Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eros gestolen en gedood
Moderator: moderatorteam
Re: Eros gestolen en gedood
Verschrikkelijk.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Afschuwelijk zeg..
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Afschuwelijk en idd ik laat ook nooit van mijn leven een hond alleen buiten!
Groetjes Corina & Spot

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
- Zeer actief
Ik heb er ook moeite mee eerlijk gezegd.... hoe KUN je nou weten of een hond gestolen en gedood is....
Speculeren? Ja, natuurlijk... en "verdachte omstandigheden rondom de dood van een hond".. ja, het kan maar ik heb er moeite mee dat met stelligheid wordt beweerd dat hij gestolen en gedood is door de dief.
Suzanne
Speculeren? Ja, natuurlijk... en "verdachte omstandigheden rondom de dood van een hond".. ja, het kan maar ik heb er moeite mee dat met stelligheid wordt beweerd dat hij gestolen en gedood is door de dief.
Suzanne
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
~Suzanne~ schreef:het kan maar ik heb er moeite mee dat met stelligheid wordt beweerd dat hij gestolen en gedood is door de dief.
Suzanne
dat wordt ook niet beweerd. Er gezegd dat hij gestolen en gedood is. Niet dat beide door dezelfde persoon/personen is gebeurd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Nouja ik weet niet of de hond buiten vast heeft gezeten maar als 'ie inclusief riem verdwenen is kun je er wel vanuit gaan dat hij door opzet verdwenen is.
Hoe de hond verdwenen is maakt niet minder verschrikkelijk hoe de hond is teruggevonden. Dood.
Het zal jouw hond maar zijn. Dan zou je er ook stuk van zijn, al helemaal als je verhaal in twijfel wordt getrokken.
Hoe de hond verdwenen is maakt niet minder verschrikkelijk hoe de hond is teruggevonden. Dood.
Het zal jouw hond maar zijn. Dan zou je er ook stuk van zijn, al helemaal als je verhaal in twijfel wordt getrokken.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Mit
- Zeer actief
Hm, ik begrijp nu dat hij is gevonden waar wij elke dag lopen. In een sloot waar Stellar vaak doorheen sjeest. Vandaag ook nog gelopen maar ik kijk eigenlijk nooit in die sloot. Bah, arm beest.
- petertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american staffordshire terrier
-
- Zeer actief
Om deze reden liet ik nooit een hond buiten zitten. Alleen heel soms Wuilus als ik haar kon blijven zien. Die zou zich voor geen goud laten meenemen door een vreemde en zij was gigantisch groot en zwart. Daar was het risico heel erg klein dus en soms moest het. Maar nu en later nooit meer gedaan.
Triest als je geliefde hond zo moet sterven. Je weet niet wat er mee gebeurd is en hoe en waarom. Dat zou ik zelf erg moeilijk vinden.
Triest als je geliefde hond zo moet sterven. Je weet niet wat er mee gebeurd is en hoe en waarom. Dat zou ik zelf erg moeilijk vinden.
- dagmar88
- Zeer actief
Spike liet ik ook wel voor de winkel wachten, maar die was bijzonder eenkennig en zag er eng genoeg uit om uit de buurt te blijven.
Met mijn honden nu zou ik het niet durven. Ken er zelfs twee uit de buurt waarvan hun stafford is gestolen
Met mijn honden nu zou ik het niet durven. Ken er zelfs twee uit de buurt waarvan hun stafford is gestolen

- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
- Aantal honden: 2
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mengelmoesje
Een vriendin van me heeft gisteren de politie gebeld nav dit bericht. Zij heeft ook een mooie grote bull. Er hangt altijd een groep jongeren bij de C1000 hier in Nieuwegein, die hadden haar complimenten gegeven over de mooie bouw van r hond. Toen ze wegliep riepen ze dat ze haar gingen stelen!
Wel heel toevallig dan, hoop dat ze er wat mee kunnen!

