Ligt vlakbij de A1 afslag Apeldoorn/ Voorst/ Teuge.
Wandelen en halverwege lekkere warme chocolademelk of koffie.

Gaan er meer mensen mee? Ik wil eens wat gezichten zien avn forumleden, lijkt me leuk.

Moderator: moderatorteam
Hoe laat ga je? Enne, neem je die koffie zelf mee? De kiosk is namelijk alleen op zondag openingrid_me schreef:Volgende week lekker wandelen op Busloo??![]()
Ligt vlakbij de A1 afslag Apeldoorn/ Voorst/ Teuge.
Wandelen en halverwege lekkere warme chocolademelk of koffie.![]()
Gaan er meer mensen mee? Ik wil eens wat gezichten zien avn forumleden, lijkt me leuk.:
:
nouuu.....ppff dan moet ik wel heeeeel ver omrijden hoorMarieke* schreef:Charlotte? Zouden Odette en ik (evt. Phila) met jou mee kunnen rijden? Wij hebben eigenlijk ook wel zin, maar ja Marian moet werken.![]()
De andere helft is loops (Isca) en Twister is bij mijn ouders. En of ik Phila meeneem weet ik nog niet dan.........maar als ik mee kan rijden met je, graag!
Als je direct links gaat kom je op de Keuterstraat (hoe verzinnen ze het) En als je die doorrijd kom je bij de "robbertskamp" dat is de parkeerplaats met de kiosk die op zondag open is.ingrid_me schreef:Vlak voorbij de VAR ga je rechts richting Bussloo en dan meteen links. Die parkeerplaats om 14.00 uur??
Oh shit nu maak je me aan het twijvelen........Sandro schreef:Als je direct links gaat kom je op de Keuterstraat (hoe verzinnen ze het) En als je die doorrijd kom je bij de "robbertskamp" dat is de parkeerplaats met de kiosk die op zondag open is.ingrid_me schreef:Vlak voorbij de VAR ga je rechts richting Bussloo en dan meteen links. Die parkeerplaats om 14.00 uur??
Als je de tweede links gaat kom je bij parkeerplaatst "de Paal"
Bedoel je de tweede links? Of moet ik doorrijden naar de Robbertskamp?
Oke volgende keer beter dan lijkt me gezellig groetjesScooby schreef:Hoi allemaal,
Sorry, sorry, sorry, ik ben even te enthousiast geweest met reageren dat ik mee wilde. Ik wìl nog wel, maar zie het op het moment even niet zitten. Druk, druk, druk. Dus op mij hoeven jullie deze keer niet te wachten. Volgende keer beter!
Veel plezier!
Toch natScooby schreef:Hoe was de wandeling vandaag (behalve nat)?
Het was idd errug nat zeg! Maar ondanks dat toch erg gezellig!!ingrid_me schreef:Toch natScooby schreef:Hoe was de wandeling vandaag (behalve nat)?
Nee hoor ook heel gezwellie, we waren jawel met z'n drieen en zes honden en dat ging leuk.......alleen Sandro had last van zijn poot, Had ie niet teveel last Charlot??
Ga je volgende keer ook mee trouwens?:
:
Jáááá, een volgende keer wil ik zeker mee!ingrid_me schreef: Ga je volgende keer ook mee trouwens?:
: