Dus vandaag de camera neergezet en en filmpje in elkaar geschroefd voor het eerste certificaat; Uber Dude

Nu is het wachten op de beoordeling!
http://youtu.be/i0mNS9CnHZY
Moderator: moderatorteam
Ho ho, ik heb 'm nog nietElly* schreef:Wat leuk! Knappe Tallie. op naar het volgende diploma.
Haha, neeJBK schreef:Maare, kost dat echt £125?
Ow ik schrok alTallie schreef:Haha, neeJBK schreef:Maare, kost dat echt £125?Ik ben wel gek maar zo... Het is 15 euro per level, die 125 is een hele cursus geloof ik.
ik vind het ook wel leuk om eens te proberen. Pom is niet zo'n snelle leerling hahaha, maar het is wel geinig om mee bezig te zijn!JBK schreef:Ow ik schrok alTallie schreef:Haha, neeJBK schreef:Maare, kost dat echt £125?Ik ben wel gek maar zo... Het is 15 euro per level, die 125 is een hele cursus geloof ik.
![]()
Ik geloof nooit dat Cody dit allemaal goed doen (en voornamelijk of ik het geduld heb) maar ik ga wel een poging wagen.
Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Ik ga dit ook niet met Truus proberensbientje schreef:ik vind het ook wel leuk om eens te proberen. Pom is niet zo'n snelle leerling hahaha, maar het is wel geinig om mee bezig te zijn!JBK schreef:Ow ik schrok alTallie schreef:Haha, neeJBK schreef:Maare, kost dat echt £125?Ik ben wel gek maar zo... Het is 15 euro per level, die 125 is een hele cursus geloof ik.
![]()
Ik geloof nooit dat Cody dit allemaal goed doen (en voornamelijk of ik het geduld heb) maar ik ga wel een poging wagen.
Ik hoef ook niet zo nodig op film/foto dus heb ik de camera zo neergezet dat mijn bakkes zo weinig mogelijk in beeld komt. En ik heb zelfs filmpjes voorbij zien komen waarbij de persoon schuin achter de camera zat en er alleen af en toe een hand door het beeld kwam. Dat vond ik teveel gedoe, maar kan dus ook nog.~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
je kan het natuurlijk ook gewoon aanleren zonder te filmen~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Ben nog niet begonnen, maar je gaat me niet vertellen dat Cody sneller van begrip is he. Ik noem m altijd blondiesbientje schreef:ik ben vanmiddag ook meteen begonnen, niet te moeilijk, pootje gevenPom is echt zo traag van begrip dus ik zit nu waarschijnlijk een hele week die poot op te tillen
pom kan sommige dingen heel snel maar trucjes snapt ze gewoon niet lijkt hetJBK schreef:Ben nog niet begonnen, maar je gaat me niet vertellen dat Cody sneller van begrip is he. Ik noem m altijd blondiesbientje schreef:ik ben vanmiddag ook meteen begonnen, niet te moeilijk, pootje gevenPom is echt zo traag van begrip dus ik zit nu waarschijnlijk een hele week die poot op te tillen