Enfin, zijn beste vriendin is loops en 3 dagen geleden heeft hij voor de eerste keer (per abuis want de bedoeling was dat we ze even ver uit elkaar zouden houden) daar de volle betekenis van meegekregen doordat ze zich zelf dus aanbood. Hij is nu 2 jaar en de keren daarvoor leek hij altijd de klok wel te horen luiden maar niet waar de klepel hing. Was toen meer aandoenlijk verstrooit. Nu is het echt een beest.
Ik kan zo weinig voor hem doen. Ging een eind met hem lopen als afleiding maar hij trekt als een idioot en hangt continu met die neus op de grond (ik snap ook wel dat hij dat meesterlijk werkend orgaan gebruikt om een spoor van "die slet"
Beetje geruststellend is wel dat hij me opeens opzoekt en aankijkt en dat ik dan weer een glimp van mijn beste vriend zie die er ook niets van lijkt te snappen.
We zijn serieus aan het overwegen of we hem, als dit zo regelmatig voor gaat komen (het stikt hier van de teven in de buurt) maar zullen laten castreren. Hij is toch niet geschikt voor de voortplanting binnen zijn ras (witte kop).
Nou hebben wij eerder reuen gehad maar de 1ste was al snel gecastreerd i.v.m. hyper dominant gedrag naar andere reuen, de 2de was alleen maar een beetje zielig (kon niet eten) en de 3rde was blijkbaar aseksueel want die trok zich nergens wat van aan op dat vlak. Zoals Ezio doet is voor mij toch wel even
Herkennen jullie deze dingen en wat doen jullie dan ?? Nog tips ?