- Mit
- Zeer actief
Bij Hoog Zandveld zeker?lanz78 schreef:Een vriendin van me heeft gisteren de politie gebeld nav dit bericht. Zij heeft ook een mooie grote bull. Er hangt altijd een groep jongeren bij de C1000 hier in Nieuwegein, die hadden haar complimenten gegeven over de mooie bouw van r hond. Toen ze wegliep riepen ze dat ze haar gingen stelen!
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mengelmoesje
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Triest...
Maar wel weer een bevestiging dat je je hond nooit zonder toezicht ergens vast moet binden.
Maar wel weer een bevestiging dat je je hond nooit zonder toezicht ergens vast moet binden.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
- Zeer actief
Ik moet overigens zeggen dat als ik er achter kwam wie dit bij mijn hond gedaan had ze nog niet jarig waren. Want als ik mijn hond gedood terug vind en ik kom erachter wie dat gedaan heeft sta ik niet voor mezelf in. Zeker niet als het een stel rotjochen zijn geweest die er lol aan gehad hebben. Pfff, wat een ellende voor de eigenaar en hond moet dit zijn geweest.
Ik weet nog wel van Dapper dat dit type hond inderdaad reacties uit lokt. Als hij begon te brullen naar een hond keken die jongens ook vaak zeer geïnteresseerd. Er is ook wel eens gevraagd of hij mocht dekken

Ik weet nog wel van Dapper dat dit type hond inderdaad reacties uit lokt. Als hij begon te brullen naar een hond keken die jongens ook vaak zeer geïnteresseerd. Er is ook wel eens gevraagd of hij mocht dekken

- dagmar88
- Zeer actief
laeken schreef: Ik weet nog wel van Dapper dat dit type hond inderdaad reacties uit lokt. Als hij begon te brullen naar een hond keken die jongens ook vaak zeer geïnteresseerd. Er is ook wel eens gevraagd of hij mocht dekken![]()
Is zeker zo, met charlie ook. Zelfs vaker gehad dat ze kwamen vragen om foto's te maken.
Nou nee, maar vriendelijk bedankt.
Niet dat ik het aan zou raden hier als vreemde binnen te komen lopen, maar vind het alsnog doodeng.
-
- Zeer actief
Nee, zou er ook op geen enkele manier mee in zee gaan. Geen foto, niks. Voor je het weet heb je per ongeluk connecties met die lui. Dapper was eigenlijk helemaal geen pitbull of stafford maar hij gedroeg zich enorm patserig en kon brullen als een mastino. Dus blijkbaar was hij ook interessant voor die lui.dagmar88 schreef:laeken schreef: Ik weet nog wel van Dapper dat dit type hond inderdaad reacties uit lokt. Als hij begon te brullen naar een hond keken die jongens ook vaak zeer geïnteresseerd. Er is ook wel eens gevraagd of hij mocht dekken![]()
Is zeker zo, met charlie ook. Zelfs vaker gehad dat ze kwamen vragen om foto's te maken.
Nou nee, maar vriendelijk bedankt.
Niet dat ik het aan zou raden hier als vreemde binnen te komen lopen, maar vind het alsnog doodeng.
Hij had wel wat weg van een klapkaak maar wat hij nu precies was weet niemand

In elk geval zat er iets van staff doorheen denk ik. De RAD vond ik minder in die periode. Was blij dat die weg was want ik ontweek politie zoveel ik kon met hem.

- Mit
- Zeer actief
Die tendens verschuift trouwens ook. Zag eergisteren een groepje gastjes met een huskypup. En dat was al de derde pup die ik zag bij zo'n groepje. Zijn dus niet meer altijd Pitjes en Staffs.
Nou idd ik zie overal op Facebook Husky's voorbij komen. "Schattige" huilfilmpjes, gekke bekkenfoto's en noem maar op. Soort Husky hype ofzo.
- petertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american staffordshire terrier
blijft klote, maar als je een hond wil pikken is dat met een stafford niet zo moeilijk, je geeft ze een koekje en je bent zijn beste vriend.dagmar88 schreef:Spike liet ik ook wel voor de winkel wachten, maar die was bijzonder eenkennig en zag er eng genoeg uit om uit de buurt te blijven.

- iones
- Zeer actief
Ik moet er niet aan denken mijn hondenkind kwijt te raken en dat ze dan ook nog eens op gruwelijks wijze omkomt, door opzet.
Dan is het verdriet NOG groter dan het al was.
Dan is het verdriet NOG groter dan het al was.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Brr... ik zie dit topic nu pas.
Nouja, deze week dus ook engerds gehad die een bod deden op Bo.
Vind het maar niks allemaal.
Nouja, deze week dus ook engerds gehad die een bod deden op Bo.
Vind het maar niks allemaal.
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Ik laat mijn 'Weilers nooit uit het oog. Nog geen seconde. In de eerste plaats overigens om in de gaten te houden of de heertjes en dametjes zich wel netjes gedragen hebben. Dat terzijde: u mag van mij aannemen dat wie het lukt om mijn schattekes desondanks toch te stelen daarna nooit meer zal stelen. 'Met de wet in de hand', zogezegd trouwens ook nog: ik mag mijn eigendommen beschermen.