Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eros gestolen en gedood

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

mistig
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): duitse dog x stafford
Aantal honden: 1

Re: Eros gestolen en gedood

Ongelezen bericht door mistig »

Verschrikkelijk!

Ik zet mijn hond wel vaak vast voor de winkel. Deed ik met mijn vorige hond ook, nooit problemen mee gehad. Ik ben wel altijd maar max 5/10 min binnen en kijk regelmatig even naar buiten. We wonen in een klein dorpje met voornamelijk senioren...meestal staan er hier wel meer honden tegelijk voor de supermarkt te wachten op hun baasjes...maar zo krijg ik toch wel angst dat zoiets hier ook gewoon zou kunnen gebeuren.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ook een hond kun je niet uit het oog verliezen dus.
Maar als ze aan mijn hond kwamen....... ik geloof niet dat er een manier is die mij giftiger maakt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Ongelofelijk , dat dit niet meer kan.
Ik zet hond geregeld vast , vaak in dorp maar ook in stad, of ik laat hem in de auto met achterklep open.
Dit is natuurlijk maar voor 10 minuten, maar je kan hem of auto in de winkel dus niet constant in de gaten houden, en ze hebben maar 2 minuten nodig . Hoop het nooit te zullen meemaken .
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”