Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

likken in gezicht

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Daan

Ongelezen bericht door Daan »

linlin schreef:
diesel schreef: Haha, Daan als bacteriepolitie..
Sorry, ik voel me geheel niet aangesproken.
nee, dat bedoel ik ook niet. wellicht niet zo handig van me om op een (naar ik dacht, hevig ironische) zin van jou voort te borduren.

en jouw tip is ongetwijfeld ook zeer bruikbaar.

wilde op een geestige manier gerucht geven aan dat het fenomeen ''kinderen-en-alles-wat-daarbij-hoort'' voor kinderlozen vrij onbegrijpelijk is. en als daar toevallig een aardige discussie uit zou ontstaan, nou, leuk toch?

dat ik dondersgoed weet DAT het gewoon zo werkt, met kinderen enzo. het verhaal van geen hondjes bij neeflief in de buurt.

hm. weinig geslaagd geintje. jammer, was niet de bedoeling. en nu ga IK dus een kind in bad doen, stukken brood met smeerkaas van de vloer af schrapen, en luiers verschonen.
wel eerst je handen wassen hoor....
whoopy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door whoopy »

bij ons thuis wordt ook heel wat afgelebberd hoor. vooral mijn oren zijn zeer interessant. :mrgreen: ik geef er niks om en vind het juist wel lief. een ander verhaal natuurlijk als ik weet dat hij net een drol naar binnen heeft geschoven :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding

groetjes
caroline, whooper en orbis
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

[quote="diesel'']met smeerkaas van de vloer af schrapen, en luiers verschonen.[/quote]

wel eerst je handen wassen hoor....[/quote]

tuurlijk, proest. mag dat ook in het badwater?
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

linlin schreef:[quote="diesel'']met smeerkaas van de vloer af schrapen, en luiers verschonen.
wel eerst je handen wassen hoor....[/quote]

tuurlijk, proest. mag dat ook in het badwater?[/quote]

ik doe het altijd met het vaatdoekje.
ook makkelijk voor vieze snoetjes :p:
jeanette
geregistreerd lid

Ook,, als hij de kans krijgt.

Ongelezen bericht door jeanette »

Als Jacky de kans krijgt, likt hij ook iedereen in zijn gezicht, vooral als hij op schoot zit of springt. Maar zeker bij kleine kinderen ,,,, als hij de kans krijgt,, maar ik houd hem daar meestal bij weg, want ik vertrouw hem niet zo met kleine kinderen, zeker niet als ze en koekje of zo in hun handen hebben, en hij kan ineens zo naar hun uitvallen, misschien omdat hij geen kleine kinderen gewend is thuis :?

Afbeelding
Groetjes van Jeanette en een poot van Jacky ,
EvitaP
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EvitaP »

Hier geven ze (vooral cindy, want die durft niet goed in je gezicht te likken) heel veel pootjes :mrgreen: . Als ze je lief vindt blijft ze je pootjes geven. Hoover likt ook wel graag in je gezich alleen als je het zelf uitlokt door bv in z'n gezicht te blazen, maar ook hij geeft graag pootjes of een knuffel.
groetjes
Evita

https://nl-nl.facebook.com/adogsagenda - Activiteiten van de Noa Dog!
Karin
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karin »

Alleen kinderen likken, hmmm ik heb altijd de indruk als honden kinderen aflebberen rondom hun mond dat dit weinig met onderdanigheid te maken heeft maar veel meer met de smaakjes/kruimels etc van wat die kinderen allemaal gegeten hebben ;)
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate
Afbeelding
Trippell
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute + twee kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trippell »

Wij hebben juist eenzelfde hond... Likt ook altijd in het gezicht en "boeft" ook alles wat ze te pakken krijgt. Alleen is onze Mitrill geen 1,5 jaar, maar 'amper' 8 maanden :-D

Met het likken zitten we niet zoveel in, en door het tweede leggen we alles zoveel mogelijk aan de kant en we hebben de mesthoop voor haar onbereikbaar gemaakt.

Groetjes van Joni
Afbeelding
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had,
besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Luka geeft altijd toepekes aan mij, met zijn neus tegen de mijne.
Mijn dochter moet hij altijd likken.
Mijn man en zoon doet hij niks.

Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Mama Sanneke
Zeer actief

Karin schreef:Alleen kinderen likken, hmmm ik heb altijd de indruk als honden kinderen aflebberen rondom hun mond dat dit weinig met onderdanigheid te maken heeft maar veel meer met de smaakjes/kruimels etc van wat die kinderen allemaal gegeten hebben ;)

Zou een knolletje look dan helpen ?
Wie weet vind hij de geur wel vies.
Sanneke
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Karin
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karin »

Mama Sanneke schreef:
Karin schreef:Alleen kinderen likken, hmmm ik heb altijd de indruk als honden kinderen aflebberen rondom hun mond dat dit weinig met onderdanigheid te maken heeft maar veel meer met de smaakjes/kruimels etc van wat die kinderen allemaal gegeten hebben ;)

Sanneke
:mrgreen: :mrgreen:
Ben bang dat ze dat wel erg lekker vinden ruiken
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate
Afbeelding
Mama Sanneke
Zeer actief

Karin schreef:
Mama Sanneke schreef:

Sanneke
:mrgreen: :mrgreen:
Ben bang dat ze dat wel erg lekker vinden ruiken
Toen ik gisteren scampi in tomatenroomsaus met look had gegeten kwam Luka es kijken wat er op mijn bord lag.
Toen ik naar hem ademde ging zijn koppie scheef alsof hij wou zeggen : "jakkes stink jij uit die bek".
Hahahahaha
Sanneke
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”