Maar niet in alles: Mila is veel fanatieker dan ik, heeft een kort lontje (ik word helemaal niet snel boos) en rolt graag door poep

Wat ik ook opvallend vind: we vinden dezelfde honden wel en niet leuk.

Moderator: moderatorteam
Miranda schreef:Snoeihard, regelteef, vergevorderd gevoel voor wat juist is? Tsjek.
Kort lontje, te snel kwaad, blijven hangen in onrecht? Tsjek.
Hoogst intelligent, groot gevoel voor humor, grote woordenschat en erg vocaal? Tsjek.
Over je grenzen gaan, geen acht slaan op fysiek ongemak, verkeerde prioriteiten stellen? Tsjek.
Teder, uiterst zorgzaam, en fél verdedigster van wie je houdt? Tsjek.
Ska en ik lijken erg op elkaar. Dat botst soms snoeihard, maar veel vaker vinden we elkaar en werpen we elkaar een blik toe van verstandhouding. Of moeten we erg samen lachen.
Onze verstandhouding is allesbehalve vlak, zullen we maar zeggen
Hahaha, ik liet man dit lezen voor ik het postte. Hij moest erg grijnzen, uit pure herkenning.
Cayuga was even meegelopen, en liep ook weer met hem terug naar de woonkamer.
"Ja, mama lijkt mínder op jou, man", hoorde ik hem zeggen![]()
Ik ookSelene schreef:Miranda schreef:Snoeihard, regelteef, vergevorderd gevoel voor wat juist is? Tsjek.
Kort lontje, te snel kwaad, blijven hangen in onrecht? Tsjek.
Hoogst intelligent, groot gevoel voor humor, grote woordenschat en erg vocaal? Tsjek.
Over je grenzen gaan, geen acht slaan op fysiek ongemak, verkeerde prioriteiten stellen? Tsjek.
Teder, uiterst zorgzaam, en fél verdedigster van wie je houdt? Tsjek.
Ska en ik lijken erg op elkaar. Dat botst soms snoeihard, maar veel vaker vinden we elkaar en werpen we elkaar een blik toe van verstandhouding. Of moeten we erg samen lachen.
Onze verstandhouding is allesbehalve vlak, zullen we maar zeggen
Hahaha, ik liet man dit lezen voor ik het postte. Hij moest erg grijnzen, uit pure herkenning.
Cayuga was even meegelopen, en liep ook weer met hem terug naar de woonkamer.
"Ja, mama lijkt mínder op jou, man", hoorde ik hem zeggen![]()
![]()
Dat herken ik wel bij rayos en mijzelf
Ik wilde ook al schrijven dat wij graag bloot door het huis lopenBadu schreef:Met kleren uit lijk ik op het oog best op de nakers![]()