Jack is drie jaar en 6 maanden, kruising tussen een jack russel en nog iets, voor mij een ideale hond. Hij leert snel, woont met mij alleen en is ook helemaal op mij gericht, eet alleen bij mij en als ik oppas regel als ik lang moet werken zit hij voor het raam te wachten en laat de oppas de oppas.
Maar nu buiten, dan is jack soms een agressief beest, los gaat het wel al durft hij de grootste honden uit te dagen, maar aan de lijn kan hij echt zo enorm uit zijn dak gaan dat ik me rot schrik

. Hij ziet niets meer alleen die andere hond. Ik heb alles geprobeerd maar krijg het er niet uit. En ik wil zo graag ontspannen weg met mijn maatje.
Nu zag ik een workshop van 2 dagen in Zeewolde en ik heb daar eens op gereageerd, das dus 2 dagen intensief trainen ( zit 14 dagen tussen de 2 dagen ) maar ze moeten komen met een muilkorf, eigenlijk logisch we willen geen ongelukken maar toen vond ik het opeens eng..na contact met hun begreep ikk het beter

. Het kost ook een aardig centje maar voor je hond doe je dat toch! Tijdens de workshop wordt gekeken welke zonder kunnen en welke niet.
Wat zouden jullie doen? Het gewoon proberen? Jack wennen aan een muilkorf?

Geven hun dus ook advies over.