LongFields schreef:Ik ken het niet van een reu van hier, want die heb ik niet, maar heb van de eigenaar van een broer van Tapas wel gehoord dat Milow ook zo super zorgzaam en lief is als er bij haar een nest is.
Tapas was ook zo'n moedertje voor de pups, die gaf zelfs haar eten wer op voor de pups. Heel bijzonder was dat. Nozem deed dat ook, maar het waren natuurlijk ook haar eigen puppen.
Eten opgeven heb ik ze hier nog niet zien doen. Gek, ik hoor het wel vaak. Hoort eigenlijk ook wel.
Dat Tapas ook zo'n lieve tante is
Maeve schreef:Zoet
Ik verwacht het van Nilo ook wel. Hij heeft Coda en nestgenootjes gezien toen ze drie weken oud waren. Ze lagen op een aparte kamer en mams was erbij, dus niemand verwachtte dat Nilo die kamer in stormt en met een gelukzalige glimlach op z'n gezicht boven die werpkist gaat staan

Zelfs mams vond het goed, al werd hij na een minuutje wel gehint dat hij beter kon gaan haha. Volgens mij krijgt die hond de tijd van z'n leven als we hier zelf pups hebben.
Oh, geweldig. Hier ook. De rest werd weggegromd maar Atoq mocht wel kijken of de werpkist bewaken.
yamie schreef:mijn mannen vinden ze eng

pas als ze een week of 5/6 zijn en er wat gespeeld kan worden, dan gaat het wel, maar dan nog blijven het gekke dingen. dus nee, geen echt zorgzame reuen hier, maar ik ken ze wel hoor, de reuen zelf en de verhalen

Haha, Mullu kan ook zo kijken van "haal dat weg !

" als ze heel klein zijn. Als ze gaan bewegen veranderen ze van eng in irritant volgens hem
Met een maand of 4 worden de teefjes leuk