Jij verstjeerd de quote nog meer....lieke schreef:Je verkloot de quotealm@ schreef:lieke schreef:alm@ schreef:Maar ik vind reuenpis zo vreselijk stinken.ik vind kattenpis vele malen erger stinken
.
Dat kan je wel zeggen, ja. Lieve Isis vond het gisteren nodig om in de badkamer te plassen. Beneden in de gang sloeg de ammoniageur je al tegemoet.![]()
En wat markeren betreft: mijn Bonnie markeert ook wat af, hoor. Mét de poot omhoog.![]()
Wat ik van teefjes trouwens zo grappig vind (en dit is typisch gedrag van collies én shelties) is het ontzettende gemuts. Zit er een miniscuul takje in de broek en dan storten ze zich kermend ter aarde.
Trap je in februari per ongeluk op een pootje en vraag je in juli op medelijdende toon 'deed je je pootje zó'n zeer???' Dan gaan ze prompt heel aanstellerig hinken.
Weliswaar met de verkeerde poot omhoog gegeven, maar goed, het buskruit hebben ze niet uitgevonden.die aanstelleritis herken ik wel maar dan van de teckel. Toen ik hem nog niet zo lang had, stond ie 100 meter achter ons gillend met 1 pootje omhoog. Ik dacht dat hij finaal in een glasscherf getrapt had
bleek er een plakplantje in de fladders van zijn voorpootje te zitten
die aanstelleritis was hij met de no-nonsensherders vrij vlot kwijt trouwens

Maar ik hóu van die aanstelleritus. Dat theatrale en overdreven gekerm, het bij een geïrriteerd 'schei nou 'ns uit, Lyndie!' met de buik over de grond langs me heen kruipen, zodat mensen denken dat ik haar minstens één keer per dag in elkaar ros. Héérlijk.
Ze kunnen zo meedoen aan de Oscaruitreiking. De manipulatieve krengen.
En idd., de reuen die ik ken zijn daar stupide voor dergelijke komedie.

Oh daar zou ik niet tegen kunnen.

Is het niet meer gewoon schijterigheid dan theatraal gedrag.?