lets have fun schreef:Mijn skatties doen zoiets niet! Je zult je eigen stinkpoedels bedoelenbouvierpoedel schreef: Jij moet je mond houden en je honden op gaan voeden. Die krengen liggen op de eettafel .Weet jje dat de volgende stap kinderen bijten is.
Heb het wel gezien hoor hoe ze je de baas zijn en van het aanrecht stelen, komt niks van terecht
Jij kan echt wel een cursusje gebruiken.
Ik heb even een vraagje, want op deze manier is de discussie echt niet leuk meer. Er is mij te verstaan gegeven dat ik waarschijnlijk moet wennen aan de sfeer die op dit forum heerst en iedereen zijn ongezouten mening geeft, maar wat is hier zie is totaal disrespect voor andermans waarden. Waarom wordt er op dit forum gekozen voor deze manier van communiceren?
Laat elkaar gewoon in zijn waarden en vergeet niet dat tijdens een discussie je leert van andermans standpunten.
Brand deze niet af, want aan welke norm moet uw waarden voldoen dan? Erg jammer.
Ik mag dan wel nieuw zijn op dit forum, maar wanneer de mensen op deze manier met elkaar praten, zal ik nooit een oud lid worden op dit medium.
Zoals ik al eerder zei, erg jammer. Probeer gewoon lekker bij het onderwerp te blijven en maak het niet persoonlijk, da's nergens voor nodig.