wel eerst je handen wassen hoor....linlin schreef:nee, dat bedoel ik ook niet. wellicht niet zo handig van me om op een (naar ik dacht, hevig ironische) zin van jou voort te borduren.diesel schreef: Haha, Daan als bacteriepolitie..
Sorry, ik voel me geheel niet aangesproken.
en jouw tip is ongetwijfeld ook zeer bruikbaar.
wilde op een geestige manier gerucht geven aan dat het fenomeen ''kinderen-en-alles-wat-daarbij-hoort'' voor kinderlozen vrij onbegrijpelijk is. en als daar toevallig een aardige discussie uit zou ontstaan, nou, leuk toch?
dat ik dondersgoed weet DAT het gewoon zo werkt, met kinderen enzo. het verhaal van geen hondjes bij neeflief in de buurt.
hm. weinig geslaagd geintje. jammer, was niet de bedoeling. en nu ga IK dus een kind in bad doen, stukken brood met smeerkaas van de vloer af schrapen, en luiers verschonen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
likken in gezicht
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- jeanette
- geregistreerd lid
Ook,, als hij de kans krijgt.
Als Jacky de kans krijgt, likt hij ook iedereen in zijn gezicht, vooral als hij op schoot zit of springt. Maar zeker bij kleine kinderen ,,,, als hij de kans krijgt,, maar ik houd hem daar meestal bij weg, want ik vertrouw hem niet zo met kleine kinderen, zeker niet als ze en koekje of zo in hun handen hebben, en hij kan ineens zo naar hun uitvallen, misschien omdat hij geen kleine kinderen gewend is thuis

Groetjes van Jeanette en een poot van Jacky ,
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier geven ze (vooral cindy, want die durft niet goed in je gezicht te likken) heel veel pootjes
. Als ze je lief vindt blijft ze je pootjes geven. Hoover likt ook wel graag in je gezich alleen als je het zelf uitlokt door bv in z'n gezicht te blazen, maar ook hij geeft graag pootjes of een knuffel.

- Karin
- Actief
- Contacteer:
- Trippell
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute + twee kruisingen
- Contacteer:
Wij hebben juist eenzelfde hond... Likt ook altijd in het gezicht en "boeft" ook alles wat ze te pakken krijgt. Alleen is onze Mitrill geen 1,5 jaar, maar 'amper' 8 maanden
Met het likken zitten we niet zoveel in, en door het tweede leggen we alles zoveel mogelijk aan de kant en we hebben de mesthoop voor haar onbereikbaar gemaakt.
Groetjes van Joni

Met het likken zitten we niet zoveel in, en door het tweede leggen we alles zoveel mogelijk aan de kant en we hebben de mesthoop voor haar onbereikbaar gemaakt.
Groetjes van Joni

"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had,
besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Karin schreef:Alleen kinderen likken, hmmm ik heb altijd de indruk als honden kinderen aflebberen rondom hun mond dat dit weinig met onderdanigheid te maken heeft maar veel meer met de smaakjes/kruimels etc van wat die kinderen allemaal gegeten hebben ;)
Zou een knolletje look dan helpen ?
Wie weet vind hij de geur wel vies.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Karin
- Actief
- Contacteer:
Mama Sanneke schreef:Karin schreef:Alleen kinderen likken, hmmm ik heb altijd de indruk als honden kinderen aflebberen rondom hun mond dat dit weinig met onderdanigheid te maken heeft maar veel meer met de smaakjes/kruimels etc van wat die kinderen allemaal gegeten hebben
Sanneke

Ben bang dat ze dat wel erg lekker vinden ruiken
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Toen ik gisteren scampi in tomatenroomsaus met look had gegeten kwam Luka es kijken wat er op mijn bord lag.Karin schreef::mrgreen: :mrgreen:Mama Sanneke schreef:Karin schreef:Alleen kinderen likken, hmmm ik heb altijd de indruk als honden kinderen aflebberen rondom hun mond dat dit weinig met onderdanigheid te maken heeft maar veel meer met de smaakjes/kruimels etc van wat die kinderen allemaal gegeten hebben ;)
Sanneke
Ben bang dat ze dat wel erg lekker vinden ruiken
Toen ik naar hem ademde ging zijn koppie scheef alsof hij wou zeggen : "jakkes stink jij uit die bek".
Hahahahaha
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf