Nu even lekker uitzieken en dan kan je daarna weer lekker met Navajo aan de slag
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Precies! Ik voer toch al jaren vers en nog nooit een hond met giardia gehad en nog nooit salmonella *klopt heel hard af*sbientje schreef:klinkt een beetje als een bangmaakpraatje van je DA
Hier sluit ik mij bij aan. Beterschap voor jullie allemaalLunatic schreef:Precies! Ik voer toch al jaren vers en nog nooit een hond met giardia gehad en nog nooit salmonella *klopt heel hard af*sbientje schreef:klinkt een beetje als een bangmaakpraatje van je DA
Vervelend is het wel, waar het ook vandaan komt, beterschap

Het is onzin. Hoe kan gardia nou van vlees komen??Mieke-Bo schreef:Of het nou een bang maak praatje is, de waarheid, of weet ik veel wat.. Hier komt dat vlees niet meer in huis!
Oh en Navajo heeft nog geen uitslag, dat is zijn broertje. Daar is Giardia bij vast gesteld.

Niet, ik vertel ook alleen maar hier wat ik hoor he. Niks meer en minder.malinois schreef:Het is onzin. Hoe kan gardia nou van vlees komen??Mieke-Bo schreef:Of het nou een bang maak praatje is, de waarheid, of weet ik veel wat.. Hier komt dat vlees niet meer in huis!
Oh en Navajo heeft nog geen uitslag, dat is zijn broertje. Daar is Giardia bij vast gesteld.
Een discussie hoeft er niet van te komen, maar ik vraag me werkelijk af wat voor een kattenpis die voor- en nadelen dan niet zijnMieke-Bo schreef:en de voor en nadelen zijn ook geen kattenpis.
Jij zegt dat je DA dat zegt toch? Dan mag die weleens heel snel terug naar school. Gardia is een parasiet die bijna elke hond bij zich draagt. In ieder geval zit die altijd bij je in je omgeving. Een gezonde hond met weerstand zal er niet snel ziek van worden. Anders is het wanneer de weerstand wat minder is of bij een jonge hond. Waar in dit verhaal het verse vlees dan zijn deel krijgt mag joost weten.Mieke-Bo schreef:Niet, ik vertel ook alleen maar hier wat ik hoor he. Niks meer en minder.malinois schreef:Het is onzin. Hoe kan gardia nou van vlees komen??Mieke-Bo schreef:Of het nou een bang maak praatje is, de waarheid, of weet ik veel wat.. Hier komt dat vlees niet meer in huis!
Mijn conclusie maak ik zelf en is misschien hard maar dat zei dan maar zo. Er zijn nog altijd net zoveel mensen die zweren bij brok als mensen die zweren bij vers en de voor en nadelen zijn ook geen kattenpis. Ik houd het lekker bij mijn vertrouwde brok, Bo doet het er prima op en Navajo groeit ook als kool ondanks dat hij ziek is.
Ik ga hier ook geen discussie over voeren.