Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zara wordt jaloers!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Marja
Zeer actief

Zara wordt jaloers!

Ongelezen bericht door Marja »

Vanmiddag was ik met mijn twee honden in het park, er waren meer honden die elkaar allemaal goed kennen.
Ineens kwam er een vrouw aan met twee goldens, die goldens bleven bij mij rondsnuffen en dus aaide ik ze.
Komt Zara met een noodvaart op me afstormen en begint vreselijk te grommen. Dit heeft ze nog nooit eerder gedaan, ze is nu 7 mnd.
Iemand riep gelijk dat ik Zara moest negeren en dat deed ik ook, bleef wel de goldens aaien. Maar ze begon toen uit te vallen dus moest ik wel stoppen met aaien.
Daarna week ze niet meer van mijn zijde.
Hier heb ik dus geen zin in dus wil ik het gelijk goed aanpakken, maar hoe???
groetjes Marja
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Jacqie
Actief

Ongelezen bericht door Jacqie »

Ja, eerlijk gezegd, toen je hond kwam aanrennen dan had ik hem EN de goldens geaaid, dus niet alleen de goldens hoor. Ik vind toch dat mensen soms domme dingen zeggen hoor van ga maar gewoon door met aaien en negeer je hond. Ben het hier ook helemaal niet mee eens. Zie dat wel meer om me heen als iemand mijn honden aait dat hun hond jaloers wordt op mijn honden en begint te grommen. Ik vind dat ook niet zo gek, hun vrouwtje haalt tenslotte een ander hondje aan, ander hondje krijgt aandacht en jij niet. Om jaloezie te ontlopen zou ik ze samen aanhalen, waarom alleen die andere hond als jouw hond er ook bijstaat? Vind ik ook een beetje zielig voor je eigen hond.
gr. Jacqie
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”