Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelgebieden op Walcheren?
Moderator: moderatorteam
- Ovile
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wandelgebieden op Walcheren?
Hoi,
In april gaan wij met een groep hondeneigenaren een weekend naar Zeeland. Behalve Zoutelande, Dishoek, Veere en De Manteling kennen wij eigenlijk geen leuke wandelroutes. Iemand nog tips? Liefst met horeca in de buurt.
In april gaan wij met een groep hondeneigenaren een weekend naar Zeeland. Behalve Zoutelande, Dishoek, Veere en De Manteling kennen wij eigenlijk geen leuke wandelroutes. Iemand nog tips? Liefst met horeca in de buurt.
-
- Zeer actief
Re: Wandelgebieden op Walcheren?
Omgekeerd dan maar; doe mij aub de routes / gebieden in de directe omgeving Zoutelande?Ovile schreef:Hoi,

Suzanne
- dagmar88
- Zeer actief
Hier kun je leuk wandelen in het nollebos en vanuit daar loop je zo het hondenstrand op.
In het seizoen mag je alleen niet met de hond op het stukje strand waar de strandhuisjes staan en het stuk direct aan de boulevard.
Strandpaviljoen is
http://www.strandpaviljoenpantarhei.nl/home
maar er zijn aan de boulevard ook genoeg leuke terrasjes waar je met hond welkom bent.
In het seizoen mag je alleen niet met de hond op het stukje strand waar de strandhuisjes staan en het stuk direct aan de boulevard.
Strandpaviljoen is

maar er zijn aan de boulevard ook genoeg leuke terrasjes waar je met hond welkom bent.
-
- Zeer actief
Ik zoek vooral "niet strand" 
Suzanne

Suzanne
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Saarloos Wolfhond,
Jack hussell - Aantal honden: 2
De schotsman bij Kamperland. Gevarieerd gebied zonder strand. Wel erg nat. Voor horeca kan je terecht bij het waterskicentrum.
- Ovile
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik heb ooit ergens gelezen dat het Nollebos niet zo groot is, klopt dat?dagmar88 schreef:Hier kun je leuk wandelen in het nollebos en vanuit daar loop je zo het hondenstrand op.
Strandpaviljoen is![]()
Wij gaan midden april, dan is het "seizoen" toch nog niet begonnen, wel. Loopt dat niet vanaf 1 mei?
- Ήυs
- Zeer actief
Ik loop er dagelijkOvile schreef:Ik heb ooit ergens gelezen dat het Nollebos niet zo groot is, klopt dat?dagmar88 schreef:Hier kun je leuk wandelen in het nollebos en vanuit daar loop je zo het hondenstrand op.
Strandpaviljoen is![]()
Wij gaan midden april, dan is het "seizoen" toch nog niet begonnen, wel. Loopt dat niet vanaf 1 mei?

In april mag je officieel alleen nog op het hondentrainer komen. Bij Dos (tennispark) gewoon de trap op en dan kom je meteen op het 'hondenstrand'.
- Ovile
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoe lang is deze wandeling ongeveer? Starten vanaf Pantha Rei?Ik loop er dagelijkEn kan er toch een uur vertoeven met de honden. Park, bos en nu nog strand.
In april mag je officieel alleen nog op het hondentrainer komen. Bij Dos (tennispark) gewoon de trap op en dan kom je meteen op het 'hondenstrand'.
- Ήυs
- Zeer actief
Wat je zelf wilt, genoeg paadjesOvile schreef:Hoe lang is deze wandeling ongeveer? Starten vanaf Pantha Rei?Ik loop er dagelijkEn kan er toch een uur vertoeven met de honden. Park, bos en nu nog strand.