Faya, de donkere chihuahua, is loops.
Ze belaagt Lizzy, de andere chihuahua, voortdurend. Op haar rijden, continue op haar plek willen liggen etc. Lizzy is het ook zat dat merk je aan alles.
Ik heb ze nu om en om in de bench (gelukkig vinden ze de bench een heerlijke plek) maar wat een naar gedrag vertoont Faya. Ze kan er zelf niets aan doen en dat vind ik zo lastig. Ik moet steeds op haar mopperen en dat wil ik helemaal niet.
Ook visite wordt deze periode erg argwanend en blaffend begroet...
Is hier verder niets aan te doen?
PS. Hebben altijd reuen gehad.... het lijkt wel of het deze loopsheid erger is dan de vorige keer...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
loopsheid chihuahua
Moderator: moderatorteam
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
- Aantal honden: 2
loopsheid chihuahua

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: loopsheid chihuahua
En wanneer wordt die andere loops?
- Buddyboy
- Zeer actief
Nou, het is ietsje gecompliceerder...
Beide chihuahua's komen uit asiel en zijn door dierenpolitie in beslag genomen. Ze hebben allebei al een flinke deuk opgelopen in de ontwikkeling en opvoeding.
Er wordt ons afgeraden door da om te steriliseren omdat dit ook weer een karakterverandering teweeg kan brengen...
Beide chihuahua's komen uit asiel en zijn door dierenpolitie in beslag genomen. Ze hebben allebei al een flinke deuk opgelopen in de ontwikkeling en opvoeding.
Er wordt ons afgeraden door da om te steriliseren omdat dit ook weer een karakterverandering teweeg kan brengen...

- Buddyboy
- Zeer actief
Lizzy moet eind april weer loops worden...
Lizzy wil geen polonaise aan haar " kont"' maar ook dan gaat Faya weer erg vervelend doen en haar belagen...
Lizzy wil geen polonaise aan haar " kont"' maar ook dan gaat Faya weer erg vervelend doen en haar belagen...

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ja, daar kan ik me wat bij voorstellen.Buddyboy schreef:Nou, het is ietsje gecompliceerder...
Maar hier wordt er alleen gereden en gedaan door en op de teven in dezelfde periode van de cyclus.
Daarom vroeg ik wanneer de andere loops moet worden. Dan gaat die hetzelfde doen namelijk en woon je tijdelijk in een bordeel.
Hier krikken ze met z'n vieren momenteel
- Buddyboy
- Zeer actief
oeps... 4 tegelijk is ook een hele rare toestand..hihi.
Ik vind dit al meer dan genoeg...
Nog even een vraagje: ze zeggen weleens dat teven tegelijk loops worden. Nu hebben we de hondjes uit het asiel alszijnde altijd bij elkaar gezeten. Faya moet rond de 6 jaar zijn en Lizzy ongeveer 3 jaar...
Waren "pakken ze die cyclus" dan over... ze zouden dan toch ook tegelijk loops moeten zijn?
(volgens ons zijn we op meerdere vlakken een beetje in het ootje genomen door asiel.... in het begin vochten ze als tijgers bijv. terwijl er werd gezegd dat ze onafscheidelijk waren en niet uit elkaar geplaatst mochten worden...soms denk ik juist dat apart plaatsen beter was geweest...begrijp me goed!!! We zijn heel blij met het stel maar soms klopt het even niet....)
Ik vind dit al meer dan genoeg...
Nog even een vraagje: ze zeggen weleens dat teven tegelijk loops worden. Nu hebben we de hondjes uit het asiel alszijnde altijd bij elkaar gezeten. Faya moet rond de 6 jaar zijn en Lizzy ongeveer 3 jaar...
Waren "pakken ze die cyclus" dan over... ze zouden dan toch ook tegelijk loops moeten zijn?
(volgens ons zijn we op meerdere vlakken een beetje in het ootje genomen door asiel.... in het begin vochten ze als tijgers bijv. terwijl er werd gezegd dat ze onafscheidelijk waren en niet uit elkaar geplaatst mochten worden...soms denk ik juist dat apart plaatsen beter was geweest...begrijp me goed!!! We zijn heel blij met het stel maar soms klopt het even niet....)