Jack is een kruising labrador-jachthond hoor ik weleens:Q:TessaThomas schreef:Dat is volgens mij ook zo bij de jachtlijnen van labradors, die worden ook niet altijd herkent als 'echte'
Deze vind ik prachtigSelene schreef:

Moderator: moderatorteam
Jack is een kruising labrador-jachthond hoor ik weleens:Q:TessaThomas schreef:Dat is volgens mij ook zo bij de jachtlijnen van labradors, die worden ook niet altijd herkent als 'echte'
samantha! schreef:Jack is een kruising labrador-jachthond hoor ik weleensTessaThomas schreef:Dat is volgens mij ook zo bij de jachtlijnen van labradors, die worden ook niet altijd herkent als 'echte'![]()
Jaaa pfieuw gelukkig maarranetje schreef:samantha! schreef:Jack is een kruising labrador-jachthond hoor ik weleensTessaThomas schreef:Dat is volgens mij ook zo bij de jachtlijnen van labradors, die worden ook niet altijd herkent als 'echte'![]()
![]()
Zit er toch nog jachthond in![]()
TessaThomas schreef:Als Rayos nep is, geef mij dan maar nep![]()
Dit is de vader van prado en rayos, ik heb hem ook zelf gezien, jagger was echtsamantha! schreef:Jack is een kruising labrador-jachthond hoor ik weleens:Q:TessaThomas schreef:Dat is volgens mij ook zo bij de jachtlijnen van labradors, die worden ook niet altijd herkent als 'echte'
Zucht... Een ODH heeft niet standaard een rechtere rug, daarbij stammen die vaak van showlijn DH af. Hoe verklaar jij dat Noah haar volle broer ODH is, nesten heeft gehad onder ODH, een rechtere rug zal hebben dan mijn showhondRita schreef:De pup op pagina 1, is dat niet een Oud Duitse herder?
Wij hebben namelijk Oud Duitse herders, daarvoor hebben wij bewust gekozen vanwege de rechte rug.
Hier zien wij te veel herder die vreselijk afhangen, vindt dat er gewoon zielig uitzien.
Ps: heb niet het hele topic gelezen, als ik nu iets geks of off topic heb gezegd, sorry daarvoor
duitse herder schreef:Zucht... Een ODH heeft niet standaard een rechtere rug, daarbij stammen die vaak van showlijn DH af. Hoe verklaar jij dat Noah haar volle broer ODH is, nesten heeft gehad onder ODH, een rechtere rug zal hebben dan mijn showhondRita schreef:De pup op pagina 1, is dat niet een Oud Duitse herder?
Wij hebben namelijk Oud Duitse herders, daarvoor hebben wij bewust gekozen vanwege de rechte rug.
Hier zien wij te veel herder die vreselijk afhangen, vindt dat er gewoon zielig uitzien.
Ps: heb niet het hele topic gelezen, als ik nu iets geks of off topic heb gezegd, sorry daarvoor![]()
Daarbij heb je zat werklijn DH met rechte(re) ruggen
Dat begrijp ik ook niet.Rita schreef: En eerlijk ik snap niet dat er keurmeesters zijn die dat geweldig vinden en een rechte rug niet vinden passen, ik vindt het heel zielig uitzien.
een ODHRita schreef:De pup op pagina 1, is dat niet een Oud Duitse herder?
Ps: heb niet het hele topic gelezen, als ik nu iets geks of off topic heb gezegd, sorry daarvoor
ik vind het schandalig dat ze pups zo dwingen in die positie, er is ook geen 1 foto waar die pups gewoon vrij op staan, of ze liggen/zitten of ze staan zoMizzsylver schreef:die onderste is volgens mij gewoon aan het plassen. Bij die andere twee zie je de hand die de achterhand zo naar beneden drukt. Als ze normaal staan zien ze er niet zo vreselijk uit.
Beter dan de polsen van die hond.Nanna schreef:Leuk ook, die crocsvania schreef:
een ODH
wou het net zeggen... voorpoten vind ik veel erger dan de achterhandbouvierpoedel schreef:Beter dan de polsen van die hond.Nanna schreef:Leuk ook, die crocsvania schreef:
een ODH
Men zegt dat er dan meer stuwing is vanuit de achterhand.moosje schreef:Waarom zou je dan die scheve ruggen willen fokken als ze dus blijkbaar met rechte ruggen ook prima kunnen draven?
Kan iemand me dat uitleggen?
Toch winnen zulke honden ook shows. Noah haar broer heeft wel eens een show gewonnen en dat is gewoon een LDHRita schreef:Nou zo ken ik de ODH niet en zou ook niet mogen in de fok of de shows van de verenigingen die ken.
Zou hier ook nooit een pup van kiezen.
Wat een zielepietje, die onderste.Nanna schreef:het kan ook nog best hoor![]()
Lekker ouderwets
Daar hebben die kikkers helemaal niets meer mee te maken.
En wat is nu precies dan een KNPV lijn? Die ken ik weer niet onder de duitsers? Oh 1 naam, Lubeck von der Mahlermeister. maar dat is een duitse herder waar KNPV mee werd getraind. En ik ken meer mooie duitsers waar bepaalde sporten mee worden bedreven. Sommige ook uit combi fok, dus show en werklijn gecombineerd, die mooi zijn om naar te kijken, en die goede karakters en bouw hebben. En blijkbaar goed vererven.Rocco schreef:Bedankt Inge voor een duitser heel atletische hond .
Ook een mooi type hond die bovenste Nanna ben ik vaak tegen gekomen binnen de KNPV lijnen
Chip van Casa della Torba doet mij aan dat type hond denken via Rakker KNPV