Ik wil wel op de lijst erbij ^^ Evelien(Eefsel) met Jannes
Moderator: moderatorteam
Daar heb je YouTube voor! Heel veel filmpjes te vinden met uitgebreide uitleg over trucjes_Leonie schreef:Ik denk niet dat ik voor een titel ga, maar leuke ideeën zitten er wel tussen. Alleen het bedenken hoe je het moet aanleren is soms ingewikkelder dan het uitvoeren.
pom doet dat uit zichzelf al regelmatig, althans, met haar voorhand tijgeren tot ze als een tochtworst in de kamer ligt.. dus ik heb haar gewoon wat verder gelokt en ze hield haar kont netjes laag dus dat was primaJBK schreef:Dat kruipen, dat gaat me met Cody echt niet lukken volgens mij.
Moet echt die lijst eens gaan bekijken welke van de 16 het wordt. Heb net geoefend met ergens op staan en dat kan ie ondertussen, nog niet on cue maar dit is al heel wat voor onze held.
TuurlijkAnne&Taar schreef:Ik zou me ook graag op willen geven met Fenna, kan dat nog?
Beau is heul, heul snel overprikkeld en ik krijg er niet zo heel goed rust in tijdens het trainen moet ik toegeven. Zul je op m'n filmpje dadelijk ook wel zien. Dus ik doe vaak maar één truc per (korte) sessie, dat is voor hem het duidelijkst.sbientje schreef:hoe doen jullie dat trouwens? in de aanleer/uitlokfase? 1 trucje per sessie?
Wat schattig! Heerlijk beheerst ook!pinguin20 schreef:Ik doe er twee Sabine, anders vindt Kaylee het saai
Filmpje van vanavond van het buigen.http://m.youtube.com/watch?feature=yout ... GrCGGZegxM
Dank je. Ze kan het nog niet zonder koekje, maar dat komt wel. Ik merk wel dat ze het leuk vind, en nu heb ik eindelijk een stok achter de rug om wat trucjes met d'r te gaan doenHilde schreef:Wat schattig! Heerlijk beheerst ook!pinguin20 schreef:Ik doe er twee Sabine, anders vindt Kaylee het saai
Filmpje van vanavond van het buigen.http://m.youtube.com/watch?feature=yout ... GrCGGZegxM
Eilfy schreef:Naar aanleiding van dit topic van Tallie even een apart topic. Hier kunnen we zonder het fotohoek topic te kapen kletsen over aanleren van trucs voor de ITDH titels. Successen, frustraties, tips etc. kunnen hier gedeeld worden. Ik wil ook een lijst bij gaan houden met mensen die hiermee bezig zijn (voor de fun) en onze eigen hondenforum rankings (die hopelijk nog wat voller gaat worden).
Let op: dit is niet bedoeld om ITDH te promoten op enige manier. Of je wel of niet een echte beoordeling vraagt voor je video of je trucjes, is aan jou. Wat we wel kunnen doen is de forummers laten bepalen of je de officieuze titel kan behalen, gebruik makend van de eisen die ITDH stelt.
Wat zijn ITDH Trick Titles?
ITDH staat voor In the doghouse, de (online) hondenschool van Nando Brown. Een onderdeel hiervan is de trick club. Het is hierbij de bedoeling om van een lijst met trucs er een aantal aan de hond aan te leren. Dit film je en stuur je op. Tegen betaling! wordt je filmpje beoordeeld en kan je in aanmerking komen voor een Trick Title. Dit is geen competitie maar gewoon iets voor de fun. De titels zijn een doel om naartoe te werken, om samen met je hond bezig te zijn. Op een rijtje:
- Uber Dude: 12 van de 16 trucjes aanleren.
- Trick Dog Ninja: 12 van de 14 trucjes aanleren
- Trick Dog Guru: 10 van de 13 trucjes aanleren
- Ultimate Trick Dog: 8 van de 10 trucjes aanleren
- Grandmaster Trick Dog: choreografie van 10 al aangeleerde trucs & 5 nieuwe trucs
Belangrijk is dat de trucs positief aangeleerd worden, dus geen gebruik makend van prikbanden, slipkettingen etc. De trucs worden per niveau moeilijker. De trucs per titel zijn hier te vinden: http://inthedoghousedtc.com/trick-dog-club
Enthousiastelingen
Eilfy met Alfy & Pia - oefenen voor Uber Dude
Sbientje met Pom - oefenen voor Uber Dude
JBK met Cody - oefenen voor Uber Dude
Mizzysilver met Gaia - oefenen voor Uber Dude
Evelien met Sammie - oefenen voor Uber Dude
Mutt met Mazzel - oefenen voor Uber Dude
Hilde met Beau - oefenen voor Uber Dude
Sita met Rowan - oefenen voor Uber Dude
Jeannettebo met Layla - oefenen voor Uber Dude
Maartje met Abby & Imke - oefenen voor Uber Dude
pinguin20 met Kaylee - oefenen voor Uber Dude
Lizanne met Lola - oefenen voor Uber Dude
Evelien (eefsel met Jannes - oefenen voor Uber Dude
Lieke met Bonnie - oefenen voor Uber Dude
Hailfal met Loki - oefenen voor Uber Dude
Anne&Taar met Fenna - oefenen voor Uber Dude
Natasja2005 met Djiny? - oefenen voor Uber Dude
Marieke met Tallie - oefenen voor Trick Dog Ninja
*Charlotte met James - oefenen voor Trick Dog Ninja
Sanne!! met Nala - oefenen voor Trick Dog Guru
Hondenforum 'rankings'
Sanne!! met Nala - Uber Dude (officieel) - Uber Dude Nala
Marieke met Tallie - Uber Dude (officieel) - Uber Dude Tallie
*Charlotte met James - Uber Dude (officieel)
Sanne!! met Nale - Trick Dog Ninja (officieel) - Trick Dog Ninja Nala