Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandelplekken Amsterdam

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
Aantal honden: 2

wandelplekken Amsterdam

Ongelezen bericht door Tarz »

Mijn tante woont in Amsterdam, bij Slotervaart ofzo.. vlakbij het Sierplein. Mijn moeder gaat 2e kerstdag die kant op en nou vroeg ik me af of er leuke wandelplekken in Amsterdam zijn. Het lijkt me wel leuk daar een keer met Nina en Chaya te wandelen.
Groetjes Rob
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Tja ik ken alleen het a'damse bos ;)
Tarz
Zeer actief

Mijn tante heeft vroeger tegenover het Rembrandtpark gewoont, we gingen daar altijd wandelen (toen was ik een jaar of 4). Is dat de moeite waard? Ik kan me er niet echt meer wat van herinneren namelijk :?
Groetjes Rob
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Da's wel heel grappig, mijn tante woont ook in Amsterdam Slotervaart tegenover het Sierplein :p: (Daar heb ik tot mijn vijfde ook gewoond)

Ze past weleens op honden van vrienden (ook sinds kort weleens op Moosie) en volgens mij heeft zij het weleens over de Sloterplas gehad.
Maar echt zeker weten doe ik dat niet...

Toen ik zelf een jaar in Amsterdam woonde liep ik altijd met Moos in het Beatrixpark (tip van mensen van het forum toen!). Was altijd harstikke lekker wandelen, echt een hondenpark.
Is alleen niet direct in de buurt van Slotervaart, ik weet ook niet zo goed hoe je er komt daarvanaf, maar misschien weet iemand anders dat?

Er zijn vast anderen die je veel beter informatie kunnen verschaffen, maar ik vond het wel erg grappig dat jouw en mijn tante bijna in dezelfde straat wonen!
Afbeelding
Tarz
Zeer actief

Moos schreef:Da's wel heel grappig, mijn tante woont ook in Amsterdam Slotervaart tegenover het Sierplein :p: (Daar heb ik tot mijn vijfde ook gewoond)

Ze past weleens op honden van vrienden (ook sinds kort weleens op Moosie) en volgens mij heeft zij het weleens over de Sloterplas gehad.
Maar echt zeker weten doe ik dat niet...

Toen ik zelf een jaar in Amsterdam woonde liep ik altijd met Moos in het Beatrixpark (tip van mensen van het forum toen!). Was altijd harstikke lekker wandelen, echt een hondenpark.
Is alleen niet direct in de buurt van Slotervaart, ik weet ook niet zo goed hoe je er komt daarvanaf, maar misschien weet iemand anders dat?

Er zijn vast anderen die je veel beter informatie kunnen verschaffen, maar ik vond het wel erg grappig dat jouw en mijn tante bijna in dezelfde straat wonen!
Mijn tante woont in de Bouwmeesterstraat. En zij loopt altijd bij de Sloterplas inderdaad. Zij heeft drie honden; 2 maltezers en een koningspoedel.
Groetjes Rob
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Grappig!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”