Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
darmkabaal door smuldier?
Moderator: moderatorteam
darmkabaal door smuldier?
Sinds een dag of 10 krijgt Vriend ipv smuldier en fokker brokken alleen nog maar smuldier. 's Morgens 400 gram en 's avonds 400 gram. Wat mij opvalt is dat hij ongeveer een uur na het eten gigantisch veel geluiden uit zijn darmen krijgt. Het bubbelt en kraakt er op los. Hij lijkt er geen last van te hebben, heeft 1 x per dag mooie ontlasting en komt mooi aan.
Is het wel normaal dat er zoveel kabaal uit een hond komt? Hebben jullie honden dat ook na het eten? Ik heb dit echt nog nooit eerder zo gehoord. Heb voor mezelf maar bedacht dat het door het vlees komt, maar of dat waar is?
Is het wel normaal dat er zoveel kabaal uit een hond komt? Hebben jullie honden dat ook na het eten? Ik heb dit echt nog nooit eerder zo gehoord. Heb voor mezelf maar bedacht dat het door het vlees komt, maar of dat waar is?
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Re: darmkabaal door smuldier?
Ik geef ook Smuldier, maar heb hier nog geen kabaal opgemerkt uit de honden
Als hij goed poept, mooi glanst en goed groeit, heeft hij er blijkbaar geen last van en hoort het kabaal misschien gewoon bij hem en zijn eten 

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Normaal is het niet, misschien moet hij even wennen? Lijkt het of hij buikpijn heeft of heeft hij geen last van zijn buik? Als dat zo doorgaat zou ik terug gaan naar de oude manier van voeren 

- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik wist niet dat smuldier ook voor mensen wasFrolic schreef:Sinds een dag of 10 krijgt Vriend ipv smuldier en fokker brokken alleen nog maar smuldier. 's Morgens 400 gram en 's avonds 400 gram. Wat mij opvalt is dat hij ongeveer een uur na het eten gigantisch veel geluiden uit zijn darmen krijgt. Het bubbelt en kraakt er op los. Hij lijkt er geen last van te hebben, heeft 1 x per dag mooie ontlasting en komt mooi aan.

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Ja, die van mij krijgt ook regelmatig Smuldier en ik hoor de laatste tijd zijn buik af en toe. Zal er eens op letten.
Hij had het niet op toen hij nog één maal daags kreeg. Hij lijkt geen buikpijn te hebben trouwens. Misschien is het dan iets van deze lichting?Leonie. schreef:Ja, die van mij krijgt ook regelmatig Smuldier en ik hoor de laatste tijd zijn buik af en toe. Zal er eens op letten.
-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Misschien een keer een ander merk proberen?Dan heb je vergelijkingsmateriaal.