Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Clubmatch KC de Peel, met uitslagen

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Re: Clubmatch KC de Peel, 9 maart

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik wacht eerst even af hoe Lotje het in Eindhoven doe en dan kijk ik verder wat ik ga doen met haar. Ze staat wel ingeschreven voor BTTC Clubmatch in Retie in april.
Neeltje

Nanna schreef:
Neeltje schreef:Ik wacht eerst even af hoe Lotje het in Eindhoven doe en dan kijk ik verder wat ik ga doen met haar. Ze staat wel ingeschreven voor BTTC Clubmatch in Retie in april.
Denk dat je dan te laat bent met inschrijven ;-)
Schrijf toch gewoon in, veel leuker dan die grote shows met die fanatieke bekken.
Ik heb even mailtje gestuurd tot wanneer je kunt inschrijven enne.... of je tot 15.00 uur moet blijven. U hoort nog van mij :wink:
Ingding
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ingding »

Helaas moet ik dan werken :(.
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Clubmatch KC de Peel, met uitslagen

Ongelezen bericht door Frederique »

Goede resultaten hoor :ok:
Knappe Bakkie en leuk dat een niet zo alledaags ras BIS werd!
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Gefeliciteerd met de mooie resultaten van je veteraantje! :cheer:
Waren er buiten Bakkie en Rozi nog andere Puli's aanwezig?

Ik vind het wel grappig dat iemand die vaak zo fel ageert tegen het hele hondenshowgebeuren zelf toch meedoet aan hetzelfde fenomeen, ook al gaat het dan "maar" om een clubmatch van een KC. En dan wel heel trots is (en terecht na zo' n mooi resultaat) op de resultaten en dat noet omder stoelen of banken steekt. :wink:
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

weet je toevallig een naam van die spets Nanna?
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

oh nee dan ken ik m niet.. kennisje heeft ook een paar van die spetsen en woont daar in de regio, dus ik dacht wie weet was zij het hahaha
Coockie
Zeer actief
Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C

Ongelezen bericht door Coockie »

gefeliciteerd .
La Keroya's
nieuw lid
Mijn ras(sen): Trots bezitster van een aantal Leeuwhondjes :-)
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door La Keroya's »

Amadues van Tanja van der Elst. Roepnaam Pelle kennel van 't huis Tewoude :-)
*Yahgan, Lahja, Bijoux*
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

LongFields schreef: Ik vind het wel grappig dat iemand die vaak zo fel ageert tegen het hele hondenshowgebeuren zelf toch meedoet aan hetzelfde fenomeen, ook al gaat het dan "maar" om een clubmatch van een KC. En dan wel heel trots is (en terecht na zo' n mooi resultaat) op de resultaten en dat noet omder stoelen of banken steekt. :wink:
Dat verbaasd mij eigenlijk ook. Vooral als ik lees dat het niet slecht is voor zo een oude bok. Volgens mij kan je daar weinig aan doen of een hond snel oud word of niet :mrgreen: Net als een hond mooi is, waarom zou je dan trots zijn? Zo word de hond geboren. Het is knapper als deze een sport prestatie heeft behaald, daar moeten ze wat voor doen.
Perry en Noah

Afbeelding
Neeltje

Ik had je bericht nog geeneens gelezen dat ze het zo goed hadden gedaan. Petje af!
Neeltje

Weet ik! Lotje en ik zijn over 2 weken weer aan de beurt in Bonheiden (B), show van de Tibetaanse Rassenclub in België.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Het gaat er om hoe belangrijk je het zelf wilt maken dat hele showgebeuren.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Neeltje

