Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb een Dreambay, hij is er helemaal weg van. Onder de randen verstopt hij zijn kluiven en duwt zijn poten eronder en kop erop.
Gister had ik het bed buiten even laten luchten en was vergeten het weer binnen te halen toen hond ook binnen kwam. En maar piepen en ijsberen. Bed kwam er weer in en met een grote sprong en plof gelijk in dromenland.
Ook best prijzig maar wel heel blij mee!
Manu schreef:Ik heb een Dreambay, hij is er helemaal weg van. Onder de randen verstopt hij zijn kluiven en duwt zijn poten eronder en kop erop.
Gister had ik het bed buiten even laten luchten en was vergeten het weer binnen te halen toen hond ook binnen kwam. En maar piepen en ijsberen. Bed kwam er weer in en met een grote sprong en plof gelijk in dromenland.
Ook best prijzig maar wel heel blij mee!
Die hadden ze hier ook. Inderdaad een hele fijne mand, ook fijn dat de hoes in de was kan. Maar die werd op een gegeven moment niet meer echt schoon. Ik heb nu precies zo'n mand als de dreambay maar dan van imitatie leer. Ligt net zo fijn maar is veel makkelijker schoon te maken
Ik weet het nog steeds niet, ben veel te veel aan het twijfelen.
Jolly paws heeft een lichte voorkeur.
Bigboy is er in elk geval aan toe een nieuwe mand.
Ik vond biabed eigenlijk nooit wat, maar ze hebben ze hier nu dus sinds een jaar. Als ik voor zo'n soort mand ging dan wilde ik ook een goede en ik vond de biabedden voor de helft van de prijs en via marktplaats nog een kapotte voor bijna nop op de kop getikt (en zelf een nieuwe hoes besteld). OVer der grote biabedden zitten hier de fleecehoezen van zooplus en ik heb voor de kleinere mand een hoes van biabed zelf. Zelf vind ik de fleecehoes van zooplus dan wel weer fijner.
Maar de bedden vind ik zelf nu dus helemaal geweldig en de honden ook. Ook de poezen liggen er graag in en zetten ook wel hun nagels erin moet ik zeggen, maar nog geen problemen mee ondervonden. Ik wil niks anders meer voor mijn doggies. Het is makkelijk schoon te maken, maar ook lekker licht en dus makkelijk even anders ergens neer te leggen of mee te nemen.