animatieprogramma
Activity games
- rose
- Zeer actief
Dat breng je dan wel heel vreemd onder woorden naar mij toe.Buddyboy schreef:Ik kom niemand afzeiken...Ik had idd dat stukje van Pepper versus moeder niet meegekregen, sorry.
Ingrid
Dit soort bedragen betaal ik niet eens voor mijn eigen vakantie~Suzanne~ schreef:Ja, DUH.. een dierenhotel... ik dacht meer aan pension hoor, niet dit soort luxe dingen
Suzanne

Pepper en Lucy, heb je ook al briefjes opgehangen bij de Appie? Ik denk dat er in je buurt meer dan zat schoolmeisjes zijn die heel graag een klein zakcentje bij willen verdienen door af en toe Pepper uit te laten. Dan heb ik het dus over de tijd dat jij uit het ziekenhuis bent. Gewoon thuis aan het revalideren met Pepper lekker bij je (en niet uit hoeven laten).
Oké, moeders is dan blijkbaar geen optie voor de 3 dagen dat je in het ziekenhuis ligt, maar voor die 3 dagen zou je ook het plaatselijke asiel voor opvang kunnen vragen. Of een pension/kennel. Dan ben je echt niet meer dan 100 euro kwijt hoor. Het bedrag wat je dan kwijt bent zou wel eens minder kunnen zijn dan wat het je kost om met de trein met Pepper naar Zuid-Limburg te reizen

- Buddyboy
- Zeer actief
Excuses wel of niet geaccepteerd... ik geef toe dat ik dat stukje had gemist over pepper vv moeder...rose schreef:Dat breng je dan wel heel vreemd onder woorden naar mij toe.Buddyboy schreef:Ik kom niemand afzeiken...Ik had idd dat stukje van Pepper versus moeder niet meegekregen, sorry.
Ingrid
mijn oproepje was gewoon in het algemeen bedoelt en niet op de man gespeeld...jammer dat je het in het negatieve blijft trekken...
Ingrid

-
- Zeer actief
Vetgedrukt: Ik ook niet en inderdaadMarion. schreef:Dit soort bedragen betaal ik niet eens voor mijn eigen vakantie~Suzanne~ schreef:Ja, DUH.. een dierenhotel... ik dacht meer aan pension hoor, niet dit soort luxe dingen
Suzanne![]()
Pepper en Lucy, heb je ook al briefjes opgehangen bij de Appie? Ik denk dat er in je buurt meer dan zat schoolmeisjes zijn die heel graag een klein zakcentje bij willen verdienen door af en toe Pepper uit te laten. Dan heb ik het dus over de tijd dat jij uit het ziekenhuis bent. Gewoon thuis aan het revalideren met Pepper lekker bij je (en niet uit hoeven laten).
Oké, moeders is dan blijkbaar geen optie voor de 3 dagen dat je in het ziekenhuis ligt, maar voor die 3 dagen zou je ook het plaatselijke asiel voor opvang kunnen vragen. Of een pension/kennel. Dan ben je echt niet meer dan 100 euro kwijt hoor. Het bedrag wat je dan kwijt bent zou wel eens minder kunnen zijn dan wat het je kost om met de trein met Pepper naar Zuid-Limburg te reizen

Rood: goeie suggestie van je

Kijk anders eens bij www.oopoeh.nl voor opvang. Daar kan je zoeken in jouw postcode gebied.
Doe zo door Yvette, jij vind de oplossing wel!