Schrijf even hieronder of je mee gaat dan weet ik ongeveer hoeveel mensen er komen. Ik kan waarschijnlijk in januari weer op internet dus tot dan.
groetjes majelle
Moderator: moderatorteam
En ik houd haar in de gaten en jou ook BriBrigitte schreef:YESSSSSSSScloris schreef:En ik ook als alles goed gaat, met ChiraBrigitte schreef:Wij zijn er uiteraard weer bij![]()
![]()
Nou ja, waarom dancloris schreef:En ik houd haar in de gaten en jou ook BriBrigitte schreef:YESSSSSSSScloris schreef:En ik ook als alles goed gaat, met ChiraBrigitte schreef:Wij zijn er uiteraard weer bij![]()
![]()
ja er is een goeie verbinding van elke station uit den haag naar scheveningen hoor.clausipaus schreef:Kun je daar eigenlijk ook een beetje normaal komen met het openbaar vervoer
Volgens mij wordt het niet Scheveningen zelf maar aan de andere kant van de haven bij Duindorp is dat geloof ik, bij de NordFolk Line en vanaf de bus is het nog een stuk(je) lopen.baloutjuh schreef:ja er is een goeie verbinding van elke station uit den haag naar scheveningen hoor.clausipaus schreef:Kun je daar eigenlijk ook een beetje normaal komen met het openbaar vervoer
kijk maar op www.ns.nl en dan als je je trein weet kijk je op je aansluiting voor www.htm.nl voor je tram naar scheveningen
groetjes sil en balou
Je kan toch gewoon meegaan??Misschien is Dina wel zo erg onder de indruk van al die honden dat ze zich rustig houdtEllemieke schreef:oowww Ik zou wel mee willen......
Maar weet niet of ik kan, en (ook niet onbelangrijk) hoe Dina dan is...
qua gedrag, en kan zijn dat ze dan misschien (nog) loops is...
Maar goed, mocht ze dan iets in dr hoofd halen, kan ik gelijk eens een paar meningen horen van mensen die niet zo snel door slaan![]()
Ik wil wel, maar weet nog niet zeker (dat is, als Dina welkom is,lol)
Zou wel leuk zijn.... Denk dat Dina idd wel onder de indruk zal zijn van zoveel (onbekende) honden.. blijft er denk ik ook niet meer veel van dr grote mond over....sjaantje schreef:Je kan toch gewoon meegaan??Misschien is Dina wel zo erg onder de indruk van al die honden dat ze zich rustig houdtEllemieke schreef:oowww Ik zou wel mee willen......
Maar weet niet of ik kan, en (ook niet onbelangrijk) hoe Dina dan is...
qua gedrag, en kan zijn dat ze dan misschien (nog) loops is...
Maar goed, mocht ze dan iets in dr hoofd halen, kan ik gelijk eens een paar meningen horen van mensen die niet zo snel door slaan![]()
Ik wil wel, maar weet nog niet zeker (dat is, als Dina welkom is,lol)![]()
En anders hou je ze aan de lijn.
Kan je met mijn zus en mij meerijden als je wilt.