bouvierpoedel schreef:Het gaat er om hoe belangrijk je het zelf wilt maken dat hele showgebeuren.
En wat als je het gewoon leuk vindt, ongeacht de uitslag?
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Neeltje schreef:
bouvierpoedel schreef:Het gaat er om hoe belangrijk je het zelf wilt maken dat hele showgebeuren.
Dat bedoel ik te zeggen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Nanna schreef:
duitse herder schreef:
LongFields schreef: Ik vind het wel grappig dat iemand die vaak zo fel ageert tegen het hele hondenshowgebeuren zelf toch meedoet aan hetzelfde fenomeen, ook al gaat het dan "maar" om een clubmatch van een KC. En dan wel heel trots is (en terecht na zo' n mooi resultaat) op de resultaten en dat noet omder stoelen of banken steekt. :wink:
Dat verbaasd mij eigenlijk ook. Vooral als ik lees dat het niet slecht is voor zo een oude bok. Volgens mij kan je daar weinig aan doen of een hond snel oud word of niet :mrgreen: Net als een hond mooi is, waarom zou je dan trots zijn? Zo word de hond geboren. Het is knapper als deze een sport prestatie heeft behaald, daar moeten ze wat voor doen.
Waarom zou je niet trots zijn op een mooie hond? Ik ben ook trots op mijn honden vanwege hun lieve karakter. En nee, ze hebben nooit een sportbeker gehaald, daar vind ik dan weer geen klote aan :19:
Maar ik begrijp dat je pas trots mag zijn als ze over een hekje kunnen springen of een pakwerker willen bijten?
Het uiterlijk van een hond heb je als mens geen invloed op, helemaal als je ze niet gefokt hebt. Je geeft altijd zo fel af op shows en rashonden, maar gaat wel zelf shows lopen met je honden? :vaag:
Perry en Noah

Afbeelding
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Aangeboren dingen heb je geen invloed op, maar rest van uiterlijk toch zeker wel. Bespiering, vacht,...
Jokkebrok

Ongelezen bericht door Jokkebrok »

Neeltje schreef:
Ik ben nog nooit op een show geweest, en toch weet ik dat ik het vreselijk zou vinden om daar met mijn hond te lopen. Het is een groot struikelblok bij een eventuele aanschaf van een rashond....

Dat anderen het wel leuk vinden kan ik best inkomen. Maar als je het alleen maar leuk vindt en de uitslag je niets doet of er hangt niets voor je van af of het doet je niets of het kan je nul, komma, nul schelen, dan vind ik het wel een beetje raar dat je de uitslagen gaat publiceren :D Blijkbaar kan het je dan toch wat schelen. Ook niet erg, maar zeg dat dan gewoon. :wink:
Neeltje

Jokkebrok schreef:
Neeltje schreef:
Ik ben nog nooit op een show geweest, en toch weet ik dat ik het vreselijk zou vinden om daar met mijn hond te lopen. Het is een groot struikelblok bij een eventuele aanschaf van een rashond....

Dat anderen het wel leuk vinden kan ik best inkomen. Maar als je het alleen maar leuk vindt en de uitslag je niets doet of er hangt niets voor je van af of het doet je niets of het kan je nul, komma, nul schelen, dan vind ik het wel een beetje raar dat je de uitslagen gaat publiceren :D Blijkbaar kan het je dan toch wat schelen. Ook niet erg, maar zeg dat dan gewoon. :wink:
Ik zet de uitslagen er toch ook gewoon neer. Waarom zou dat niet kunnen? Moeders hier op het forum zetten in de koffiehoek toch ook dingen van hun kinderen waar ze trots op zijn ook al zijn al trots op hun kinderen als ze op de bank zitten.

Ik vind het ook heel leuk dat Lotje de laatste keer een U heeft gekregen, waarom zou ik dat hier niet neer kunnen zetten. Omdat ik niet met haar ga fokken?? Want dat is de enige andere reden waarom je met je hond naar shows gaat. Ergens anders kun je het dacht ik niet voor gebruiken. Een ander gaat agility doen, daar hangt ook niks vanaf. Nu ik loop gezellig shows met Lotje, gezellig samen een dag op stap en ik leer andere TT eigenaars kennen. Gewoon een hobby.
Plaats reactie

Terug naar “Show”