Arme vent van me. Hij was al op het veld en ik kwam uit mijn werk voorbij rijden en stopte om ook even erbij te staan. Het duurde even dat de honden doorhadden dat ik wat verderop stond, maar met een fluitje had ik de aandacht van beiden en werd ik uitbundig begroet. En ze vervolgden hun spel met de baas. Toen ging ik weer op huis aan. Auto thuisbrengen

en Jac zou met de honden naar huis lopen. Afstandje van 5 minuten.. Ik liep al naar de auto en toen kwam Bluf achter me aan. En Jac maar roepen. Op een gegeven moment haar naar de baas gestuurd en ze ging. Hij lijnt aan en ik zie madam gaan zitten. Vervolgens rij ik weg, Bluf keek niet eens meer en was geinteresseerd in Jol die wat verderop nog aan het spelen was. Ik zwaai naar Jac en rij weg.
Thuis aangekomen, ging ik me afvragen waar hij toch bleef

het duurde nogal lang, en ik dacht dat hij ergens stond te kletsen.
Ruim tien minuten later zie ik twee honden het hek instormen, beiden blij, maar Bluf nog het meest! Alsof ze me een hele dag niet gezien had!
Jac komt erachteraan, klein beetje onweer gezicht. "volgende keer neem je haar zelf maar mee, of laat je je niet zien!"
Bluf bleek dus niet mee te willen maar te blijven trekken naar de richting waarin ik was weggegaan
En Jac heeft haar moeten meesleuren, het was pas goed toen ze op de hoek de auto zag staan en toen heeft hij haar maar losgeklikt en stormde ze het hek in en was héél blij dat ze me weer zag.
Arme vent.. de opmerking "Jol heeft daar helemaal geen last van!" deed het hem ook wel weer. Tsja.
Blijkbaar toch baas boven baas