Aan de riem was echt een drama, nu heb ik een dame uit Utrecht (Wil) ingehuurd die met ons aan de gang is gegaan voor een uurtje en dat gaat al een stuk beter al is alles nog heel eng, natuurlijk gedrag uiteraard.
Een paar kleine dingen waar ik mee zit.
- Super onzeker en angstig naar mij tenzij ik uitvoerig met haar speel maar anders keert ze liever weer terug in haar bench. Buiten in de tuin is ze daarentegen ook ongelooflijk speels en leuk. Normaal gedrag zou je zeggen maar bij vreemden is ze SUPER leuk! Bezoekers die binnenkomen en vandaag met haar naar m'n familie geweest (trillen en plassen in de auto vanwege haar eerste bewuste autorit) maar eenmaal daar aangekomen was ze tot mijn verbazing ongelooflijk leuk zoals ik haar nog niet gezie3n heb. Spelen, enthousiast, gewoon zoals een pup hoort te zijn. Eenmaal thuis weer direct haar bench in en wantrouwig naar me kijken. Ik ben natuurlijk wel diegene die haar verplicht de riem omdoet, haar af en toe een halt toe roept etc. IK werk ook vanuit huis en ben eigenlijk altijd bij haar in de buurt, dan ben ik super serieus bezig en druk met typen op m'n toetsenbord en hard aan het telefoneren etc.Heeft het daarmee te maken? Doe ik iets verkeerds of is dit normaal?
- Jeuk. Maandag ga ik met haar naar de dierenarts omdat ze jeuk heeft maar na enig onderzoek weet ik al precies wat voor batterij aan testen ze bij haar gaan doen. Maar als ze rustig in haar bench ligt heeft ze nergens last van. Het is pas als ze aan de gang gaat, dus beweegt dat ze jeuk krijgt. Iemand een idee of gewoon afwachten wat de DA zegt?
Dat was hem weer ff, alvast bedankt