crutz schreef:Célie schreef: Je hebt zeker dezelfde vriendjes als Mal
niet scherp

Moderator: moderatorteam
crutz schreef:Célie schreef: Je hebt zeker dezelfde vriendjes als Mal
niet scherp
hmm die linksboven vind ik wel mooi, rechtsboven lijkt 'teveel' op een mechelaar qua bouw.CharlesvdBerkt schreef:Heb deze ook al voorbij zien komen op FB.
En nu ben ik nog wel een liefhebber maar geen van 4-en vind ik mooi.
Ook die zwarte enorm uitgestrekte en overstrekte hond niet
CharlesvdBerkt schreef:Deze kwam ik kort geleden tegen. Hier slaan ze ook wel weer heel erg door.
De hond schijnt uit China te komen. Laten ze dat maar daar houden
KolereCharlesvdBerkt schreef:Deze kwam ik kort geleden tegen. Hier slaan ze ook wel weer heel erg door.
Lijkt wel gekruist met een chowchowSuske schreef:KolereCharlesvdBerkt schreef:Deze kwam ik kort geleden tegen. Hier slaan ze ook wel weer heel erg door.
![]()
In die kop past mijn hoofd een keer of twee....
CharlesvdBerkt schreef:Deze kwam ik kort geleden tegen. Hier slaan ze ook wel weer heel erg door.
Hier ben ik het niet met je eens. Helaas zie ik op foto van de toppers op SV of VDH-evenementen nog steeds alleen maar glijbanen en ook honden met een knik naar beneden halverwege de rug.** Angela ** schreef:Trouwens ...
Het grootste deel vd glijbaanruggen zie je vnl op tentoonstellingen
Die zie je niet op clubmatches vd rasvereniging
En zie je ze wel , worden ze gewoon achteraan geplaatst met een G of M
Gezien het uit China komt en ook gezien nde grootte en de bouw, en de lengte van de vacht, denk ik eerder aan een Tibetaanse mastin:Nanna schreef:Daar zit geheid iets anders doorgefokt. Ik gok Tosa of Dosa.Elly* schreef:Mijn hemel, wat een vreselijk lelijke hond. Ik ben benieuwd hoe ze hier geselecteerd hebben om de kop zo vreselijk zwaar te krijgen.
Dat zal je mij dus nooit horen zeggen.TessaThomas schreef:Het beeld van de Duitsers is ook krom bij mensen die ze niet hebben. Zo heb ik 2 kruisingen, want Duitse Herders horen een glijbaanrug te hebben en Tay heeft de verkeerde kleur. Of de wolfsgrauwe familieleden van hem, dat zijn ook geen Duitse herders. Maar goed, zo'n verkeerd beeld heb je bij meer rassen.
Nee, okee. Maar jij bent geen gemiddelde hondeneigenaarranetje schreef:Dat zal je mij dus nooit horen zeggen.TessaThomas schreef:Het beeld van de Duitsers is ook krom bij mensen die ze niet hebben. Zo heb ik 2 kruisingen, want Duitse Herders horen een glijbaanrug te hebben en Tay heeft de verkeerde kleur. Of de wolfsgrauwe familieleden van hem, dat zijn ook geen Duitse herders. Maar goed, zo'n verkeerd beeld heb je bij meer rassen.
Als ik al wat zeg, zou het hooguit zijn dat ik blij ben eindelijk weer eens een herder met een mooie rug te zien.
Misschien vraag ik nog wel voorzichtig of het een "echte" DH is![]()
Als kind liep ik met de DH van de buren.
Ook die hond had een mooie rug en kon prachtig lopen.
Ik vind het in ieder geval een prachtige reu, waarom zou je iets anders willen fokken? Mijn duitsers gaan doorgaans trouwens door voor kruising mechels en zeker rayos, foute kleur en te recht van rug.Tara schreef:Helemaal niks! Dit is hoe een hond er uit moet zien, niet zo'n strompelende, zwalkende stakker.Selene schreef:
![]()
![]()
![]()
wat is er mis met dit tegenwoordig?