Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Wat vinden jullie zelf een onmisbaar toebehoren voor jullie hond(en)?
(bv een flexriem of een fluitje etc...)
En wat maakt juist dat product zo praktisch om te hebben als hondeneigenaar?
de k9 tuigen, kunnen ze mee aan de fiets, kan er lampjes op gooien als het donker is, kan er tassen aan hangen en op 1 of andere manier lopen ze relaxer met tuig om als met een halsband
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Heerlijk om ze te gebruiken, hondjes helemaal onder de bagger, nat van het zwemmen.
Even 2 uurtjes de badjas aan en hopla; het vuil valt eruit en schoon en droog zijn ze!
Die zou ik dus niet meer kunnen missen
rita's ronde leren slipketting.
haar daaraan beetpakken en een zetje richting keuken geven, is de enige manier om haar bij de deur weg te krijgen als er geklopt wordt.
ik hou haar er ook bij vast als we de trap af gaan 's morgens, ben als de dood dat ze te hard gaat en haar poten breekt.
doordat ie rond en licht is en heel los zit heeft ze er geen hinder van en breekt het haar in haar nek ook niet af.
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Pffoe.. dat zijn toch best een hoop dingen. Clicker staat met stip op 1! Daarna de longeerlijn zodat ook Tjika heerlijk kan rond rennen zonder stress. Verder frisbees en andere speeltjes.
Heerlijk om ze te gebruiken, hondjes helemaal onder de bagger, nat van het zwemmen.
Even 2 uurtjes de badjas aan en hopla; het vuil valt eruit en schoon en droog zijn ze!
Die moest ik voor Max ook maar eens aanschaffen. Bo is met haar kale buik en korte haartjes zo droog maar Max is een ander verhaal haha
Die moest ik voor Max ook maar eens aanschaffen. Bo is met haar kale buik en korte haartjes zo droog maar Max is een ander verhaal haha
DeDiana schreef:Een borstel natuurlijk (wat dacht je dan, ik heb een collie!)
Inderdaad, een borstel. Of 20. Plus kammen en sprays en vachtconditioners.
Maar waar ik echt niet buiten kan zijn kilo's koekjes. Om ze mee om te kopen.
Toen ik nog herders had, was vooral de stofzuiger onmisbaar . Voor Pol de flex, hij kan echt niet altijd los en met de flex heeft 'ie tenminste nog enige vrijheid.
Tekentang. In de zomer loop ik de hele dag met een tekentang in mijn zak. En er ligt er eentje op mijn nachtkastje, op het bad, in de auto, buiten op de tafel.....
Bij van Noord Diervoeders zijn ze het goedkoopst, en een goede, snelle service hebben ze daar.
Dat wil ik ook!
Voor mij is onze hondenshampoo een onmisbaar product. Meneer duikt het liefst in de modder en stinkt graag met zijn oorspronkelijk witte haarkleed.
Ik vergeet bijna onze Furminator, die is heilig in dit huis! Een borstel van 55 euro maar alsnog heel blij mee en zeker onmisbaar (Husky in de rui is een hel voor je huishouden en kleding).
Mijn activet (lespooch) borstel, was wel behoorlijk aan de prijs maar zijn geld dubbel en dwars waard, Ras heeft nu een behoorlijk lange vacht en ik borstel hem nog niet eens elke dag maar ik kan geen klit ontdekken (of ik moet niet goed genoeg zoeken haha) heerlijk ding .
Kauwkluiven, jachtlijntjes en mijn via dit forum aangeschafte rufwear lijn, deze rekt mee en is een hele fijne lijn om te hebben.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ik heb altijd een tekentang in mijn tas. Oh en een tuig voor Mika vond ik ook een tijd noodzakelijk, ze werd af en toe hysterisch van onverwachte geluiden of objecten en dan stond ik te vliegeren met een hond aan een dun halsbandje. En een borstel voor Mika. Voor Gol heb ik niet zoveel nodig eigenlijk.
Voor Niko de bal, Charlie de flex om op het speelplaatsje uit haar dak te gaan en gentle leader voor wat meer controle tijdens het fietsen.
Tibbe kan niet zonder clicker en bij pjotr is fietsen zonder tuig niet veilig.
Ben wel benieuwd welke jachtlijntjes jullie gebruiken?
Zo'n badjas klinkt stiekem ook wel heel erg praktisch (Apple is natuur altijd laag bij de grond dus die neemt via haar buik haar altijd kg's zand mee)
Mijn jachtlijntjes van Marjoleine. Ik gebruik ze dagelijks, alleen de witte multi is inmiddels niet meer wit. Dat maakt voor het gebruik natuurlijk niet uit.
Dan nog een clicker en een bal en ik kom een heel eind met Luna denk ik
Mijn moeder vond het ook niets, tot ik er 1 heb besteld bij Marion voor Finn. Sinds ze hem heeft vindt ze het toch een verdraaid handig ding.
Verder jachtlijntjes. Makkelijk om en af en licht.