En toch heb ik het gevoel dat het verhaal over die reu wat overdreven wordt
Als die reu er meteen "bijtend en schuddend" bovenop was gedoken en ook echt had gebeten en geschud was het met die pup niet schadevrij afgelopen.
Bij mijn laatste reu kwam Rana als teefpup in huis.
Eerst bij een vriendin in huis laten kennismaken en toen samen in de auto naar huis gereden.
Zo te zien een heel zoet teefje van 8 weken oud, dat totaal niet brutaal was naar mijn reu.
Maar ondanks dat heeft ze de eerste twee dagen behoorlijk op haar donder gehad van hem.
Elke nieuwsgierigheid naar wat er aan zijn buik hing en wat er in zijn bak zat werd genadeloos afgestraft (schadevrij, dat wel)
Hij zag iets wat ik nog niet had gezien.
De remmen waren nog niet aangelegd bij Rana.
Dus hij heeft haar vast op haar plek gezet voor ze zelf te wild zou worden en die ontbrekende remmen zou tonen.
Hij was ook de enige in huis die vanaf het begin (toen ze los kwam na een paar dagen)
nooit enige schade heeft gehad, terwijl wij de eerste tijd met kapotte kleren en handen vol schrammen rondliepen voor we onze eigen manier hadden gevonden om de dame te kalmeren
Hij was de enige hond die dat heeft gedaan trouwens.
Met honden buiten (reu of teef maakte niet uit) kon ze alles maken wat ze wilde.
Nooit schade, ze maakte van elk hondencontact een feestje ......... ook voor de andere partij