Marion. schreef:Pepper en Lucy schreef:Omdat de HUS geen contact met m'n opzocht hoe met je ging en beetje stand van zaken doornemen vond m'n moeder belachelijk dat ik sinds maandagvond contact met haar wel opzocht. En gisteren zelfs bij haar langs is geweest. Ze vindt dat ik bij haar niet op de lijst sta van contacten, als zij is iets heeft. Dan is het Kijk je bent helemaal niet belangrijk voor d'r.
De hus heeft wel contact met je gezocht. Je hebt ook nog een leuk kerstpakket gehad. Niet omdraaien. Jij hebt weer eens iets en zij komt bij je langs. En nu heeft zj een keer iets,, en je doet niet eens een kaartje.
Dat is gewoon niet zo heel erg beleefd. Heb je al een kaartje gedaan naar de dame van de hus?
Huh, dit stukje ging alleen over m'n moeder en niet over HUS.
Denk je even de boel omdraait. Ik ben gistermiddag bij haar langs geweest op haar thuis en familie. En ook even gebeld naar het ziekenhuis of ze daar nog lag. Om daar langs te gaan.
blz 5 kun je teruglezen
En de bazin is sinds gisteren geopereerd aan haar galblaas en weer thuis.
Alleen ik had via een andere HUS vaag meegekregen terwijl ik de hele dacht dat ze pas morgen geopereerd alleen het ziekenhuis had haar vorige week opgebeld van dat ze gisteren al kon plaatsvinden.
Ik heb gisteravond toch maar een belletje daar geen gehoor gekregen antwoordapparaat. Een berichtje naar haar gestuurd via de FB en daar krijg ik het pas te horen van dat ze al geopereerd was. En vanmiddag even voor de zekerheid een telefoontje gepleegd naar ziekenhuis of ze nog daar lag maar ze was al thuis.
En op de fiets gestapt en naar haar toe gereden en even bij haar op de bank gezeten. En weer bij gekletst. En ze is inderdaad aan haar galblaas geopereerd met enorm veel kleine galsteentjes.
Eventjes bij haar langs gaan. Zegt meer dan een kaartje alleen.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden